Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #221352:
ak sa nemylim karton je kvoli tomu aby to nehrkotalo alebo zapchali diery (tie vpredu)
Reakcia na: Gryzly65 #221351:
Tak na to, ze mnohe vozidla to maju uchytene kartonom, je zazrak, ze sa nic take este tu nestalo ?
Nie je to síce tunajšie, ale Sifle nemáme v o moc lepšom stave, než Bazmeg city... Obzvlášť ma pobavila veta "Tieto upevnenia pravidelne kontrolujú." To si snáď robia riť. ?
http://kosicednes.sk/udalosti/cestujucej-v-autobuse-rozbil-hlavu-poklop/
Reakcia na: Ámos #221349:
Neviem, čo máte niektorí s nákupom nových električiek. T.č. ich nepotrebujeme, veď ani T3.P nie sú dostatočne využívané. Súčasný stav bude dostatočný aj na predĺženie na koniec Petržalky a aj keby tam jazdili 4 linky (1,3,8 a špičková e-6 s kačicami). Okolo roku 2020 bude však potrebné už nahradiť najstaršie kačice a aj prvé T6 prípadne T3G, keďže nemajú GO. Takže nové električky áno, ale nie hneď teraz! Oveľa dôležitejšie sú rekonštrukcie tratí. Načo je nová električka, keď má pomalú jazdu 30 alebo dokonca 10 km/h! Nové električky budú potom dobré aj ako náhrada kačíc, len dúfam, že sa nakúpi niečo normálnej veľkosti 32 m a nie 22 m ako v KE (tam to ale pokladám za rozumné, radšej hustejší interval s menšími vozmi, než dlhá električka raz za 20 minút). Lebo v BA máme reálne len 2 linky, ktorým vyhovujú 20-22 m vozidlá: e-2 a e-6 (a možno odpoludnia e-7). Ak by do PE jazdila e-6, tak ani tam a zostala by len e-2, kde by mohli doslúžiť tie kačice s novými skriňami + 7135.
A neviete náhodou, či sa rekonštrukcia Špitálskej využije konečne aj na opravu výhybiek na X Krížna - Vazovova?
Reakcia na: Mike #221339:
no ved toto: Za 70mil€ sa mohli spravit vsetky tri radialy.
A radsej kupit saliny a rozsirit trate za zvysne.
Reakcia na: Mike #221347:
ano, tak to bolo aj min.rok
Reakcia na: Marek1978 #221346:
Čiže žiadna zmena v obsluhe zastávok, akurát jednosmerné predĺženie trasy-.-
Reakcia na: Viko #221343:
Panovi projektantovi by mal niekto vysvetlit, ze ak ak norma vyzaduje minimalnu sirku 1,7 metra, tak sirka 3,5 metra nie je v rozpore s normou.
Tuším imhd stúpilo Remingu na otlak... https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/doprava/spackana-elektricka-alebo-od-myslienky-ku-kolaudacii

A hlavne, dokáže mi niekto objasniť tento argument proti Koncepcii rozvoja? "...obsahuje viaceré technické špecifikácie, ktoré sú v rozpore s technickými normami (napríklad šírka navrhovaných nástupíšť, kde je podľa vyhlášky minimálna šírka 1,7 m, v koncepcii sa požaduje minimálne 3,5 m)." To keď legislatíva umožňuje diskomfort, tak mesto nemá právo na lepšiu úroveň? ?
Reakcia na: S499.1023 #221332:
Dakujem za info.
Reakcia na: Mike #221336:
Je to jedná prioritná os, takže odpadá problém s alokáciami medzi osmi. Na druhej strane to bude potrebné dobre odôvodniť. Ale ja som mimo OPII.
http://www.pressburgtriathlon.sk/

v sobotu je opat triatlon, cize predpokladam ako min.rok odklon L98 smer slimak okolo Dostohovej drahy.
Reakcia na: Ámos #221337:
Potom sa tie projekty možno trochu zoškrtajú, zreálnia a spravia sa aj za vlastné...
Reakcia na: Mike #221336:
Veď nehovorím, že sa nedá, hovorím, že to nie je jednoduché. A poznáme náš DPB-
Reakcia na: Mike #221336:
Ved podla poslednych info, nakup elektriciek je v zasobniku, ak sa nepodari minut peniaze na prednostnejsie projekty.

Co je vsak smola, ze ked sa Ruzinovska a Vajnorska neurobi, tak uz potom mozno nebude z coho..
Reakcia na: S499.1023 #221334:
No pokiaľ by to bolo z toho istého operačného programu tak to síce nie je jednoduché, ale dá sa to.
Veď nech sa vyjadrí Ike.
Reakcia na: S499.1023 #221334:
Tak to bude potom dosť prúser, pretože po otvorení II. etapy v Petržalke tam nebude mať čo jazdiť. Ako-tak by to zachránil nákup aspoň 10 nových vozov, ale to je 25 miliónov eur = takmer polovica ročného rozpočtu DPB = ani mesto na to nemá = nikto na takú sumu nedá úver zadĺženej spoločnosti.
Reakcia na: Solider #221325:
Neostanú, presmerovať tie prachy nie je také jednoduché.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.