Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mirtschi #213159:
Ja by som ťa rád upozornil, že sú to návrhy (ešte len budúcich) dizajnérov, nie strojárov... ?

Je jasné, že ak by to malo ísť do výroby, museli by sa ešte udiať radikálnejšie zmeny...
Reakcia na: Ámos #213157:
No ok, ale ten voz Eurotram zo Štrasburgu má neotočné podvozky a má 33m dĺžky (kratšia verzia, dlhšia má 43), tak výzbroj sa dá akotak rozložit odhadujem hlavne v miestach kĺbov. Kdežto ten návrh pre Prahu musí mať jedine otočné podvozky a má dĺžku cca len 15m.
Zda sa, ze uz ani v kovosrote nemaju zaujem o DPB vraky. Stanoveny bol dalsi termin na predkladanie ponuk. ?
Reakcia na: 810zssk #213155:
Ja sa len divím tým študentom, že sa neoboznámili so súčasnými trendami. Keď už nechceme koncept PCC celkom vytlačiť z ulíc miest, tak ponechať ich na nejakej historickej linke ako napr. v Prahe L91, ale toto? Obávam sa, že ani vozidlá EVO nebudú mať moc úspech. Možno tak Olomouc/Ostrava kúpi pár kusov. To už však pri tomto koncepte sa viac vyplatí "modernizácia" starých T3 na VarioLF.
Reakcia na: Mirtschi #213154:
Hlavne je to koncepcne uplne nevhodne vozidlo..
Dnes mi padol do očí tento článok:
http://praha.idnes.cz/studenti-navrhli-moderni-tramvaje-dtp-/praha-zpravy.aspx?c=A160222_2227409_praha-zpravy_rsr
Ide o návrh vzhľadu električiek pre Prahu od študentov priemyselného dizajnu.
Viacerí sa nad tým zrejme len pousmejú, mňa by zaujímalo, otázka pre znalých, či je vôbec takéto vozidlá technicky možné vyrobiť. Podľa mňa, človeka s akotak základami techniky, by bol dosť veľký problém z podvozkami, vo vnútri by museli byť dosť veľké podesty a schody nakoľko by museli byť otočné. Tiež nevedno kam by sa dala elektrovýzbroj nakoľko strecha je príliš nízka.
Veľmi podobný už vyrobený prototyp električky EVO1 väčšiu výšku a v interiéri všade podesty.
Reakcia na: Ike #213151:
To je taka Evička, ktoru Praha vyrobila ale zatial ju nikto nechce. A ano fotomontaz z FB skupiny Miluju tramvaje.
Reakcia na: Andy #213149:
to je fotomontáž, alebo čo je to za električku?
Reakcia na: tr3mp #213147:
Vsak ja som ani ziadnu estakadu nespominal ? Ale hej, myslel som naozaj starsiu trasu, mea culpa. Kazdopadne stale prejazdna je a teda v takom rieseni by problem nebol.
Reakcia na: tr3mp #213147:
jasne ale berme to tak ze su dve moznosti trasovania co je plus
Reakcia na: 810zssk #213146:
Do Petržalky jazdí dnes 95 jedine po estakáde z Mosta SNP 🙂 Po estakáde Einsteinova nejazdí, ide cez priecestie pod ňou ?
Reakcia na: Gryzly65 #213144:
Neviem aku estakadu myslis, ja som napisal ze hovorim o tej trase po ktorej do Petrzalky jazdi dnes a z toho ze po nej jazdi dnes vyplyva ze po nej stale jazdi.
Reakcia na: Ike #213125:
novsi model, tmavomodra, zatmavene skla? ak ano, dalsie znacky ma SE-xxxyy, vsetky kobry (ten specialny utvar) auta maju pridelenych trojo rozlicnych SPZ-iek 🙂
Reakcia na: 810zssk #213141:
95 už cez tú estakádu nejaký ten piatok nechodí.
Reakcia na: Palo1987 #213142:
Ak myslis, ked z Apolla isla na Einsteinovu a potom pri Sade Janka Krala hore na estakadu, tak to moze stale 🙂
Reakcia na: Petto #213140:
A trasovanie ako chodievala 95 na estakadu pri Starom moste je uz neprejazdna? Neviem ako tam realne teraz vyzera ta krizovatka.
Reakcia na: Petto #213140:
Nema problem, vsak by to bolo riesene tak ako dnes 95ka (aspon v smere do Petrzalky).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.