Ono by vobec nebolo odveci oplotit obratisko Pri krizi a niekolko poradi tam na noc odstavovat (podobnym sposobom ako v DPMB na Jirovej). Detto Cilizska pre tbusy.
Ak tento rok tak sa len začne najskôr začiatkom zimy. Ešte nie je ani stavebné povolenie, vybratý dodávateľ a ešte ani nie je rozhodnuté o námietkach - momentálne ich má na stole tuším okresný úrad. Pôvodný plán začiatku bol začiatok letných prázdnin čo už určite nie je reálne. Počul som aj varianty, že začiatok rekonštrukcie sa presunie až na začiatok roka 2017.
Leto 2017 mozno zacne najkritickejsi usek pri Molecke a dockame sa 133 zrejme celotyzdenne aj kvoli prekladke tbus vedenia a nemoznosti nasadit klasicke tbusy (25tr polemizovat ze vydrzia aspon 2 mesiace sa neda) a novemu terminalu Molecka. Plan bol aby bolo najprv vynovene obratisko KV , nasledne aby v 3 .faze mohla jazdit nejaka ostrovna X5 na trase KV - Pri krizi zatialco budu robit usek Molecka - Obratisko KV.
A tu snad niekto je proti tomu aby sa predpismi uprednostnovala MHD? Vsetci sme tu predsa jasne deklarovali ze sme za riesenie danej situacie s preferenciou MHD.
A to si teraz čo zauzloval? Rozhodli snáď v Bogote v Kolumbii, že autobus nemusí dodržiavať pravidlá cestnej premávky? Ja nemám nič proti buspruhu, proti odbočovani uautobusu z pravého pruhu doľava na samostatný signál, to som už výslovne uviedol ale rozhodne nesúhlasím s tým, aby mal autobusár "morálne" právo nedodržiavať to, čo je dané zákonom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023