Ja som, naopak, uviedol ze povazujem za pravdepodobne ze tam bude personal CD.
Kazdopadne, obdobny problem dnes existuje v stanici Brodske, kde jazdi personal CD a tiez tam v urcitych casoch nie je otvorena pokladna. Aj keby bola, personal CD vo vlaku nemoze kontrolovat listky za usek kde je dopravcom ZSSK. To iste plati pre cestujucich v EC vlakoch ktori by mali pri ceste zo SR zaujem o zakupenie nadvazneho listka od hranice do Breclavi. A obdobne priklady by sme nasli na takmer kazdom hranicnom priechode.
Teda ak si niekto nekúpi lístok za tarifu ČD alebo IDS JMK v predpredaji, tak môže cestovať do Břeclavi alebo do Brodského neoficiálne bezplatne? Totiž ak tam bude sprevádzajúci personál ZSSK, tak podľa toho čo píšeš nebude vedieť na území ČR predať cestovný lístok...
Možno som objavil Ameriku, ale je (predpokladám) od uzavretia Šafka normálne aby bola zápcha na Jesenského a Mostovej? Samozrejme na električkovom páse, čo spôsobuje meškania liniek aj do 15 minút v smere Most SNP a spomalenie električiek smer centum. Plánuje sa s tým niečo robiť, či po otvorení Šafka sa to zmierni?
V poslednych rokoch vzdy na cezhranicnom useku (Breclav-Kuty) jazdil personal ZSSK na EC vlakoch a personal CD na Os vlakoch. Kedze REXy nahradzaju Os vlaky, je dovod domnievat sa ze tam bude jazdit personal CD, hoci s istotou to samozrejme povedat nemozno.
Link z webu som nemohol poslať, lebo po vyhľadaní cez Google to rovno ponúka možnosť stiahnuť do PC. Každopádne odtiaľto z imhd sa to dá stiahnuť keď na to kliknete. Je to dvojjazyčne - po česky aj po slovensky...
Ozaj, čo konkrétne podáva na nástupišti rušňovodič spoločnosti RegioJet z kabíny zamestnankyni ŽSR? Videl som to nedávno v stanici Kvetoslavov. Som si takmer istý, že ide o nejaký bežný železničný postup, ale neviem prečo to tak je a čo to je.
Keďže sa ohlasovaná rekonštrukcia nebude týkať už zrekonštruovaných nástupíšť, tak neexistuje dôvod presmerovať vlaky na iné stanice. Pre prípad demontovania prístavby sa obnovia a sprístupnia priestory v pravom krídle budovy, ktoré budú služiť ako čakáreň pre cestujúcich. Čo sa týka ŽST Predmestie, je to vlastná investícia ŽSR, ktoré priebežne obnovovali staničné budovy v tomto obvode, keďže v tejto budove sídli administratíva, zviezla sa s tým aj časť pre cestujúcich (budova sa rekonštruovala ako celok) a nadchod v nevyhovujúcom technickom stave. Nejedná sa preto o nejakú prvú etapu trate na Filiálku, keďže tá ešte stále nebola potvrdená generelom bratislavského železničného uzla, kvôli ktorému stojí aj rekonštrukcia ŽST Vinohrady.
Tento rok mal nasledovať zvršok a nástupište stanice.
Na webe sú aj tie jednotlivé etapy popísané...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider