Reply on: TeBeCe #214740:
V istom podniku zaoberajúcim sa prepravou cestujúcich som k tomuto počul jednoduché stanovisko, zjednodušene povedané pochvalu - uzatvorením tejto časti trate dôjde k skráteniu času potrebného na prepravu medzi CMO a Karlovou Vsou, rovnako aj v opačnom smere z Karlovej Vsi do CMO, Rače, Ružinova a Vajnor.Čiže nemáme nadávať na to, že v uzatvorenej časti centra bude fungovať len bezplatný pešibus, ale máme sa tešiť z toho, že sa električkami (asi štvorkami) rýchlejšie dostaneme cez centrum. Bude to ale niekde zohľadnené v cestovnom poriadku a budem môcť časový lístok využiť o pár zastávok ďalej?
No na druhej strane - na kerého oného mi to je platné, keď bežne nastupujem a vystupujem na Jesenského a potrebujem sa dostať do oblasti pri Garáži Opera... ? ? ?
Mimochodom, do Vajnor už jazdia električky? Iba ak Vajnory = Zlatí Pejsci
810zssk
http://vor.at/tickets/vor-tarifsystem/
Pride mi to znacne neprehladne.
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.