A hlavne, dokáže mi niekto objasniť tento argument proti Koncepcii rozvoja? "...obsahuje viaceré technické špecifikácie, ktoré sú v rozpore s technickými normami (napríklad šírka navrhovaných nástupíšť, kde je podľa vyhlášky minimálna šírka 1,7 m, v koncepcii sa požaduje minimálne 3,5 m)." To keď legislatíva umožňuje diskomfort, tak mesto nemá právo na lepšiu úroveň? ?
Tak to bude potom dosť prúser, pretože po otvorení II. etapy v Petržalke tam nebude mať čo jazdiť. Ako-tak by to zachránil nákup aspoň 10 nových vozov, ale to je 25 miliónov eur = takmer polovica ročného rozpočtu DPB = ani mesto na to nemá = nikto na takú sumu nedá úver zadĺženej spoločnosti.
toto je otázka velmi zaujímavá, a tiež by som rád vedel odpoveď na ňu. a tiež to že ak by sa tým predsalen začal parlament zaoberať znova, ako dlho by od teraz trvalo uvedenie takéhoto zákona do praxe.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978
v sobotu je opat triatlon, cize predpokladam ako min.rok odklon L98 smer slimak okolo Dostohovej drahy.