Co je to za novu modu, ze soferi ignoruju zastavky na znamenie?
Uz sa mi to stale dva krat, raz ked som cakal na Spitalskej a druhy krat dokonca v autobuse, kde som stlacil uplne vsetky tlacitka, ktore sa dali stlacit (aj STOP aj dvere).
Škoda, tie poschodáky (Wiesel) by boli na trase cez Marchegg vítané. Už teraz si koľkokrát rakušáci už z Marcheggu do Wien nesadnú. A pre problémy s parkovaním na stanici v DNV som začal chodiť skorším vlakom. Je tam plno priestoru na parkovisko, ale nie, načo by sme ho budovali, všakže.
Poschoďáky cez Marchegg sa odložili o rok na GVD 2017/18. Z pohľadu ZSSK je to výkon ÖBB, ale je to bezpredmetné, lebo ÖBB nepožaduje za výkony do Petržalky vyrovnávku km ani cash.
ZSSK platí len dopravnú cestu Petržalka - Kittsee Gr.
Desiro ML Gysev jazdí:
Mo-Fr
Tag 1: Lp nach Dk-7605-7608-7623
Tag 2: 7902T-26025-26034T-7727-7724T-7957
Tag 3: 7902-26025T-26034-7727-7724-7957T
Tag 4: 9970-7613-7612-7627-7626T-Lp nach Wul
Sa wenn x
Tag 3: Lp nach Dk-7613-7672-7687-7624-7699
So und +
Tag 4: 7701-7664-7619-7616-7691-7688-Lp nach Wul
To je pravda. Na tahu su mestske casti, ktore su asi najviac prepojene s developermi, kedze maju stavebne urady. A vidime ako roky rozhoduju.
Zda sa mi, ze tento ich sucasny bojkot je len preto, aby sa poplatok nestihol zacat vyberat od zaciatku buduceho roka.
Ajajaj, má BSK finančnú rezervu na najazdené kilometre navyše na týchto dotovaných linkách? Upravovali sa už CP kvôli predĺženiu jazdnej doby? Pozerám, že na http://www.openstreetmap.org je to už zakreslené po novom. ?
A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?
Máte niekto nové info (prípadne videli ste) niečo nové na ŽST Petržalka z Rakúska či naďalej sa tam striedajú rakúske Talenty, poschoďáky a klasické vozne známe z trasy cez Marchegg?
To Desiro ML vo farbách GYSEV asi na ktorých spojoch [v ktoré dni] by malo jazdiť - to je nástupca Talentu?
A cez Marchegg majú ísť od decembra tie doterajšie poschoďáky alebo nejaké nové? Na ktoré spoje asi ich nasadia? Tak to bude novinka v IDS BK - rakúsky poschodový vlak v úseku "Hlavná stanica - DNV". ?
Na to, aby sa tam mohli uložiť koľajnice, by museli mať na takúto stavbu vydané právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie od BSK. Čo myslíš, bolo by možné užívať takú stavbu, ktorú nie je možné užívať, pretože nie je napojená na ostatnú sieť? Odpovedz si sám. Toto mesto nemá koncepciu na ďalší rok, nie to ešte na ďalších 10 rokov dopredu. Máme možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ na nové trate, no súčasné neschopné vedenie tohto mesta nevie zabezpečiť ani rekonštrukciu radiál, z ktorých sa pravdepodobne stihne zrekonštruovať iba tá karloveská a možno len tak-tak ružinovská? Pokiaľ ide o konkrétnu trať, zatiaľ s ňou počíta len dopravný generel, územný plán a ani samotný magistrát s ňou zatiaľ nepočíta.
Obchádzka vedie zo senca smerom na svätý martin, podjazdom, kde je pre šírku nainštalovaná svetelná signalizácia a následne po novovybudovanej komunikácií popri diaľnici, ktorá sa napája pri zburanom moste na i/61. Zdržanie max 5 minút
Určite niektorí z vás zaregistrovali, že sa zbúral most ponad D1 medzi Sencom a Blatným. Nikde som však nenašiel obchádzkové trasy busov, ktoré tade premávali. Ani ma neprekvapuje, že to nie je na stránke SL, ale nič som nenašiel ani na stránke IDS. A myslím si, že by sa o tom mohlo informovať aj tu.
Vychadzam, z logiky, ze - ked budu kolajnice, bude vacsi tlak na to, aby sa napojili na siet. Sucasna realita v BA - necha sa "rezerva na trat", pozemky sa postupne predaju/prenajmu/zastavaju a o 10 rokov nikoho ani nenapadne, ze tadial nejaka trat mala ist. Zdovodnenie "lebo sa to neda"...
Iste, to je skvely napad. Pribudlo by nam 200 metrov kolajnic odnikial nikam, bez rozhodnutia ako a ci to vlastne dalej bude pokracovat. No a co, hlavne ze mesto by si nemuselo plnit svoje ulohy.
Elektricku platit nemusi (ved nekupuje tram, len polozi kolaje), ale ved ked uz robi "cestu", je taky problem tam dat kolaje, alebo je jednoduchsie pototm to cele rozdr.at nanovo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Takže v Petržalke v rámci vyrovnávky výkonov už nielen rušeň Deutsche Bahn: http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=2107