Reply on: Error 0x007 #212189:
Tender je na linku BA-BB. Supravy by prirodzene zrejme zostavali v BA, je nezmysel ich na noc vozit hore-dole, specialne ked akekolvek servisne aktivity (udrzba, cistenie) budu v Bratislave znacne lacnejsie. Linka BA-Vieden je na tom nezavisla a zatial ju OBB jazdia v spolupraci so ZSSK. Osobne by som v tomto ohlade rad videl zmenu, ale je otazne ci by z toho pre OBB vyplyvali nejake zasadnejsie vyhody.
Peon
Vedel by mi niekto vysvetliť (ak nie verejne tak emailom) ako je to s Wifi v autobusoch? Viem, že využívajú mobilný internet. Ak nerátam operátora 4ka (ktorého služby, predpokladám, že dopravcovia zatiaľ nevyužívajú), tak ak sa nemýlim, bežní zákazníci si môžu objednať balík s maximálne 5 GB (O2). Ak si svoj nie však nejaký veľký dátový limit vyčerpajú, tak rýchlosť pripojenia sa dosť radikálne spomalí. V autobusoch som vždy natrafil na bežnú rýchlosť 3G pripojenia. Takže dopravcovia majú nejaké podpultové ponuky od mobilných operátorov, resp. špeciálne ponuky pre firmy - množstevné zľavy?
Ako sa chránia pred preťažením siete? Akú majú ochranu proti napr. nadmernému používaniu (napr. sťahovaniu dát a videohovorom cez internet) zo strany cestujúcich
V prímestskom autobuse dopravcu SAD Dunajská Streda ma prekvapilo, že oni (na rozdiel od DPB alebo Slovak Lines) majú "nereklamné" pripojenie na internet [t.j. také ako obchodné centrá], takže nie je potrebné si po pripojení pozrieť si vo vstavanom prehliadači webstránok v smartfóne najskôr nejakú reklamu. totiž nevýhodou reklamného riešenia je, že treba tak postupovať pri každom ďalšom pripojení, takže na rozdiel od napr. obchodných centier či domácej Wifi sa smartfón na funkčný internet nepripojí automaticky.
SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava nemajú minibusy (napr. také ako má Slovak Lines premávajúce cez Pezinskú Babu)? Sú oblasti nielen v Trnavskom kraji kde by sa zišli namiesto klasických autobusov...