Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dyspozytor #217084:
Pán v rokoch opäť katalogizoval? ?
Reakcia na: zlomok #217090:
To sa hovorilo možno pred nákupom ForCity. S električkami T6A5 sa ráta aj výhľadovo, skôr dojazdia tyristorové T3 a staršie K2S.
Reakcia na: TTV01 #217089:
To bol blud.
Reakcia na: TTV01 #217089:
Rovnako s hovorilo o nákupe ojazdených T6A5 z Prahy. Myslím že ak sa podarí vďaka Eurofondom nakúpiť ďalšie nové Škodovky, tak úvahy o modernizácii T6A5 definitívne padnú. Skôr by som to videl na postupné vyradenie a odpredanie, ak budú záujemcovia. Ak nie, tak šrot.
Ešte jedna otázka k T6A5 písalo na tejto stránke o plánoch DPB, kde sa sa spomína modernizácia, nebudem komentovať či je to rozumné, aleé tuším je ticho a už nejaké po väčšej prehliadke vyšli ale žiadna modernizácia. Už z toho zišlo?
Reakcia na: zakaznik #217087:
Súhlas. Dnes som to meral: 15 s ide zoznam zastávok (pričom varíruje čas, kým reálne nabehnú aj názvy zastávok, niekedy sú tam iba bodky) a 45 s idú zbytočnosti, ktoré si prečítajú tak 2 ľudia stojaci pod displejom.
Vyzerá to tak, že v DPB sa rozhodli informácie o nasledujúcich zastávkach na vnútorných obrazovkách postupne úplne nahradiť zbytočnosťami.

Poučenie pre cestujúcich, hľadáme vodičov, turistická karta... zastávky si domysli.

Zamestnanci DPB vedia vždy posunúť úroveň stupidity na vyšší level.
Reakcia na: dupe #217085:
OK, tak aj na sfušovanej fotomontáži.
Reakcia na: Viko #217073:
"Inak, ten Stop je z vlastneho archivu, ci to je dostupne kdesi online?"

Možno je to aj v nejakom digitálnom archíve, neviem. Toto je z môjho archívu. Vieš, my, páni v rokoch, už máme čo-to "naškrečkované". Našiel som zopár čísiel, kde sú veci okolo mestskej dopravy v BA. Postupne ich sem budem pridávať - sú to dobré počítaníčka ?
K téme T5C5 / T6A5 / T3. Narážal som na to, že T3 aj T5C5 sú staré, odporové vozy. Síce postavené na odlišných princípoch riadenia a ovládania, ale na rovnakej filozofii. T6A5 sú už polovodičové. To je obrovský rozdiel a dôvod, prečo po elektrickej stránke T5C5 skôr prirovnám k T3 než k T6A5, aj keď každý typ bol od ostatných odlišný. KT8D5 a ČKD sú známe príbehy. Keby bolo keby, mohli sme v BA mať od 1983 T6A5ky s TV3, ale to keby nenastalo, takže sme ich mali až od roku 1991. Miesto megadodávky 110 T3SUCS v 2. polovici 80. rokov mohli príjsť T6A5, alebo ešte lepšie KT8A5. Ale tie ostali iba na výkrese.
Železnicu integruvať do IDS:

http://www.railpage.net/fotografie/odrieknute-vlaky-2041-3042/

Všetko pre presnosť a pravidelnosť železničnej dopravy! Vaša ZSSK
Reakcia na: Majo #217080:
KT8D5 bola vyvíjaná ako stavebnica. Ako elektricky, tak mechanicky. A aby dokázali v ČKD ponúknuť variabilitu, tak sa začalo práve KT8D5, pretože práve ona mala tých pôvodne zamýšľaných dielov najviac. Pre ilustráciu: Predstav si trojdverové sólo rozdelené v osi druhých dverí. Predok ako "A", zadok ako "B". K tomu ako "C" poldvere, okno, kĺb, okno, poldvere. Z toho sa malo dať vyskladať všetko. Nadpájanie jednotlivých celkov malo byť vždy v osi dverí. Sólo, dvojčlánok, trojčlánok. Variantne dvere len vpravo a dvere obojstranne. Neskôr sa pristúpilo na "skladanie v kĺbe", čo mi osobne príde logickejšie.
Reakcia na: zlomok #217070:
Dovolím si nesúhlasiť, že T5C5 mali viac zhodného s T3 ako s T6A5. Veď tam prakticky nič zhodné nie je. Naopak podobnosť medzi T5C5 a T6A5 nespočíva len v karosérii, ale aj v salóne či stanovišti vodiča (ovládanie ručným radičom, podobný panel). A po elektrickej stránke sú T3, T5C5 a T6A5 - ako iste vieš - diametrálne odlišné. V 80. rokoch mohlo pokojne ČKD vyrábať tyristorové T5 pre Bratislavu a iné československé mestá, ale vieme ako to bolo - bolo potrebné chrliť množstvo električiek pre ZSSR a vývoj nového radu vozidiel pre ČSSR, ktorý sa začal od najzložitejšieho typu - KT8D5 - , meškal a tak nám neostalo nič iné, než odoberať zrýchľovačové T3SUCS.
A minule sa tu niekto pýtal na polievaciu električku. Nech sa páči, táto je z Kyjeva:

http://www.draznivozidla.estranky.cz/fotoalbum/ukrajina-2016/dsc01685.-.html
Ukrajinský "astroid" s neotočnými podvozkami, pojazdná fréza na oblúky, celkom podareného dizajnu:

http://www.draznivozidla.estranky.cz/fotoalbum/ukrajina-2016/dsc09933.-.html
Reakcia na: Dispecer #217072:
Spolu s vami aj SAD Trencin, Comett Tabor dokonca aj v roku 1997... Holt, ked sa raz typ osvedci a vybuduje nanho zazemie, tak sa neoplati prechadzat na novy kym je k dispzicii aj povodny, navyse za dobru cenu ako vo vasom pripade (kedze islo o vraj nedorobenu anulovanu nemecku dodavku). Hoci, ak je pravda co pise Návštěvník 25.5.04 na mestskejdoprave, tak BA ich odmietla. (cit. "sERIA 280.87 mala ist povodne pre Bratislavu, ale DPB sa vyjadril, ze nedokoncene autobusy nechce a tak ich zamietol. To sa akurat hodilo DPMK lebo mal prist do KE papez. /preto maju aj prezyvku PAPEZAKY/// Tak sa rozhodli pre ich kupu a dokoncenie v ASKU.")
Reakcia na: Dispecer #217072:
Moskva snáď ešte v roku 2000. Rovnaká motorizácia ako Ik 435.18 D, Voith-Diva 4 kvalt, sedačky s hrubým čalúnením v koženke, trilexy kolesá, elektronický terčíkový infosystém. Určite boli novšie ako tamojšie 435.
Reakcia na: zlomok #217070:
Tak pardon:
17 sériových
11 paralelných
4 shunty
21 brzdových

Tebe to určite prekladať netreba:

http://static.bmhd.cz/data/bmhd-archiv/prospekty/docs/T5C5-DE.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.