Reakcia na: 810zssk #212181:
To je zaujimave, ze ÖBB. Mna by zaujimalo, ci by v pripade vyhry jazdili iba trasu BA - BB a iba svojim materialom alebo by to rovno potiahli do Viedne, co by ale kvoli preprahom nebolo moc atraktivne. Ak by jazdili iba na trase BA - BB, tak vagony nechali prenocovat v BA? Bola by to zaujimava situacia, ale nejak tomu neverim, ze by rakusi mohli vyhrat sutaz (osobne tipujem na RJ)...
Peon
Vedel by mi niekto vysvetliť (ak nie verejne tak emailom) ako je to s Wifi v autobusoch? Viem, že využívajú mobilný internet. Ak nerátam operátora 4ka (ktorého služby, predpokladám, že dopravcovia zatiaľ nevyužívajú), tak ak sa nemýlim, bežní zákazníci si môžu objednať balík s maximálne 5 GB (O2). Ak si svoj nie však nejaký veľký dátový limit vyčerpajú, tak rýchlosť pripojenia sa dosť radikálne spomalí. V autobusoch som vždy natrafil na bežnú rýchlosť 3G pripojenia. Takže dopravcovia majú nejaké podpultové ponuky od mobilných operátorov, resp. špeciálne ponuky pre firmy - množstevné zľavy?
Ako sa chránia pred preťažením siete? Akú majú ochranu proti napr. nadmernému používaniu (napr. sťahovaniu dát a videohovorom cez internet) zo strany cestujúcich
V prímestskom autobuse dopravcu SAD Dunajská Streda ma prekvapilo, že oni (na rozdiel od DPB alebo Slovak Lines) majú "nereklamné" pripojenie na internet [t.j. také ako obchodné centrá], takže nie je potrebné si po pripojení pozrieť si vo vstavanom prehliadači webstránok v smartfóne najskôr nejakú reklamu. totiž nevýhodou reklamného riešenia je, že treba tak postupovať pri každom ďalšom pripojení, takže na rozdiel od napr. obchodných centier či domácej Wifi sa smartfón na funkčný internet nepripojí automaticky.
SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava nemajú minibusy (napr. také ako má Slovak Lines premávajúce cez Pezinskú Babu)? Sú oblasti nielen v Trnavskom kraji kde by sa zišli namiesto klasických autobusov...