I.1) Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 28, -1172, -1427, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie.sk, www.dpb.sk
II.1) Zmluva na dodanie tovaru.
II.2) Nie.
II.3.1) CS.
Hlavný predmet obstarávania: 8716 90 10.
Ďalšie predmety obstarávania: 8707 90 90.
II.4) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.5) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.6) 1 300 000 Sk.
IV.1) Rokovacie konanie bez zverejnenia.
IV.1.1.2) § 52 ods. 1 písm. a) zák. č. 263/1999 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V.1.1) Zmluva č. 196/2003.
VIKO, s. r. o., IČO: 25 127 039, U Beránky 2140/4, 160 000 Praha 6, Česká republika, tel. č.: 04202/33 32 18 28, fax: 04202/33 32 11 91, e-mail: viko@viko.cz.
V.1.2) Cena bez DPH: 1 531 170,60 Sk, cena spolu: 1 531 170,60 Sk.
V.2.1) Nie.
VI.3) Dňa 03. 09. 2003.
VI.4) 1.
VI.5) Nie.
VI.8) Dňa 16. 09. 2003
keď sme pri tom spomínaní, ako decko som jazdil sedmičkou od Lafranconi do Karlovej Vsi do školy, cestovný lístok stál 0,60 Kčs, jazdili tam tie staré eliny s vlečniakom, do ktorých sme v zákrute na križovatke s Mlynskou dolinou naskakovali, lebo sa nám nechcelo chodiť na zastávku ;-)))
a do Karlovej Vsi už nič iné nejazdilo a tá sedmička končila u tých troch vežiakov, ktoré tam boli postavené ako prvé paneláky
a ešte si spomínam na staré Ikarusy 620, ktoré boli také hlučné, že si nepočul vlastného slova
to boli časy...
najmä to naskakovanie do električiek, to už nezažijeme...
Color: idem cez Nokiu 3510. Skusal som aj GPRS, ale vyhodnejsi je klasicky dial-up wap. Tam neplatim pausal a kedze sa odpajam ani to tak nezerie baterku. A vyjde ma to menej ako SMSky - cca 30 Sk mesacne. Ale baterku dobijam po 3-4 dnoch, inak drzala tyzden.
COLOR> no napriklad taku ex. 37 si pamatam dost zivo. Pamatam si, ze tam chodili kratase (myslim, ze to bolo ku koncu premavky tej linky?), teda aspon posledne moje spomienky sa spajaju s Vrakosami.
Pamatam si ake narvate to chodilo uz z Dubravky, tiez si pamatam ako sa na Lipskeho rozbiehali do kopca s huronskym revom na redukovanej jednotke. Kym to stacil preradit velakrat sa stalo, ze aj zastal, tak sme celu tu maskaradu zopakovali znova.
A pamatam si, ze na Dostojevskeho rade dakde pri Malej Scene, bola daka fajna jama, alebo len poklesnuta vozovka (daco ako pred zastavkou OD Saratov do mesta) a tam nas to vzdy pekne pohojdalo, ked som sedel s dedkom na "balkone".
Joj, a stara dobra 101tka, alebo 112tka, narvate na prasknutie, motor v Ikaci reval ako tur a mi sme sa kazde rano splhali "zavratnou" rychlostou do kopca na Agatovej.
Teraz ma napadlo, 112 vypravovala 1.DTPA, nie?
Boze, to su spomienky. Az mi je smutno, ze to uz nezazijem...
Neviem ci BRKS ma nejaku stranku, ale malo by to byt rano o cca. 6.30 z Blavy do Malaciek a odtial o cca. 7.45 spat. Podmienene je to nakupom "novych" motorov. S troma starymi sunkami dieru do sveta nespravis.
Heh, ja som sa tym viezol pravidelne, ale uz si na to, ku**a, nepamatam To asi preto ze ked byval v Petrzke som mal dva roky ALe tusim som s tym este chodil k babke...? Chodilo to vobec do Petrzky? Kde som? Co je ta biela bedna vedla toho svetla predo mnou? Co to robia moje prsty? Mama? Brekeke... Hm, haluze...
Motor-SOR 9.5: IVECO F4 AE 0682C (prevedenie EURO III). Je to naftový štvordobý preplňovaný 6valec s medzichladením plniaceho vzduchu s priamym vstrekowaním, chladený kvapalinou.
No vidis, sam si si odpovedal. Stat si objednal urcite vykony, za ktore je ochotne ZSSk platit a ZSSK sa do takeho luxusu sama od seba nepusti. Bohuzial.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR
A 12+14 to by bola parada. Takisto ako ex. 37...