Nemyslim si. Cudzinec nema prilis odkial vediet ze diagram naznacuje stranu kam pchat listok, to vyplyva az z textu. Ta sipka podla mna nemala byt na listku, ale mala tam byt sipka doprava nad strbinou.
v smere jazdy budu vzdy vyhybky po hrotoch, cize odzastavkujes, prejdes stale v smere jazdy, zmenis stanoviste, a az vtedy sa ti vlastne vexla zmeni proti hrotu. Nakolko v BA by boli schopni ludia osadit vyhybky aj v smere jazdy po hrote, ze najskor prejdes do protismeru, a nasledne menis stanoviste. Po hrote mas vyssiu Vmax, cize aj keby nie su pravidelne pouzivane, neobmedzia natolko premavku ako protihrotove....
ak by bola 31/39 nahradneá električkou úplne alebo čiastočne, pravdepodobne by šla na TrMy, ale navrhoval by som ju že CSU, Lafko, Kapucínska, Obchodná, Vazovova, TrMy, Ružinov, ŽST Nové Mesto.. bez náhrady zrušiť, namiesto toho táto linka ale to je len môj výplod fantázie ...
a druhá linka z CSU by mohla byť do petržky cez jesenského ..
Konecne niekto koho napadla uvrat do CSU ? ? ?
A cely problem 31/39 do CSU sa nahradi 30Tckou v takmer identickej trase s L31 okrem obsluhy RaMy a TrMy.
A do CSU od Kramarov predlzena 204, 32 ponechana ako je ako tbus.
Ak považuješ za ručný radič volantový kontrolér, tak áno, vlaky majú odjakživa ručný radič ? . Inak je to o zvyku, ja som sice uprednostňoval ručný radič ale bol som ochotný ho s radosťou obetovať za bezstupňovú reguláciu T3M.
A navyse, v dolezitych bodoch doplnit prejazdove vyhybky (trebars vzdy po hrotoch) pre nudzove otacanie "vlakov" ako napr: Tunel, Molecova, Nový most, Racianské myto, Trnavske myto.... Nieco sa stalo na legionarskej? Nevadi, elektreicky z ruzinova odjazdia po trnko a naspat. Nieco sa stalo v raci medzi rackom a vinohradmi? (beriem, ze vinohrady by boli prejazdne obojsmerne, resp sa pouzije vozovna), nevadí, elektricka dovezie na racko, a autobusy sa tesne popri zastavke zvrtnu, a prevezu kriticky usek... daco sa stalo v karlovke? nevadi, elektricky dovezu aspon dlhe diely.
Rapidne skratenie nutnosti NAD prinesie vyssie uspory, nez je rozdiel ceny medzi jedno a obojsmernym vozom.... nehovoriac o lacnejsej verzii obratisk, moznosti postupneho predlzovania trati (aj po 1 zastavke)... a pod
Vravel si, ze "V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.". Ale co brani potom budovat aj siet, kde budu uvratove konecne? V Bratislave nemas vela dalsich miest, kam vopchas obratisko. Pokial sa chceme bavit o moznom rozvoji elektrickovych trati, nebolo by lepsie pre lahsie rozsirovanie mysliet aj na to?
Cisto sotoussky by si mohol uvratovo potom predlzit napriklad elektricku do
- Slavicieho udolia (nemas tam moc miesta na obratisko)
- k ASMN (pokial neurobis kolecko ako su trolejbusy, nemas to kam dat)
- rozsirit po Petrzalke (eventuelne)
- do Vrakune (ak nechces urobit obratisko cez zeleznicu, tak nemas moc kam ho dat)
- Letisko (aj ked tam teoreticky mas dost miesta).
Ja si myslim, ze mat vozidla +- 50:50 (jedno:obojsmerne) nie je zle (aj pre pripadne vyluky). A ked uz ich mame, tak ciastocne tomu prisposobit trate tiez nie je na skodu.
Je, ale toto je naozaj pravda. Ja, čo chodím 23 často, tak je to nereálne. Ale vraj je to pre podporu prestupov či ktorá mater, že tí čo idú z Lamača do DNV, resp. Dúbravka tak:
z Lamača do Dubravky: 123
z Lamača do DNV: 123+21/92, resp. 20
Neviem, ale vážne sa o týchto veciach hovorilo, pretože Jurák je preplnený a Krasňany sa snažil Belfi predať, no nikto o ne nemal záujem, tak opäť urobia funkčnú vozovňu ako bolo do roku 2011. ?
-Solarisy U10 pôjdu z Lamača do Rače (do Lamača pôjdu B(N)9,5)
-Obnoví sa Vozovňa Krasňany (3.DPA), pričom tam pôjdu B9,5, BN10,5, BN9,5, Solarisy
-Zruší sa linka 23 bez náhrady, dohaduje sa na tom hlavný vedúci 2.DPA s odborármi
V mojom pohľade by som preferoval ručný radič nadovšetko. Avšak ešte nemám skúsenosť s jazdením (iba s tou "skúškou v kabine" co bola na dni otvorených dverí). Vlaky odjakživa majú ručné radiče, pedále sú také... neviem divné asi..
Este by som sa chcel spitat, ci je viac pohodlne mat rucny radic, alebo pedale?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
4004
Este by som sa chcel spitat, ci je viac pohodlne mat rucny radic, alebo pedale?