Pred Starou trznicou? Tam kde teraz zastavuje X13? A nebude problem z elektrickamy (L9) odbacajucimi na Spitalsku (dvojite zastavenie)? Alebo to uz bude za vyhybkou? ?
pravdu píšeš, síce na druhýkrát, ale prešla, uvidíme, kedy bude aj reálne jazdiť ?
keď pozerám históriu STK-čok, je to nejaké divné - sú tam ročné odstupy medzi jednotlivými kontrolami - nemajú vozidlá MHD polročné intervaly?
žeby do večných lovíšť? ?
za posledný rok odjazdila až 6dní, má význam držať v stave jediný exemplár takého voza
jedine, že by nebola ešte odpísaná, čo mi príde pri 6ročnom voze( v stave DPB, nie reálny vek) asi nereálne...
Pred 5 minútami na diaľnici pri Červeníku smer Piešťany videná #2020, zavesená prednou nápravou na ťahači Asosu (zadok normálne po zemi). Kukal som jak puk veru... Kam šla, nevie niekto?
No ok, ale ten voz Eurotram zo Štrasburgu má neotočné podvozky a má 33m dĺžky (kratšia verzia, dlhšia má 43), tak výzbroj sa dá akotak rozložit odhadujem hlavne v miestach kĺbov. Kdežto ten návrh pre Prahu musí mať jedine otočné podvozky a má dĺžku cca len 15m.
Ja sa len divím tým študentom, že sa neoboznámili so súčasnými trendami. Keď už nechceme koncept PCC celkom vytlačiť z ulíc miest, tak ponechať ich na nejakej historickej linke ako napr. v Prahe L91, ale toto? Obávam sa, že ani vozidlá EVO nebudú mať moc úspech. Možno tak Olomouc/Ostrava kúpi pár kusov. To už však pri tomto koncepte sa viac vyplatí "modernizácia" starých T3 na VarioLF.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
za posledný rok odjazdila až 6dní, má význam držať v stave jediný exemplár takého voza
jedine, že by nebola ešte odpísaná, čo mi príde pri 6ročnom voze( v stave DPB, nie reálny vek) asi nereálne...