Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #212439:
Zas nebudme demagogicki, ten graf neukazuje narast poctu cestujucich (hoci k tomu podla dostupnych informacii doslo tiez, ale v o cosi mensej miere), ale narast poctu drzitelov rocneho listka. Cize to zahrna aj ludi co MHD pouzivali aj predtym, ale s inym produktom.
Reakcia na: ................ #212437:
S inymi castami clanku sa ale neda nesuhlasit:
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."

Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).
Pokles počtu cestujúcich je spôsobený nárastom automobilizmu, my s tým nič nenarobíme... Ale nakúpili sme nové vozidlá... ?
Reakcia na: Jack #212385:
Len som sa pytal, nakolko BigMac ma zacal spominat..... to bola medzinarodka? 😃 hopla. No a o co vlastne teda ide?
http://finweb.hnonline.sk/spravy-zo-sveta-financii-126/na-cervenej-stratime-miliardy-semafory-vyrazne-skodia-ekonomike-1053370

Takú hlúposť ako celý tento článok som už dlho nečítal.

"Nešťastné dopady na ostatných účastníkov cestnej premávky má tiež infraštruktúra pre cyklistov na cestách, pomalé zóny v mestských oblastiach a tiež prednostné cestné pruhy pre autobusy."
Reakcia na: Ike #212434:
Vsak ja som nikde netvrdil ze chcem vlak do Rajky ?
Reakcia na: Error 0x007 #212433:
Weil am Rhein hej, ale tá žabožrútska obec, čo leží na predposlednej zastávke linky 10, ktorá sa potom vráti do Švajčiarska, nebude väčšia, než Rajka a tiež prispieva, inak by tam tie električky proste nezastavovali.
Reakcia na: Error 0x007 #212433:
Náklady na prevádzku železničnej dopravy sú približne 6x väčšie ako náklady na prevádzku autobusovej. Nikto v tejto diskusii v kontexte Rajky nepredložil jediný argument, prečo túto reláciu obsluhovať vlakom. A vôbec, nikto nepredložil, prečo túto reláciu vôbec obsluhovať, ak spoje nie sú schopné uživiť sa na komerčnej báze. Za normálnych okolností by to mala riešiť obec alebo VÚC.
Reakcia na: S499.1023 #212425:
V tom Bazileji je zaujimavost, ze aj elektricky idu mimo statnych hranic, ale na druhej strane oni tam predsa maju za hranicami obce s trosku inym poctom obyvatelov (napr. Weil am Rhein)...
Reakcia na: 810zssk #212416:
Pravda, napisane to tam neni. Ale kto nechce riskovat pokutu, mal by sa toho (neoficialneho) pravidla drzat.
Reakcia na: S499.1023 #212424:
Bohuzial tym vzdy tvoje argumenty stracaju na sile... ale to je ok, najvacsie polena si pod nohy vzdy kladieme sami.
Reakcia na: S499.1023 #212425:
"Ale Metro...!" - bude argument ?
Reakcia na: Peon #212294:
To je typický štýl DPB, dokument zmeníme, dátum zostane. Pôvodný, k 1.11. bol tento:
http://www.dpb.sk/_media/file/TARIFA%20SMS%20CL%20A%20MEDZINARODNA%20DOPRAVA%20-1112015.pdf
pred spustením III. etapy IDS BK bola aj medzinárodná v tarife pre JCL:
http://www.dpb.sk/_media/file/JCL%20Tarifa_2015_uprava2.pdf

Reakcia na: andrewsh #212426:
Ani nie tak pred bleskom ako takým skôr pred vznikom nebezpečne napätia jednoducho povedane. Viac tu strana 4 www.zsr.sk/buxus/docs//VVUZ/PaOV/PaOV_katalog
Reakcia na: Quakeman #212412:
No tak som si to myslel, lenže nie úplne je mi jasne, ako to má fungovať.
Reakcia na: Petik #212380:
Keď si niekto výhodne kúpi dom v Rajke, tak si ho kupuje s vedomím toho, že tam má nejakú dopravnú obslužnosť a výhody uňho prevažujú nad nevýhodami. Ja keď bývam v paneláku, tak som vedome rezignoval na rybník, záhradu a výhľad na les a mám za to nejakú dopravnú obslužnosť.
JE zvykom, že mesto prerastá cez hranice štátu, ako príklad by som uviedol Bazilej, ktorá prerastá dokonca do dvoch štátov (Nemecko a Žabožrútsko) a mám do nich aj integrovanú dopravu. Na tejto sa však zahraničné entity podieľajú.
Ad Praha - pozri sa, aký je tu všeobecný škrek, že sa pásmo 100 pri JCL počíta dvakrát. Pritom Praha má v rámci mesta pásma štyri (P+P+0+B).
Reakcia na: Ámos #212408:
Všetkých nie. Len tých, ktorí evidentne trpia neliečiteľnou tuposťou. Bohužiaľ, na ľuskú hlúposť som precitlivelý. Pozri sa, ako dlho tu už telefonista zaťato točí svoječ mantry.
Reakcia na: haló #212407:
Môžem ťa uistiť, že pre to, aby sa využívala železnica tam, kde má zmysel, som spravil rádovo viac ako ty. A stále zastávam názor, že nekritický priaznivec železnice jej škodí viac ako ortodoxný autíčkar.
Mmch., beusákom som bol a na túto etapu svojho života spomínam rád.
Reakcia na: 810zssk #212420:
Nechápem prečo by som sa svojho práva mal dožadovať u dopravcu? Načo a pre koho potom slúži IDS BK(BID)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.