Obcan Svajciarska ma v kazdom pripade narok na SeniorPas. Co sa tyka docasnej prepravy zdarma na zaklade dokladu totoznosti, to by asi malo platit tiez.
Bezplatna preprava na zeleznici nie je viazana na EU/EEA obcianstvo, takze to je irelevantne.
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci obcan Svajciarska nad 70 rokov moze v linkach MHD v
Bratislave cestovat zadarmo len na zaklade preukazu totoznosti? Svajciarsko sice nie je v EU, ale ma uzavrete vsetky asociacne zmluvy s EU a viem, ze na Zelezniciach SR moze cestovat zadarmo, tak ako aj obcan EU, ak si vybavi prislusny preukaz.
Dakujem za odpoved!
V istom podniku zaoberajúcim sa prepravou cestujúcich som k tomuto počul jednoduché stanovisko, zjednodušene povedané pochvalu - uzatvorením tejto časti trate dôjde k skráteniu času potrebného na prepravu medzi CMO a Karlovou Vsou, rovnako aj v opačnom smere z Karlovej Vsi do CMO, Rače, Ružinova a Vajnor.
Čiže nemáme nadávať na to, že v uzatvorenej časti centra bude fungovať len bezplatný pešibus, ale máme sa tešiť z toho, že sa električkami (asi štvorkami) rýchlejšie dostaneme cez centrum. Bude to ale niekde zohľadnené v cestovnom poriadku a budem môcť časový lístok využiť o pár zastávok ďalej?
No na druhej strane - na kerého oného mi to je platné, keď bežne nastupujem a vystupujem na Jesenského a potrebujem sa dostať do oblasti pri Garáži Opera... ? ? ?
Mimochodom, do Vajnor už jazdia električky? Iba ak Vajnory = Zlatí Pejsci
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.
keď si v buse označím lístok tak sa mi celkom často stáva, že mi to zle označí, napríklad že všetky čiselka je vidieť len minúty kedy bol označený nie... Myslite si žeby to prešlo pri revízorovi? Lebo mne sa to moc nezdá, ale zas za farbu v označovači ja nemôžem
Čo na to hovoríte? či to jednoducho treba "vyhádať" s revízorom? Díky
Súťaž na zhotoviteľa sa očakáva súčasne so stavebným konaním. Teraz v lete sa už samozrejme nič neurobí. V lete 2017 bude vylúčená pravdepodobne celá karloveská radiála, keďže sa plánuje aj rekonštrukcia úseku od Tunela po Most SNP. Záleží však, aká firma vzíde z tendra a aký bude finálny a reálny harmonogram stavebných prác. Ale keď je už na to rozpočtovaný taký balík peňazí, tak by to mohli byť možno dve alebo tri firmy, respektíve jedna firma na troch UČS, čím by sa rekonštrukcia značne urýchlila.
Pokiaľ ide o trolejbusovú trať Mlynská dolina, tak na to, aby sa v 2017 už trolejovalo, by muselo byť niečo najskôr pripravené a aj nejaké tie projekty a povolenia by už mali byť, ale nie sú.
Ide o úsek tunel - Molecova, však? Platí stále ten variant, že sa obnoví terajšia párová sústava stožiarov prakticky v dnešnej polohe s priečnymi prevesmi? ?
Ale mini časť prípravy na trolejbusovú trať bude. Nakoľko sa budú meniť pre rekonštrukcii KV radiály aj stĺpy verejného osvetlenia DPB si dal podmienku, že nech sú v tomto úseku stĺpy, ktoré budú môcť byť využité aj na dodatočnú montáž trolejového vedenia. Takže o mini krok budeme bližšie k trolejbusovej trati. ?
Hmm... Ono ale bude treba najmenej 5 rokov planovania, aby sa naprojektovala takato komplexna stavba, plus treba este zapocitat nejake verejne diskusie a pripomienkovanie. Dalej by sa taka dlha trolejbusova trat stavala najmenej 1,5 rokov, a na zaver este 2,5 rocna kolaudacia. V poslednom moznom momente sa este odvola vtak spevavy z Rovniankovej 14, lebo bude chciet mat tram-train v plytkom tunely pod Mlynskou dolinou, cim sa kolaudacia predlzi este o pol roka...
Takze pochybujem, ze by sme sa dozili zatrolejovanej L32 este v ramci rekonstrukcie KV radialy ?
Ono by vobec nebolo odveci oplotit obratisko Pri krizi a niekolko poradi tam na noc odstavovat (podobnym sposobom ako v DPMB na Jirovej). Detto Cilizska pre tbusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
http://vor.at/tickets/vor-tarifsystem/
Pride mi to znacne neprehladne.
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.