Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Otaznicek #22083:
No tipni si 🙂 Poznas take zariadenie, ktore sa nazyva "meter"? 🙂 To je mi velmi dobra vec...

Re #22032 Sarko: Akoze nie je to to iste ked narazi liazka do dveri a ty tam stojis, ako ked narazi niekde mimo dveri a sedis tam na sedadle? 🙂 Co su dvere tensie?
Ale tie v BA nevizeraju na to ze maju 1m skor na to ze maju 800mm. Podla coho sa to meria?
Reakcia na: Sarko #22081:
Len je otazne, ako dlho este bude existovat. 😞
Reakcia na: Otaznicek #22077:

Na Slovensku existuje ešte električková trať Trenčianske Teplice - Trenčianska Teplá na rozchode 760 mm.
Reakcia na: S499.1023 #22050:

Ad #22025 :
SOR nevyrába ani 15, ba ani 18m vozidlo a už len tento fakt hovorí sám za seba. DP, ktorému záleží na unifikácii vozidlového parku, takého potencionálneho dodávateľa pre veľkú dodávku vyradí z nesplnenia podmienok. Nikde však nie je napísané, že dodávka vozidiel musí byť najlacnejšia a najvýhodnejšia, takže aj DPB bude mať také busy, aké si objedná.

Čo sa týka SOR BN 12, je to síce pekný autobus, ale podiel NP už pokrivkáva, ani jedno sedadlo nie je dostupné v NP časti (vždy min. ešte 1 schod) a niektoré sú umiestnené dokonca pozdĺžne (na úkor NP priestoru, ktorého je aj tak málo). Výšku podlahy uvádza výrobca 360mm. O kneelingu nie je ani zmienka, ale pri udávanej výške podlahy to bude od 280mm vyššie.
Reakcia na: Otaznicek #22077:

BA - 1 000 mm
KE - 1 435 mm,
a ak sa nemýlim, tak na 1435-ke sú aj Viedeň a Budapešť.
Reakcia na: S499.1023 #22073:
To ja som si ten svoj Atlas tramavají zohnal v antikvariáte za 170 Sk!
Aky je rozchod elektrickovej trati v BA, KE, Vieden a v Budapesti?
Preco nechodi aspon rano a po obede dlha linka č.70 Dakujem
Reakcia na: S499.1023 #22073:

Aj tak by som nemal cas ju citat, tak zatial nie. Ale dakujem za ponuku....
Reakcia na: fobust #22053:

Ohľadne Prahy a prevádzky na Karlovom moste by som Ti odporúčal 360 stranovú knihu Historie městské hromadné dopravy v Praze od Fojtíka, Linerta a Prošeka (doplnené vydanie r. 2000). Je tam 405 fotografií a je veľmi obsiahla. No nekúp to '-)
Reakcia na: fobust #22069:
Až bude k dispozícii v antikvariáte, mám Ti ju kúpiť? Upozorňujem ,že cena bude okolo 500,- CZK.
I.
Reakcia na: fobust #22071:

Chcel som napisat z DPB od ing... 🙂
Reakcia na: d3k0 #22070:

Vies ty kolko to ma stran??? Navyse je to A4, to by mi trvalo cely den... Ja som tu knihu uz raz mal pozicanu z Ing. K. A velmi sa mi pacila, vybrane veci som si z nej naskenoval, ale nestihol som ju celu precitat... Ale aspon mam naskenovanu Bratislavu, aj ked o nej tam vela toho nebolo.
Reakcia na: fobust #22069:
Pozicaj si z CVTI na Nam. slobody a oxeroxuj si 😉
Reakcia na: S499.1023 #22057:

Nie, nevlastnim, ale chcel by som...
Reakcia na: galiyosha #22067:
Mať hokej, resp. spôsobiť hokej, je asi aj cieľom vytvárania všelijakých holdingov:-).
I.
Reakcia na: S499.1023 #22065:
Tak potom mam v tej holdingovej strukture uz asi totalny hokej. 😃 To je jedno, podstatne je, ze moja povodna domnienka, ze Skoda Plzen = Irisbus 24Tr, nebola spravna. 🙂
Reakcia na: Papyr #22063:
Prečo nešíriť? Tým mestom mali byť Pardubice, ale snahám Connexu o prevzatie DP a tým i likvidáciu trombelusov zatiaľ vzdorujú. Kábul (resp. Afganistan) si objednal nové 14TrM.
Či ho zničia znovu alebo nie, to by som teraz neriešil:-).
I.
Reakcia na: galiyosha #22064:
No, ja som sa tiež zle vyjadril. Nie Škoda Plzeň ale Škoda DT. Škoda Plzeň je tiež súčasťou Škody DT, rovnako ako Ostrov či Škoda Electric.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.