http://www.cas.sk/clanok/307030/zazrak-v-dopravnom-podniku-bratislava-stalo-sa-nieco-na-co-cakali-celych-20-rokov.html
"riaditeľ DPB. Poukázal na fakt, že kladné hospodárenie sa podarilo dosiahnuť bez toho, aby prepravca redukoval svoje služby pre cestujúcu verejnosť."
To si robí srandu?? väčšie klamstvo som z jeho úst snáď ešte nepočul.
"riaditeľ DPB. Poukázal na fakt, že kladné hospodárenie sa podarilo dosiahnuť bez toho, aby prepravca redukoval svoje služby pre cestujúcu verejnosť."
To si robí srandu?? väčšie klamstvo som z jeho úst snáď ešte nepočul.
tr3mp
Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.
V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...
Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?