Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dyspozytor #215291:
Problém je v tom, že zlošuk je inteligentný človek ale železničnej technológii nerozumie.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Reakcia na: 810zssk #215288:
"pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo"

A kto tým argumentoval? "Gazda" v rýchliku? ?
Reakcia na: 810zssk #215288:
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.
Reakcia na: Ike #215287:
Nie, kazda zona sa pocita len raz.
Reakcia na: S499.1023 #215286:
Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).

To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).
Ak sa spoj v rámci IDS vracia späť do zóny, cez ktorú už išiel, počíta sa to za ďalšiu zónu alebo nie? Ak napríklad linka 620 ide zo zóny 620 do zóny 649 a potom sa vracia naspäť do zóny 620, sú to dve zóny alebo tri zóny?
Reakcia na: 810zssk #215285:
No a keď pôjde zmeškaný, tak to predchodenie nastane už skôr a pobyt odpadne. Zemplín má pobyt z dopravných dôvodov preto, že je to ubytovací vlak. Takže to o tých modrogumných dôvodoch proste kecy sú a nie že nie.
Reakcia na: S499.1023 #215283:
Lenze ten pobyt z dopravnych dovodov je tam prave preto aby ho tam predbehol ten R700 😉 Odpovedal som na otazku preco a kde dochadza k tomu predbiehaniu, nie preco nie je zverejneny. Takze opatrne prosim s tymi "kecmi".
Reakcia na: TomJ #215281:
Nijako. Proste by na vlastné nebezpečenstvo vystúpil. Čo očakávaš, že by ho tam konduktor násilím držal?
Reakcia na: 810zssk #215279:
V tomto prípade sa jedná o čistý kec z tvojej strany. Pobyt z dopravných dôvodov nie je zverejňovaný preto, že v prípade potreby (napr. vlak ide zmeškaný), môže pobyt byť zrušený.
Reakcia na: TomJ #215281:
To neviem. Ja som v Raci s rychlika vystupoval raz, mimo nastupista, ked nam vykapal rusen. Zrovna ako som isiel otvorit dvere prisiel sprievodca. Tak sa ho pytam ze ci mozem vystupit. On mi povedal "Nemozete, ale ja tu nebudem vecne, len prechadzam" a pobral sa dalej ?
Reakcia na: 810zssk #215279:
Inak, ako by sa riešil prípad, keby sa po zastavení v Rači niekto rozhodol vystúpiť? Alebo vlak zámerne zastaví mimo nástupišťa, aby také niečo nikoho nenapadlo?
Reakcia na: TomJ #215278:
Zemplin ma pobyt v stanici Bratislava-Raca z dopravnych dovodov. Ide o typicke modrogumne riesenie ako zabranit ludom na kratkych trasach "zneuzivat" dialkovy vlak.
Trošku zmením tému.
Počas pracovných dní idú ráno z Trnavy 5.27 Zemlín a 5.34 Beckov, pričom ale do Bratislavy prichádzajú v opačnom poradí. Aký je vlastne dôvod toho, že Beckov predbehne Zemlín? A kde k tomu dochádza? Tiež je inak zaujímavé, že keď už Zemplín musí niekde zastaviť, aby pred seba pustil Beckov, prečo nie je v danej stanici umožnený nástup a výstup cestujúcich.
Reakcia na: sergej123 #215273:
Keďže väčšina šoférov DPB vie plynule po nemecky, tak jediný dôvod, prečo ešte nie sú všetci vo Viedni, je ich rodina. ?
Reakcia na: sergej123 #215273:
3.400,- € šofér vo Viedni? To vám rozprávajú na schôdzach odborov Autošofér ? ?
Reakcia na: Mike #215274:
alebo tak ,kto da viac tak tam idu,vodici hraju absolutny prim a su si toho vedomi
a kto ich chce mat,tak musi platit a poriadne a potom sa ale musia aj adekvatne k tej praci postavit

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.