Inak koho zaujímajú trasy zmluvných prepráv, treba ísť k bráne Volkswagenu a tam vo vintrínach sú komplet všetky CP mestkých a prímestských liniek.
Do Nitry sa stále jazdí a tiež ďaleko na Záhorie. Sú napr. aj súbežné zastávkové (Sládkovičovo/Galanta) aj zrýchlené spoje (Galanta/Dolná Streda). Z rannej zmeny u nás tito autobusy bežne meškajú 30/40min.
Do Nitry sa stále jazdí a tiež ďaleko na Záhorie. Sú napr. aj súbežné zastávkové (Sládkovičovo/Galanta) aj zrýchlené spoje (Galanta/Dolná Streda). Z rannej zmeny u nás tito autobusy bežne meškajú 30/40min.
Viko
Ak má zamestnávateľ záujem zaistiť si dostatok pracovnej sily spôsobom, že bude platiť za bonusové autobusy požadovaného komfortu, nájde sa dopravca, ktorý to odjazdí. Predsalen, je to istejší džob, než spoliehanie sa na zájazdy.
Na vlastné riziko takú linku nechce nikto prevádzkovať nie preto, že mu bráni akási mašinéria, ale preto, že ekonomicky by nevyžil. Veľké podniky majú dopravu vyriešenú, koľko menších ani len na tie tri smeny nerobí, takže kvôli štyrom -hoci aj plným- spojom denne si držať komfortné autobusy a vodičov je číre šialenstvo.