Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #220829:
Pamätám ešte obdobie, keď bola celá aglomerácia okolo PD hospodársky silnejšia - so silnou kúpyschopnosťou, ako trebárs krajský Trenčín. Aj napriek úpadku v baníctve si Prievidza stále drží akýsi osobitný štatút významného priemyselno-obchodného sídla. V PD je napríklad aj McDonald´s ?
Reakcia na: Mrkva #220828:
...uniká len mne (ne)súvislosť porovnávania Prievidze a Malaciek v zmysle debaty o zastavovaní RJ v Kútoch a Malackách... ???
Reakcia na: Mrkva #220824:
Netrep! Odjakživa to tak nebolo! Alebo tvoje "odjakživa" siaha max. do roku 2010?

Neporovnávaj Štúrovo a Kúty z pohľadu PPS a technológiou pri vlakoch OsD. V Kútoch sa nemení ani rušňová a ani vlaková čata. V Štúrove sa mení minimálne rušňová čata a vlaky sa vyrozumievajú písomným rozkazom na trati MPZ v dvojjazyčnom znení. (takýto písomný rozkaz nemôže Štúrovo delegovať na žiadnu inú stanicu na ŽSR (a v opačnom smere ani na MÁV) - v znení podpísanej zmluvy medzi MÁV a ŽSR).
Reakcia na: Peon #220818:
SlovakLines neuplatňuje filozofiu spoplatnených názvov svojich zastávok. Pokiaľ viem, stále je pomenovanie zastávok v ich kompetencii. Napokon, nasledujúca zastávka je Pezinok, TESCO.
(inak, Pezinok, KAUFLAND v smere do BA je prvá zastávka v PK s kasselským obrubníkom - v smere od BA nie, kto vie prečo...?)

k druhému odseku: Slovak Lines vie najlepšie, kedy, kde a kam má kto cestovať. Aký kľúč používajú pre túto selekciu, vedia len oni sami (iba že by nie...? )
Reakcia na: 810zssk #220815:
Samozrejme ze stat v Kutoch RJ nemusi - to je len nejaky radoby argument PR oddelenia. ZSR na tom striktne netrva - napokon, ako si pisal v inom prispevku, Pendolino uz jazdilo BA - Breclav bez zastavovania v Kutoch.
Tiez by som uprednostnil pre RJ statie v Malackach ako v Kutoch. V Kutoch je prestupna vazba z EC ZSSK, RJ tam pripoje tusim nema. Takto by mohli brat EC ZSSK "Kutocku frekvenciu" a RJ zas Malacku - situacia win-win. V Malackach je inac silny dopyt po priamom spojeni s CR, zvlast s Prahou - staci pozriet na pocty predanych listkov do stanic v CR (viem o com hovorim).
Reakcia na: Peon #220814:
Vnutrostatna preprava bola povolena (ak uz) len vo vymedzenych voznoch. Spravidla sa jednalo o dva vozne vo vlaku. (miest. voz. c.361, 362 - napriklad). Bolo to tak aj v pociatkoch IC, EC (po roku 1992) a ich predchodcoch iEx. (tie vsak zvacsa Kuty len prechadzali - v Kutoch stali rychliky Sturovo - Praha). Toto vsetko sa da dohladat v digitalizovanych CP ktore su po internete, alebo v originaloch - napr. u mna doma...?
Reakcia na: Peon #220845:
Nie, lebo v Šali a v Senci a v Bernolákove máš len tri dopravné koľaje, vo Vajnoroch len dva. V Šali však už bol párkrát prestup, ale už sa to ustálilo s Galantou, je to prestupný uzol aj tak.
Reakcia na: Peon #220845:
Samozrejme že dá, je to bežné aj v Topoľnici... ? ? ?
Reakcia na: Gryzly65 #220840:
A prečo v Galante a nie v Šali? Aj tam je tuším priestor pre viac stojacich vlakov, a teda aj možný prestup cestujúcich z R na EC. ? A v prípade nutnosti sa dá taký prestup vykonať aj v Senci, Bernolákove a Vajnoroch?
Reakcia na: Gryzly65 #220840:
Ahaaaa, to mi nenapadlo. ? Ďakujem za vysvetlenie. ?
Reakcia na: on-line #220841:
Nikto ťa nenúti to tu čítať.
Reakcia na: Peon #220838:
Senec - Sládkovičovo. A keďže najdlhší medzistaničný úsek (19 km) na Slovensku nemá výhýbňu v polceste, tak v prípade výluky vznikajú 30 - 40 min. meškania.

Je to s trápnym príplatkom 1 €.

Taketo debaty ohladom EC by nemali byt na www.vlaky.net ?
Reakcia na: Peon #220839:
Bože dobrý.... z Bystrického rýchlika prestúpia ľudia, ktorí chcú cestovať smer Praha a v Bratislave by ten vlak nestihli... Bystrický rýchlik potom pokračuje so zbytkom osadenstva klasicky smer Bratislava... Dva traťové oddiely a princíp fungovania autobloku ti tu radšej rozpisovať ani nejdem.
Reakcia na: Joyki #220832:
Nejako tomu nerozumiem. ? Smer Bratislava príde R z Banskej Bystrice do Galanty a mimoriadne tam zastaví aj EC z Budapešti. Ten R zostane v Galante stáť a neskôr sa vracia späť do Banskej Bystrice či prečo cestujúci musia prestúpiť z R na ten EC?

Alebo to je iba dobrovoľný prestup cestujúcich, aby mohli byť skôr v Bratislave a ten R potom ide za EC-čkom, a teda príde s ešte väčším meškaním do Bratislavy?

A čo znamená, že sa EC vlečie za R na dva oddiely? Čo sú to tie dva oddiely? A teda na úseku "Galanta - Bratislava" sa na ten EC predávajú cestovné lístky bez EC príplatku 1 €?

Reakcia na: Joyki #220830:
To v ktorom úseku (stanice) sa na tej hlavnej trati dočasne jazdí jednokoľajne? ?
Reakcia na: Mrkva #220836:
Kedze reagujem na Peonov prispevok kde sa pytal na prepravu z/do Kutov v RJ a v prvom odseku sa celkom jasne pise o vylucenej preprave v useku BA-Kuty, tak neviem ako kto dospel k tomu ze ide o EC. V celom tom prispevku totiz "EC" nezaznelo ani raz. Tvojimi slovami: Ocividne si to sprosto precital
Reakcia na: 810zssk #220835:
Očividne si to tak sprosto napísal, keď aj ďalší to z toho tvojho príspevku pochopil ako vravu o EC vlakoch. ? Takých ako ty priam milujem - musíš mať vždy svoju pravdu, ak aj nie, just si ju vydobyješ. ?
Reakcia na: Joyki #220831:
Dalsi: RJ, nie EC...
Reakcia na: Mrkva #220828:
Podstata nezostava rovnaka, lebo RJ nema pripoje. Tym padom Kuty su Kuty a Kuty su diera 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.