Ak nefunguje oznacovac, prepravny poriadok hovori nasledovne:
"cestujúci informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky, ktorý rozhodne o ďalšom postupe (predá cestujúcemu cestovný lístok v inej forme, ak to nie je možné umožní cestujúcemu cestovať v danom vozidle aj bez cestovného lístka)"
Moj prvy pokus zakupit si listok elektronicky priamo vo vozidle ... ani vodic nevedel, ze tam ten oznacovac nema (vsetky ostatne boli stare)
?
(linka 8, dnes, 18.10.2016, odchod z Astronomickej o 9:45)
ps. co ak zakupenie listku vo vozidle nezafunguje, dvere sa uz zavreli a pride revizor?
Aký sneh? Skoro už ani nesneží, ak hej, tak na pol dňa, a chodník isto "nevlastní nikto".
Na väčšine zastávok na Slovensku, aj v okolí Bratislavy ani smetný kôš nemáš, nie to lavičky. Dokonca ani niektoré bratislavské stanice nemajú kôš.
Je to provizórna zastávka, preto to tam vyzerá, ako. Síce aj v Prahe a všade na svete aj provizórne zastávky majú základnú výbavu, no ale ako píšem, od ŽSR je aj toto megaúsilím, že vôbec povolili niečo takéto postaviť ešte pred postavením nových zastávok po meste.
Napadnúť ťa môžu kdekoľvek.
Kamienky a štrk je lepší povrch, ako popadané, krivé panely v Senci, kde ti siaha podlaha vlaku skoro po kolená, ak ti zastaví na prechode, tak po stehná. Zohor podobne, Pusté Úľany má znížené, Sládkovičovo - tam ani panely nemáš, v Rovinke ani násyp, len trávu.
-------------------------------------------
Na stanici Vinohrady vymenili na druhom nástupišti staré lampy za LED, biele! ?
Zastávka "Bratislava - Vrakuňa" ma dosť nepríjemne prekvapila. Žiadna lavička ani žiadny prístrešok pred nepriazňou počasia! Nástupište tvorené kamienkami či štrkom či čo to je - naozaj "vhodné" pre kočíky...
CP v réžii ŽSR vyvesené na uzavretej malej technickej budove - to je niečo v súvislosti s elektrinou kvôli lampám na nástupišti? Oznam ani CP od dopravcu RegioJet som tam žiadny nenašiel. Nepáči sa mi ani ten svah z nástupišťa do trávnika - šmykol som sa tam keď som sa nad tým čudoval. To tam nemohli spraviť zábradlie?
Zastávka určite pomôže hlavne obyvateľom Píniovej a Ráztočnej ul. podobne ako aj zastávky prímestských autobusov, ktoré tam boli pred zopár rokmi vybudované (keďže tam nejazdí MHD).
V smere na osídlenejšiu časť Vrakune na Hradskú a Dvojkrížnu ul. [kde je aj MHD] je dosť nepríjemný chodník, lebo niekoľko desiatok metrov je z oboch strán pomerne vysoký múr. Teda dá sa ísť iba dopredu alebo dozadu - to je problém napr. v prípade napadnutia. A sneh neviem kam tam odhrnú - jedine, že by ho potom niekam odviezli...
Ďakujem, ale nerozumiem z toho ktoré spoje (v ktorých časoch) z Petržalky v súčasnosti jazdia Desiro ML (Gysev)?
Napr. pondelok - piatok [Mo-Fr] je ich asi najviac, ale čo znamená to rozdelenie na Tag 1 - Tag 4? A "Lp nach Dk" znamená vlaky idúce až po Deutschkreutz?
A vlak 7902T - to písmeno T čo znamená? Lp je vlastne čo? Napr. REx 7612 cez pracovné dni z Petržalky ide od septembra 2016 Desigo ML Gysev?
Co je to za novu modu, ze soferi ignoruju zastavky na znamenie?
Uz sa mi to stale dva krat, raz ked som cakal na Spitalskej a druhy krat dokonca v autobuse, kde som stlacil uplne vsetky tlacitka, ktore sa dali stlacit (aj STOP aj dvere).
Škoda, tie poschodáky (Wiesel) by boli na trase cez Marchegg vítané. Už teraz si koľkokrát rakušáci už z Marcheggu do Wien nesadnú. A pre problémy s parkovaním na stanici v DNV som začal chodiť skorším vlakom. Je tam plno priestoru na parkovisko, ale nie, načo by sme ho budovali, všakže.
Poschoďáky cez Marchegg sa odložili o rok na GVD 2017/18. Z pohľadu ZSSK je to výkon ÖBB, ale je to bezpredmetné, lebo ÖBB nepožaduje za výkony do Petržalky vyrovnávku km ani cash.
ZSSK platí len dopravnú cestu Petržalka - Kittsee Gr.
Desiro ML Gysev jazdí:
Mo-Fr
Tag 1: Lp nach Dk-7605-7608-7623
Tag 2: 7902T-26025-26034T-7727-7724T-7957
Tag 3: 7902-26025T-26034-7727-7724-7957T
Tag 4: 9970-7613-7612-7627-7626T-Lp nach Wul
Sa wenn x
Tag 3: Lp nach Dk-7613-7672-7687-7624-7699
So und +
Tag 4: 7701-7664-7619-7616-7691-7688-Lp nach Wul
To je pravda. Na tahu su mestske casti, ktore su asi najviac prepojene s developermi, kedze maju stavebne urady. A vidime ako roky rozhoduju.
Zda sa mi, ze tento ich sucasny bojkot je len preto, aby sa poplatok nestihol zacat vyberat od zaciatku buduceho roka.
Ajajaj, má BSK finančnú rezervu na najazdené kilometre navyše na týchto dotovaných linkách? Upravovali sa už CP kvôli predĺženiu jazdnej doby? Pozerám, že na http://www.openstreetmap.org je to už zakreslené po novom. ?
A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?