Ja s mhd cestujem minimalne, vy ste mozno uz zvyknuti na rozne maniere, ale vidim, ze tu nema vobec vyznam nieco pisat. Tak vam aspon prajem nech vy ste spokojni so sluzbami, ktore za svoje peniaze dostavate, dobru...
Odosobni sa a buď trochu nad vecou. Jasné, každá situácia je individuálna, ty v tomto prípade cítiš krivdu, možno zášť, že ti to "urobila" žena... A žena, žene nikdy neodpustí, to je jasné:)
Súhlasím, príklad s metrom už bol argumentačne hodne za...
Kúp si nejaké lístky do zásoby a nos ich v peňaženke, mne sa to osvedčilo, lebo vždy keď som potreboval naraz naporýchlo lístok, velakrát som narazil na pokazený automat, resp. "vhodte presnú sumu" atp...
Prajem dobrú noc a lepšie zážitky pri cestovaní emhádé v budúcnosti ?
a aj keby sa pridavali, nemal by byt ciel, ze na hlst uz Os vlaky koncit nebudu? Tak ako su dnes uz nejake pary vlakov spojene, ze sa jazdi zo zahoria na "predhorie" a naopak?
Je velmi sebecke ocakavat, ze 100 ludi v autobuse ma cakat na niekoho, kto si nevie kupit listky do zasoby a este nadava, ked na neho nepockaju. A najvacsi vrchol na tom celom je, ze takyto clovek ide hovorit, kazat o elementarnej slusnosti.
No tak mila madam, zacat treba brvnom vo vlastnom oku.
Vyborne. Som rada chlapci, ze ste sa na zaver dna tak dobre pobavili. A hlavne dakujem za ohromnu podporu. Presne vdaka takymto komentom sa nikdy nic v sluzbach tohto typu nezlepsi. Nie som ziadna dedincanka, ale bratislavcanka a mam pocestovane rozne krajiny. Je absurdne porovnavat metro metropolitnych miest s linkou 39 v BA. Tie dve sekundy, co mohla pani pockat, aj tak stratila cakanim v zapche a mohla plynule prejst. To si tiez mohla ona sama vyhodnotit,. Tazko pochopite situaciu, v ktorej ste neboli. Cely cas len poukazujem na pristup a pomer cena a vykon nasej mhd. Ked sa vam nieco podobne udeje v buducnosti, tiez budete z toho prekvapeni. Bola to cista neochota pomoct. To je vsetko.
Pekne vysvetlené ? ono bežný cestujúci MHD si neuvedomuje ako to celé funguje,hlavne tie čakania na zastávkach,ktoré berú sekundy a potom vodiči nestíhajú zelenú na semaforoch.Každý kto jazdí po Bratislave sa hádam aj do mesiaca naučí tie najzákladnejšie hlavné križovatky a ich svetelné signalizácie v akom poradí idú jednotlivé smery a podľa toho vie kde a ako svižne má jazdiť tak aby stihol tzv. zelenú vlnu.Toto si práve takíto ľudia neuvedomujú,že aj tie 3 sekundy urobia veľa...
A to akési "požiadanie" vodiča o strpenie,kým mu automat dotlačí lístok?Tak ako si napísal v zahraničí absurdné ? pre tú srandu skúsim zadeliť najbližšie vodičovi,že nech ma počká kým mi príde SMS lístok,lebo nemôžem ísť predsa na čierno! ? a schválne si pošlem správu až keď zbadám voz ☺ samozrejme,že SMS lístok si vždy pošlem keď vyjdem z domu (k zastávke to mám necelé tri minútky chôdze),ale pre tú srandu by som to naozaj skúsil,že ako sa zatvári ?
Taketo staznosti ako pise mima40 ma vzdy vedia pobavit. Vraj v Rakusku sa take nieco nemoze stat. Keby ste niekedy pouzili U-bahn (metro) vo Viedni, tak by ste videli ako ma vyzerat nastup a vystup a za aky kratky cas sa to musi stihnut. Ked ubehne maximalny cas straveny v stanici, dvere sa zavru a nikoho nezaujima, ze ste zostali stat pred dverami, alebo, ze Vas privrelo.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Tiež podporujem názor, že MHD nie je dedinský autobus. Chronometráže sú dosť šibeničné a to nerátam plné cesty k tomu. Teba počká 25 sek. a nestihne jeden cyklus na semafore, tam chytí ďalších 30-45sek. a takto sa to pekne nabaluje. Zrazu mešká 6-8min. a cestujúci sa pýtajú, kde je? Prečo mešká? Cestujúci majú na meškaniach vysoký podiel, hoci si to neuvedomujú... Hromadná doprava nie je o indivuduálnych potrebách. Keď chceš, aby vozidlo čakalo teba a nie ty vozidlo, použi TAXI, to je vhodnejšie... Pekný príklad z Budapešti - na linkách 4,6 môžeš byť 10m a bežať od čela, jednoducho zatvára, odchádza - bez akejkolvek zlomyselnosti nebodaj... Netreba to brať osobne jednoducho. Skúsil som ti teda napísať aj takýto pohľad na vec. Možno to prijmeš...
Ciculka, divila by si sa, ale v Rakúsku alebo Česku je to snáď ešte bežnejšie, ako u nás (minimálne čo sa veľkomestských prevádzok týka). Nevieš byť na zastávke včas, aby si si aj stihla kúpiť lístky? Fajn, čakaj na ďalší spoj, lebo grafikon nepustí.
Ze by ZSSK so supravami push-pull?
Filiálka má význam, ak chceš pridávať vlaky aj od TT aj od NZ. Lebo dopyt je a na HL ST to v rannej špičke už moc nepoukladáš... Lokalitne určite lepšie ako BNM.
Stačia tri/štyri nástupné hrany... Lepší plac v BA jednoducho nemáš...
Prispevok som samozrejme poslala aj tam,kde si ho mozu precitat nejaki ludia z vedenia. Ale chcela som, aby to nezostalo len v mailoch, alebo bolo aj vonku medzi ludmi. Tu zastavku poznam, byvam tam, bola to chyba automatu, strasne dlho tlacil listky, cize dalsia vec, ktoru by mal riesit DP. Co sa tyka tej soferky, tak to proste od nej nebolo vobec pekne ani slusne, navyse ako spominam, doprava je fakt draha ale to co dostavame naspat je velmi podpriemerne celkovo. Keby niekto dlhsie nastupoval, tak ho pricvikne? Navyse tam bola aj zapcha, takze sa fakt nemala kam ponahlat. Som si ista, ze taketo spravanie je na dennom poriadku. Taketo nieco by sa v rakusku, ale ani uz v cesku nemohlo stat, len u nas sa ludia nevedia spravat pekne voci druhym.
Dobrý deň dúfam že keď tento príspevok patri vedeniu DP tak ste im ho tam aj poslali. A do budúcna odporúčam príst na zástavku skôr hlavne keď viete že si potrebujete kúpit lístok a linka ma interval 20 minút.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petoo