M@rtin: preco hned naburavas sny?
Ten termin je velmi optimisticky (az nerealny). Ked nic ine tak vozidla a most sa tak rychlo nestihnu.
Trasa metra v Petrzalke je volna, ale vsetky odchylky od nej sposobia problemy co spominas.
Do 26.9. mali oslovene subjekty dodat projekt nosneho systemu. Tie budu prerokovane s mestom a potom zrejme zverejnene. Na ich zaklade sa urci charakter nosneho systemu. O tom prebehne aj verejna diskusia. Najprv o tom charaktere, neskor aj o konkretnostiach. Verim ze to rozhodnutie do konca roku padne aj keby mal Kolada buchnut do stola a rozhodnu sam.
Potom uz tazko predpokladat rychlost. Skomplikovat sa moze uzemny plan, uzemne rozhodnutie, stavebne povolenie, uver, verejne sutaze a pod.
Ten termin je velmi optimisticky (az nerealny). Ked nic ine tak vozidla a most sa tak rychlo nestihnu.
Trasa metra v Petrzalke je volna, ale vsetky odchylky od nej sposobia problemy co spominas.
Do 26.9. mali oslovene subjekty dodat projekt nosneho systemu. Tie budu prerokovane s mestom a potom zrejme zverejnene. Na ich zaklade sa urci charakter nosneho systemu. O tom prebehne aj verejna diskusia. Najprv o tom charaktere, neskor aj o konkretnostiach. Verim ze to rozhodnutie do konca roku padne aj keby mal Kolada buchnut do stola a rozhodnu sam.
Potom uz tazko predpokladat rychlost. Skomplikovat sa moze uzemny plan, uzemne rozhodnutie, stavebne povolenie, uver, verejne sutaze a pod.
Kami
Most Kosicka je stavany v nadvaznosti na dialnicu Pristavny most - Lafrancony. Take su platne plany a zial v case schvalovania o eline v Petrzalke rozhodla len tato stranka. Bohuzial.
Projekty nosneho systemu budu prezentovane v najblizsom case.
Uzemny plan je fakt stary, aj v tom v roku 2004 bude ponechany priestor pre klasicke metro (az raz ...). Este pred jeho schvalenim bude zname rozhodnutie o nosnom systeme. Samozrejme realizacia potrva. Nakoniec, keby sa slo podla projektu na iMHD, treba pockat na dokoncenie Mostu Kosicka.
Nakoniec trocha optimizmu. Suma, ktoru si je mesto schopne na nosny system pozicat, je vyssia ako podla treba na projekt z iMHD.
Zjednoduseny zaver: mame peniaze, mame koridor, staci rozhodnutie a v 2006 prve supravy prejdu do mesta .