Osobne som ho dal Durkovskemu. Ale ci ide konkretne o toto, to neviem povedat. Kazdopadne su cenove kalkulacie dost prehnane, podla mna by sa to dalo postavat aj za 6 miliard.
Co sa Sturovej ulice tyka, tak bol som informovany, ze pocas rekonstrukcie sa spravit tratovy spodok pre dvojkolajnu trat, iba zvrsok sa spravil v jednom smere. Co som to vsak bol kukat, ked sa to robilo, mal som pocit, ze spodok sa robil tiez jednokolajne. Ale nevidim v tom problem, znovu sa to otvori a polozia sa VUIS panely a na ne kolajnice, popripade sa spravi novy spodok. To je otazka jedneho mesiaca, cele to spravit.
Keď som čítal tie zápisy v knihe vozidla, tak som sa najprv dobre zasmial. Potom som sa nad tým seriózne zamyslel a došiel som k záveru, že to nemôže byť pravda. Že až taký bordel v tom podniku nemôže byť. Nakoniec som tomu uveril a zhrozil som sa...
Vidíš? A to ja zase nechápem, aký je zmysel odlišovania trolejbusu od autobusu napr. farbou CP. V Prešove sme niekedy mali odlišné smerové tabule pre autobus a trolejbus, inej farby čísla liniek na označníkoch... Potom sa to zrušilo a všetko sa označuje jednotne. A myslím, že s tým súhlasím.
zatial nie su konkretne technicke projekty k dispozicii a je este vela otazok ktore nie su rozhodnute, v kazdom pripade ale je to velky posun k lepsiemu (lebo toto na rozdiel od predchadzajucich navrhov na metro je zrealizovatelne v dohladnom casovom useku) a co sa tyka potreby zdvojkolajnenia Sturovej, z toho by som si ozaj tazku hlavu nerobil, z investicneho aj stavebneho hladiska je to minimum...
už niekoľkokrát som sa stretol s informáciou vo forme tlačovej správy, (TASR, BRATISLAVSKO, VEČERNÍK atď.)
že medzi priority magistrátu patrí v rokoch 2004 - 2006 vybudovanie električkovej trate do Petržalky cez Starý most. Predpokladám, že to bude v súvislosti s presmerovaním autodopravy na 5 most. Nikde, ani na nete (IMHD,BRATISLAVA, PETRŽALKA, DPB ...SK) som k tomu nič bližšie nenašiel.
Nakoľko len nedávno prebehla nákladná prestavba Štúrovej ulice, kde bol zlikvidovaný aj traťový spodok v smere na most, akosi mi to celé do seba nezapadá.
Neviete náhodou niekto viac podrobností?
Inac, za nejlepsie povazujem zapisy "vozidlo sposobile premavky"... Akoze, kto to da do 7813+7814, tak ... ...... To nie je vozidlo, to je homeless buda, pojazdna. Ale podstatne horsie je na tom napr. 1123 a ine Karosy B732...
Inac, dalsie zapisy:
* Cestujuci mi povedali, ze maju podozrenie na prasknute zadne sklo na zadnom voze.
- Podozrenie cestujucich bolo spravne.
* Cestujuci povedali, ze hlasenie zastavok je neuveritlne tiche.
- Hlasitost sme nastavili na uveritelne ticho.
* Motor c. 3 striela.
- Motoru sme zobrali zbran.
* Staticky menic casto vypadava a nedobija.
- Staticky menic sme skontrolovali, drzi pevne, ked nam vypadne, tak skontorlujeme ci nedobija.
* Cestujuci hlasili, ze v zadnom voze nieco strasne huci.
- Nieco sme odmontovali.
* Stierac robi nerovnomerne cmuhy na prednom skle.
- Stierac bude robit rovnomerne cmuhy.
* Medzivozove spriahadla buchaju.
- Medzivizove spriahadla maju prilis velku toleranciu.
* Na prednom okne su mrtve chrobaky.
- Boli objednane zive chrobaky.
* Nesvieti celny transparent.
- Premontovali sme do neho osvetlenie z bocneho transparentu.
* Vonkajsia penumatika na lavej zadnej dvojmontazi potrebuje skoro vymenit.
- Vonkajsiu pneumatiku na lavej zadnej dvojmontazi sme skoro vymenili.
* Vozidlo neustale straca vzduch.
- Vozidlo bolo varovane aby sa polepsilo, teraz bude pozornejsie.
>>>J. Bolo to tak myslene, ze sa to da na zastavky ktore su frekventovane a kde aj niekedy niekto stoji a caka a caka. Napriklad ako je to pod novym mostom. Rozhodne nie na zastavky typu krematorium, kde nikto nikdy nenastupuje.
Máš pravdu, farebné odlíšenie výlukových cesťákov (ale aj smerových tabulí na vozidlách) má Praha a považujem to za skvelé. Cestujúci si na to zvykli a keď vidia niečo žlté, vedia, že ide o výlukovú zmenu. Aj u nás by sa naučili, keď by v tom bol nejaký systém.
Samozrejme, že farebná škála je širšia. Napísal som len príklad, ako by to mohlo fungovať. Úplný výpočet ponechám na čitateľovej fantázii:-).
Tri a pol lietadla som samozrejme myslel obrazne. Chcel som tým povedať, že v porovnaní s Ruzyňou, Schwechatom či Ferihegy, kde sadá lietadlo každých pár minút, je Ivanka totálne nevyťažená.
Po vstupe do EÚ sa budú diať zaujímavé veci... ak sa MRŠ zašmelí Viedni, tak z neho možno bude nákladné a bude po problémoch s linkou 61:-). Alebo tu budú sadať nízkonákladové spoločnosti so zaujímavými destináciami Uzbekistan, Čad či Horná Volta:-).
Spectre: no, po tom tvojom navrhu so zaloznym busom uz ad specielnej linky upustam ... ale stale s tym ze ten zalozak by bol espres ... je to vobec mozne taktospravit (u nas)?
Bo, priznam sa ze plnu 61 z letiska som nezazil ale poloplnu uz neraz... ale sa obavam aj toho ze casom oze aj take nastat...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ohladom elektricky v petrzalke som s pomocou inych ludi vypracoval nesledovny projekt:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Osobne som ho dal Durkovskemu. Ale ci ide konkretne o toto, to neviem povedat. Kazdopadne su cenove kalkulacie dost prehnane, podla mna by sa to dalo postavat aj za 6 miliard.
Co sa Sturovej ulice tyka, tak bol som informovany, ze pocas rekonstrukcie sa spravit tratovy spodok pre dvojkolajnu trat, iba zvrsok sa spravil v jednom smere. Co som to vsak bol kukat, ked sa to robilo, mal som pocit, ze spodok sa robil tiez jednokolajne. Ale nevidim v tom problem, znovu sa to otvori a polozia sa VUIS panely a na ne kolajnice, popripade sa spravi novy spodok. To je otazka jedneho mesiaca, cele to spravit.