však už má 10 000km najazdených... v update to je, a v BA už je 7401, 7501, 7502 a aj 7503... tak majú nejaké neaktuálne info... ja tipujem že dakedy v polke apríla už bude jazdiť
Áno dva dni. Ak dajme tomu každý deň pribudne 5 - 15 udalostí, ktoré sa riešia (ihneď) dielom zo skladu, teraz budú vyžadovať odstavenie na 2 dni, rovná sa priemerne dajme tomu 20 čakajúcich odstavených vozidiel denne ? Určite lacnejšie ako skladník a zásoby, a v Libchavach by sa isto potešili novej zákazke.
Ja som proste netusil, ze cakat dva dni na ND je tak strasne dlho, ze to ohrozuje chod podniku.
Nikto tu nehovori, ze ma voz cakat dva tyzdne na celne sklo, ale dva dni? WTF?!
bohuzial S499 s jeho prejavom by si rovnako zarubal cestu v mestskom zastupitelstve ako Nesrovnal.
Diskusia z pozicii sily a stylu ala Zeman "ja som najmudrejsi ostatny ste blbci" este nikdy nic dopredu neposunula.
ok, zoberme tvoju premisu ako pravdivu.
Predpoklad: DPB do dvoch tyzdnov odstavi vsetky dlhodobo dostavene vozidla. S vynimkou tych ktorych oprava je nerentabilna a tych ktore su na pravidelnych prehliadkach.
vysledok: Bude mat DPB lepsie hospodarske vysledky.
To som si nevsimol, ale ked som pri tom, tak aj MA su experti....nedavno jeden na ceste v Petrzalke medzi zast. Budatinska a ZS Budatinska parkoval nie na okraji vozovky, pri obrubniku, ale 2 metre od neho... vtedy som zacal uvazovat, na kolky raz sa dotycnemu podarilo zdolat ZŠ...
To by ma teda zaujimalo v com by akoze Ftacnik mal byt horsi ako Nesrovnal. Lebo to co stihol za tu chvilu ukazat Nesrovnal ma uz po par mesiacoch nuti nostalgicky spominat na stare dobre casy s Ftacnikom a to som ho teda nemusel.
Hlupáčik, keďže nepoznáš diakritiky, nevedel som, či myslíš spätné sklo alebo špatné sklo.
Nárazníky som niekde navrhoval skladovať? Najmä ak sa v DPB aj tak opravujú prenitovaním kusom plechu.
Tie dvere na 741 by si navrhoval vyhodiť?
Snažíš sa to dohnať do absurdna ale na to mám príliš veľa praktických skúseností,aby si ma porazil vo wordingu.
Aký je priemerný ročný kilometrický prebeh autobusu DPB? Za mojich čias to bývalo okolo 100.000 km ročne, dnes predpokladám ešte viac. Moje auto najazdí ročne okolo 60.000 km a to je vysoko nadštandardný prebeh. Okrem toho tu vstupuje do hry ešte jedna vec - také sklo na Citelise bude o kúsok väčšie (to je v neprospech) ale hrubšie (v prospech) a autobus jazdí pomalšie (zase v prospech). Takže priemerná spotreba predných okien autobusu by mohla byť o niečo nižšia ako osobáku.
Taktiež servisov na Citelis je dva a pol, zatiaľ čo nejaké Autosklo H&D je na každom rohu. A skladovať náhradné bloky motorov som nenavrhoval. Mmch., tá Fóbia je OIII s vyhrievaným predným oknom, takže ich tiež nie sú milióny (jednak pomerne nový typ, jednak pomerne neobvyklá výbava) - napriek tomu ho na sklade majú.
To je problém DPB, že má takú dementnú zmluvu.
Škodovka nemusí mať na sklade ani jedno predné okno, keďže predné okno sa nevymieňa v rámci preventívnej údržby a len veľmi málokedy v rámci korektívnej údržby z viny výrobcu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier