Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
d3k0: 😃 ... no ten web je v takej podobe uz dlhsi cas ... podstatne je ze konecne poriadnu adresu ma 😉 ...
Offtema ale ja si myslim, ze tych 300 melonov na NTC sa vyuzilo ucelne, je to uplne krasne a elegantne. Odporucam dnes alebo zajtra navstevu, vstup 50,-. Bez Hrbateho to nebude ono ale bojoval statocne (uz to prilis rozvadzam, ze?). Vzdy lepsie 300 melonov na trvaly projekt nez 80 melonov na uvitanie nejakeho dochodcu.
Reakcia na: Bon-Cu #21976:
Pjeeekny web 😉 Pridal som ho do dopravnych odkazov 🙂
Aj sem to napisem :

www.slovak-airports.net

> nova adresa letiskova 😉
Reakcia na: si #21974:
No neviem ja má 0 hneď pod 1 v pravej časi klávesnice.
Reakcia na: J #21957:
ak sa pomylim, tak ale asi nie 2x (217, 218), a preklep to tiez asi tazko bude, 0 a 1 su dost daleko od seba...
Myslim ze 14Trky nie su to jedine, co mozno z Bulharska dovazat na muzealne ucely 😎
Reakcia na: fobust #21960:
Prosim ta, nezverejnuj fotky, co este neboli v updatoch, lebo potom mozem vsetky vianocne updaty akurat tak zahodit do kosa...

Re #21966 Martin: Dik za upozornenie, uz by tam mal byt 🙂

Re #21970 Vladimír: Aspon nejaka 14Tr to bude 🙂
pred par rokmi bol na Arte film s nazvom Posledna jazda elektricky...bolo to o nejakej T3ke (snad v Rusku?)...nevie niekto nieco blizsie o tomto filme?
Reakcia na: Kami #21969:
Veď to bol môj sen. "Štrnásť-téer-nulku" sme "zakonzervovali" v Bulharsku a teraz si ju vyzdvihneme pre múzeálne účely späť 🙂
Vladimir: ja by som nebol taky pesimista. Bol by to pekny paradox kupovat ojazdene tbusy z BG 🙂.
Vladimír: Tak to je škoda. Aspoň jedna mohla v SR zostať.
Reakcia na: fobust #21964:
DPMP svoje dve Škody 14 Tr 0 v roku 1992 predal do bulharského Plovdivu. Vždy ma zaujímalo, ako sa im vodilo a či ešte existuje nejaká šanca, že niektorý z nich tam jazdí. Ale asi nie... 😞
D3k0> V prazdninovych CP nenachadzam odchod 18:10p z Antolskej - L59 do Race. Na zastavkovych CP ale je.
Reakcia na: PvvS #21963:

Aj Tatra T 401 mala pohon dveri v podlahe.
Reakcia na: Andy #21962:

Dvere boli rovnako vysoke. Akurat boli sirsie, aj ked sa mi to osobne nezda, ale Altas trolejbusov to hovori a tie dvere som osobne nemeral, lebo tie trolejbusy sa nezachovali...
Reakcia na: Andy #21962:
Nebyly . Ty skla tam byly misto pohonu dveri. Ty byly atypicky umisteny ve schodech .
Reakcia na: fobust #21960:
Tie skla nad dverami - zda sa mi, ze boli vtedy mensie dvere... To nevadilo pri vystupovani? Ked vystupujem v 14Tr, tak niekedy sa vlasmi dotknem tych zahumusenych kefiek, tak vtedy to mohlo byt este horsie 🙂
Reakcia na: fobust #21960:
Fotka http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg je super ... ešte so starým Kollárovým námestím. Domy na druhej strane už nestoja, ešte si pamätám ako v tom bloku domov bol jeden čas modelársky obchod 🙂
Z historie 14 Tr:

Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61.
http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).

Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.

14Tr, ako ju bezne pozname:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=61

14Tr po osadeni digitalnych transparentov BUSE:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a04.jpg
Interier:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a03.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.