Nevidím celý článok, keďže nie som klavírista ale pre mňa je pozoruhodné, že ani ČD, ani ÖBB nie sú držiteľmi bezpečnostného osvedčenia pre prevádzkovanie osobnej dopravy na Slovensku.
Papierovo aj logicky to tak je, ale reálne sú asi v každom kraji SADky jedna ruka s krajom (resp. s odborom dopravy), teda prepojení na základe spoločných záujmov alebo čoho. A preto si vždy kraj objedná presne to, čo predtým SADky nakreslia...
Firemny zakaznici u kazdeho operatora maju uplne ine ponuky, ako sa ponuka beznym zakaznikom. Ja napr. mam u O2 tiez internet neobmedzeny. Ked si zakaznik s velkym mnozstvom kariet, tak nemaju problem ti urobit ponuku na kluc. A odhadujem, ze takto je to aj pri busoch. Dokonca nebal by som sa povedat, ze vsetky wifi v busoch idu na jeden flat pausal a nema kazdy bus zvlast.
Samozrejme, že sú o tom presvedčení. Ono, tie roky čo tam tí ľudia robia, už dostatočne zdegenerovali na to, aby mali prehľad. A na združení ZADu si zrejme len zanadávajú na iných (že im berú cestujúcich), pohladkajú si ego a spokojne sa rozídu. Inak by to nemohlo takto vyzerať.
Cela ta kampan je tragikomicka v kontexte urovne dopravnej obsluhy, ktoru udrzuju do velkej miery aj prave SADky. Ale zaroven ma to utvrdzuje v tom ze oni su realne presvedceni ze tu dopravu robia dobre (nie je to len hranie sa na debilov kvoli komercnym zaujmom), inak by tu kampan nerobili.
Vedel by mi niekto vysvetliť (ak nie verejne tak emailom) ako je to s Wifi v autobusoch? Viem, že využívajú mobilný internet. Ak nerátam operátora 4ka (ktorého služby, predpokladám, že dopravcovia zatiaľ nevyužívajú), tak ak sa nemýlim, bežní zákazníci si môžu objednať balík s maximálne 5 GB (O2). Ak si svoj nie však nejaký veľký dátový limit vyčerpajú, tak rýchlosť pripojenia sa dosť radikálne spomalí. V autobusoch som vždy natrafil na bežnú rýchlosť 3G pripojenia. Takže dopravcovia majú nejaké podpultové ponuky od mobilných operátorov, resp. špeciálne ponuky pre firmy - množstevné zľavy?
Ako sa chránia pred preťažením siete? Akú majú ochranu proti napr. nadmernému používaniu (napr. sťahovaniu dát a videohovorom cez internet) zo strany cestujúcich
V prímestskom autobuse dopravcu SAD Dunajská Streda ma prekvapilo, že oni (na rozdiel od DPB alebo Slovak Lines) majú "nereklamné" pripojenie na internet [t.j. také ako obchodné centrá], takže nie je potrebné si po pripojení pozrieť si vo vstavanom prehliadači webstránok v smartfóne najskôr nejakú reklamu. totiž nevýhodou reklamného riešenia je, že treba tak postupovať pri každom ďalšom pripojení, takže na rozdiel od napr. obchodných centier či domácej Wifi sa smartfón na funkčný internet nepripojí automaticky.
SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava nemajú minibusy (napr. také ako má Slovak Lines premávajúce cez Pezinskú Babu)? Sú oblasti nielen v Trnavskom kraji kde by sa zišli namiesto klasických autobusov...
geografické okienko: " (pre Bodíky je to susedná obec, vlastne po novom už mesto)" - stále platí aj ,že je to susedná obec. Na Slovensku v súčasnosti platí , že sídelnú jednotku - obec delíme na mestá a vidiecke obce t.j Gabčíkovo = obec = mesto Bodíky=obec=vidiecka obec
v minulosti sa pri ščítaní používalo rozdelenie obcí na:
1961, 1970 – mestá, malé mestá, aglomerované obce, vidiecke obce,
1980 – mestá, aglomerované obce, vidiecke obce,
1991, 2001, 2011 – mestá, vidiecke obce
Veď IDS, prečo by to bol na tarifu ZSSK len? A dalo by sa aj duálnu tarifu tam dať, možno tak aj urobia.
Aj označovače budú slúžiť, ako "automaty", akurát, že len cez el. peňaženku.
Zajtra odfotím, už len pridať nejaké nálepy, či šípku, že tu je možné si zakúpiť cez EP IDS lístok, tu sa označuje IDS lístok, atď. Nainštalovali na celkom správne miesto, čiatočne je aj pod strechou. Vyhotovenie také elegantné. ?
Obec susediaca s Bratislavou (na peší presun však príliš vzdialená a tuším bez chodníka) Dobrohošť a susedná Vojka nad Dunajom + Bodíky. Okrem toho, že sú kvôli vodnému dielu takmer odrezané od sveta, tak spojenie verejnou dopravou majú už roky strašné z oboch strán [od Bratislavy aj od Gabčíkova]. ?
V pracovné dni je to samozrejme horšie ako inde v Trnavskom kraji (dobre, napr. do miestnej časti Rozbehy cez víkend autobus nejde, ale napr. na Majdánske aj do Novej Lehoty pri Bezovci našťastie premáva zopár spojov aj cez víkendy).
Obyvatelia či návštevníci Vojky nad Dunajom majú aspoň kompu do Kyselice. Odtiaľ ide minimálne do Šamorína zopár spojov aj cez víkend a ak spravia od kompy ešte väčší peší presun, tak môžu ísť aj zo zastávky "Rohovce,,rázc.Kyselica".
Na kompu to majú cca 2 - 3 km pešo aj obyvatelia obce Dobrohošť, ale tí z obce Bodíky nemajú šancu. Pozerám, že tieto obce majú cez víkendy [do a z obce] iba dva spoje: jeden skoro ráno a druhý podvečer. Pozerám, že po novom sa už cez víkendy vôbec nedostanú do / z Gabčíkova (pre Bodíky je to susedná obec, vlastne po novom už mesto).
Aký automat tam bude? Na tarifu ZSSK alebo IDS alebo kombinovaný?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Vedel by mi niekto vysvetliť (ak nie verejne tak emailom) ako je to s Wifi v autobusoch? Viem, že využívajú mobilný internet. Ak nerátam operátora 4ka (ktorého služby, predpokladám, že dopravcovia zatiaľ nevyužívajú), tak ak sa nemýlim, bežní zákazníci si môžu objednať balík s maximálne 5 GB (O2). Ak si svoj nie však nejaký veľký dátový limit vyčerpajú, tak rýchlosť pripojenia sa dosť radikálne spomalí. V autobusoch som vždy natrafil na bežnú rýchlosť 3G pripojenia. Takže dopravcovia majú nejaké podpultové ponuky od mobilných operátorov, resp. špeciálne ponuky pre firmy - množstevné zľavy?
Ako sa chránia pred preťažením siete? Akú majú ochranu proti napr. nadmernému používaniu (napr. sťahovaniu dát a videohovorom cez internet) zo strany cestujúcich
V prímestskom autobuse dopravcu SAD Dunajská Streda ma prekvapilo, že oni (na rozdiel od DPB alebo Slovak Lines) majú "nereklamné" pripojenie na internet [t.j. také ako obchodné centrá], takže nie je potrebné si po pripojení pozrieť si vo vstavanom prehliadači webstránok v smartfóne najskôr nejakú reklamu. totiž nevýhodou reklamného riešenia je, že treba tak postupovať pri každom ďalšom pripojení, takže na rozdiel od napr. obchodných centier či domácej Wifi sa smartfón na funkčný internet nepripojí automaticky.
SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava nemajú minibusy (napr. také ako má Slovak Lines premávajúce cez Pezinskú Babu)? Sú oblasti nielen v Trnavskom kraji kde by sa zišli namiesto klasických autobusov...