Reakcia na: Vladimír #21328:
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
Emil
že medzi priority magistrátu patrí v rokoch 2004 - 2006 vybudovanie električkovej trate do Petržalky cez Starý most. Predpokladám, že to bude v súvislosti s presmerovaním autodopravy na 5 most. Nikde, ani na nete (IMHD,BRATISLAVA, PETRŽALKA, DPB ...SK) som k tomu nič bližšie nenašiel.
Nakoľko len nedávno prebehla nákladná prestavba Štúrovej ulice, kde bol zlikvidovaný aj traťový spodok v smere na most, akosi mi to celé do seba nezapadá.
Neviete náhodou niekto viac podrobností?