Nie, nehodí. Je to celkom jednoduché a priehľadné - z kurzu si vyletel kvôli tomu, že si sa za panelom vedel akurát tak blázniť a pojem zodpovedná, bezpečná jazda je ti absolútne neznámy.
Predpokladám, že ide o nejaké tlačidlá na skúšku magnetiek, nie na ich používanie...predstava vodiča, ktorý brzdí prevádzkovo (EDB), vbehne mu auto, a miesto zarazenia ovládacej páky dozadu na maximálnu brzdu + magnetky niekde naháňal medzi tlačidlami ešte s dvoma voľbami....
Ako, síce móda tlačenia windowsu do električiek tu už bola (LF2 + ) ale pravdepodobnosť, že pre použitie maximálnej brzdnej sily vozidla mám dačo dakde potvrdzovať
k poslednému sa radšej nevyjadrujem Tu sa hodí obľúbená hláška 13r dievčat v kolónke vzťah - Je to komplikované
Zbytok Mike popísal cca presne. Fakt záleží od človeka, od protekcie, od zručností, od voľných miest....
Dost sa to lisi , ze aka je doba, ake mas znamosti, ako su s Tebou spokojni, ake mas Ty preferencie atd..
Lebo su vodici, ktorym vyhovuje 5+2 a su aj taki, ktori sami chcu robit 5+2 delene. Alebo na druhu stranu, pokial po nastupe je volne miesto v 4+2, tak sa tam mozes dostat hned. Ak si uplne mimo zadelenia, tak sluzby vies tak tyzden dopredu +- 2 dni. Ale niekedy aj tak mozes mat zalohu, a to sa dozives co robis az den vopred, alebo az rano pri nastupe..
K bodu 4 sa chcem opýtať: noví, čerství vodiči električiek začínajú mimo zadelenia, t.j. 5+2 a do zadelenia 4+2 sa dostanú až po určitom čase odjazdenom v DPB? Ak áno, ako dlho asi trvá prechod z 5+2 do 4+2? A ešte jedna vec: mimo zadelenia v 5+2 sa vodiči dozvedia svoj rozpis služieb v akom časovom predstihu? Vozidlá sa prideľujú až keď vodič prejde do zadelenia 4+2?
1 - kolk odjazdis.... platove pomery su vsak nie len idividualne, ale najma sukromne tajomstva, a malokto ti tu bude hovorit, kolko zaraba....viacere podniky toto navyse zakazuju aby si to ludia nehovorili...
2 - menej, nebudeme specifikovat...
3 - nie, teda, nie pre teba. Zamestnavatel si to hradi sam...
4 - mas zadelenie, a v tom sa pohybujes. Vozy aj linky su individualne. Su machri, co neopustia s jedinym ev.c. jedinu linku 5-10 rokov, a su tu aj vodici kazdy den iny voz, ina linka. V zasade robis linky vypravovane tvojou vozovnou, s "pridelenou" skupinkou vozidiel. Napr za elektrickara z Kraksnan T6 + K2S... Teda mas aj na tyzden, aj na vikendy, aj na silne spoje, aj na slabe spoje....
5 - tlacitko? ...KB sa aktivuju poslednym brzdnym stupnom na rucnom radici. KB alias magnetky nemaju tlacitko.... led tak "zachranna brzda" kde brzdia iba celuste a magnetky....
test signaliek je celkovo zbytocnost, kedze voz po zapnuti si sam urobi diagnostiku....
6 - ano, 5€/rok...
Opäť chcem poďakovať za odpovede k mojim predchádzajúcim otázkam. Pokiaľ by to neprekážalo, ešte by som si chcel pár vecí ujasniť niekoľkými ďaľšími otázkami, hlavne ohladne finančnej stránky:
1. Vzhľadom na brigádnictvo ako vodič električky, koľko zhruba peňazí dostanem na hodinu? (nečakám nič veľa).
2. Zo zvedavosti, koľko je taký priemerný plat električkára? Viem že v prahe je to okolo 950 eur v prepočtoch (čo vôbec nieje tak zlé).
3. Platí sa za vyškolenie na 30T?
4. Ako sa dostávajú linky? Pridelia sa vodičom ráno alebo si ich každý zvolí?
5. Otázka okolo 30T. Na ovládacom paneli som si nevšimol tlačítok "Aktivácia Koľajnicových Bŕzd" podobne ako to majú 15T a 26T. Miesto nich sú prázdne tlačidlá. Taktiež som si nevšimol tlačítka "Test signáliek" ktoré je veľmi praktické a nachádza sa na vozoch 15T. Ovláda sa to už z palubáku?
6. Dočítal som sa, že v DPB sa získavajú zamestnanecké cestovné. Predpokladám že to platí iba pre trvalých zamestnancov. Aká zľava to zhruba je?
Opäť ďakujem každému za zodpovedanie týchto otázok.
Nemýľ si "nebrali ľudí" a "nevošlo sa viac ľudí". Meškania vznikali práve kvôli ľuďom, ktorí blokovali dvere beznádejne natrieskaných autobusov a snažili sa dostať dnu.
vcera pocas bielej noci absolutne zlyhanie nocakov.
Obrovske meskania a potom boli tak plne, ze na dalsich zastavkach za hodzkom uz ani nebrali ludi.
Samozrejme DPB o akcii urcite nevedel...
preco by sa posilnovala doprava, nikdysatotaknerobilo, organizator nezaplatil..
Stanovište a dvere zvýšia cenu, ale opotrebuju sa rovnako a odvolávať sa na zvýšenú poruchovosť mi príde balkánske. Rozhodne akceptujem väčší počet plochy na státie ako je v 30T. No a vrátim sa k obratisku, v KV mi príde rozumnejšia a lacnejšia stredná úvraťová koľaj medzi zástavkami Borská a KV ako predražené obojsmerné obratisko, ktoré bude zase riadené svetelnou signalizáciou a bude zdržiavať električky.
Neviem, či sa mi tvoj odkaz zobrazil správne ale myslíš vo Fox Valley?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
Ako, síce móda tlačenia windowsu do električiek tu už bola (LF2 + ) ale pravdepodobnosť, že pre použitie maximálnej brzdnej sily vozidla mám dačo dakde potvrdzovať