Este som nevidel ziveho cloveka, ktory by si kupoval vo vozidle MHD listok z karty. Zato takmer v kazdom spoji sa najde clovek, ktory zapasi s oznacovacom(/cmi) pri snahe oznacit si listok.
Predpokladam, ze projekt je povazovany za obrovsky uspech. ?
Ak nefunguje oznacovac, prepravny poriadok hovori nasledovne:
"cestujúci informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky, ktorý rozhodne o ďalšom postupe (predá cestujúcemu cestovný lístok v inej forme, ak to nie je možné umožní cestujúcemu cestovať v danom vozidle aj bez cestovného lístka)"
Moj prvy pokus zakupit si listok elektronicky priamo vo vozidle ... ani vodic nevedel, ze tam ten oznacovac nema (vsetky ostatne boli stare)
?
(linka 8, dnes, 18.10.2016, odchod z Astronomickej o 9:45)
ps. co ak zakupenie listku vo vozidle nezafunguje, dvere sa uz zavreli a pride revizor?
Aký sneh? Skoro už ani nesneží, ak hej, tak na pol dňa, a chodník isto "nevlastní nikto".
Na väčšine zastávok na Slovensku, aj v okolí Bratislavy ani smetný kôš nemáš, nie to lavičky. Dokonca ani niektoré bratislavské stanice nemajú kôš.
Je to provizórna zastávka, preto to tam vyzerá, ako. Síce aj v Prahe a všade na svete aj provizórne zastávky majú základnú výbavu, no ale ako píšem, od ŽSR je aj toto megaúsilím, že vôbec povolili niečo takéto postaviť ešte pred postavením nových zastávok po meste.
Napadnúť ťa môžu kdekoľvek.
Kamienky a štrk je lepší povrch, ako popadané, krivé panely v Senci, kde ti siaha podlaha vlaku skoro po kolená, ak ti zastaví na prechode, tak po stehná. Zohor podobne, Pusté Úľany má znížené, Sládkovičovo - tam ani panely nemáš, v Rovinke ani násyp, len trávu.
-------------------------------------------
Na stanici Vinohrady vymenili na druhom nástupišti staré lampy za LED, biele! ?
Zastávka "Bratislava - Vrakuňa" ma dosť nepríjemne prekvapila. Žiadna lavička ani žiadny prístrešok pred nepriazňou počasia! Nástupište tvorené kamienkami či štrkom či čo to je - naozaj "vhodné" pre kočíky...
CP v réžii ŽSR vyvesené na uzavretej malej technickej budove - to je niečo v súvislosti s elektrinou kvôli lampám na nástupišti? Oznam ani CP od dopravcu RegioJet som tam žiadny nenašiel. Nepáči sa mi ani ten svah z nástupišťa do trávnika - šmykol som sa tam keď som sa nad tým čudoval. To tam nemohli spraviť zábradlie?
Zastávka určite pomôže hlavne obyvateľom Píniovej a Ráztočnej ul. podobne ako aj zastávky prímestských autobusov, ktoré tam boli pred zopár rokmi vybudované (keďže tam nejazdí MHD).
V smere na osídlenejšiu časť Vrakune na Hradskú a Dvojkrížnu ul. [kde je aj MHD] je dosť nepríjemný chodník, lebo niekoľko desiatok metrov je z oboch strán pomerne vysoký múr. Teda dá sa ísť iba dopredu alebo dozadu - to je problém napr. v prípade napadnutia. A sneh neviem kam tam odhrnú - jedine, že by ho potom niekam odviezli...
Ďakujem, ale nerozumiem z toho ktoré spoje (v ktorých časoch) z Petržalky v súčasnosti jazdia Desiro ML (Gysev)?
Napr. pondelok - piatok [Mo-Fr] je ich asi najviac, ale čo znamená to rozdelenie na Tag 1 - Tag 4? A "Lp nach Dk" znamená vlaky idúce až po Deutschkreutz?
A vlak 7902T - to písmeno T čo znamená? Lp je vlastne čo? Napr. REx 7612 cez pracovné dni z Petržalky ide od septembra 2016 Desigo ML Gysev?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Napr. pondelok - piatok [Mo-Fr] je ich asi najviac, ale čo znamená to rozdelenie na Tag 1 - Tag 4? A "Lp nach Dk" znamená vlaky idúce až po Deutschkreutz?
A vlak 7902T - to písmeno T čo znamená? Lp je vlastne čo? Napr. REx 7612 cez pracovné dni z Petržalky ide od septembra 2016 Desigo ML Gysev?