Podľa príspevkov na FB DPB sa to stáva dosť často. Treba to oficiálnou cestou reklamovať... zo systému je možné zistiť, koľko bolo poslaných požiadaviek a koľko prišlo SMS lístkov.
Ahoj, stalo sa niekomu, že na jednu SMS na číslo 1140, dostal naraz dva SMS lístky, každý s iným kódom? Mne včera, mám screeshot, predpokladám, že si ich obe zaplatím.
No tak budu v sedle vozit vzduch (akoze podla mna by nevozili, ale budis). A co? Debata by mala byt o jedinom: mame dost ForCity, resp. TT v dobrom stave na pokrytie aj linky 8? Ak ano, potom nie je co riesit a nech su tam nasadzovane. Nemame tie vozy na to aby stali vo vozovni a umelo znizovat kapacitu, len aby sme naplnili sotopotrebu vypravit niekam K2S je blbost.
V sedle by sa aj tak malo ist po standarde "vsetci cestujuci mozu sediet".
Presne tak, a nie je to len ráno ako sa píše nad príspevkom ale aj poobede a večer smer Ružinov je čistá katastrofa, keď na L9 príde K2S. Plus víkend by aspoň jedna linka mala byť obsadená 29/30T
Dobre, to je rano a aj to len Ruzinov max po Blumental a co zbytok dna , trasy ? Supravy budu vozit na L8 vzduch na NLS hocakou otockou . Skor dat na L8 K2S celodenne a nech rano vypomahaju vlozene spoje na L8 ako cely den supravy / 29T. Isty cas uz to tak fungovalo za ery 8 9 14 kedy boli vlozene 9tky.
K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Aky je rozdiel v tom ci ide z Jesenskeho 4+6 v takte 4 minuty alebo napr L4 v takte 4minuty ? Preklady v Dubravke nie su nutne to uzna asi kazdy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?