V druhej etape ide o výstavbu stojánky trolejbusov na Trnávke pre 56 vozov spolu s vybudovaním sociálneho zariadenia, dispečingu a výpravne, plus výstavby Nastavovacej a skúšobnej haly električiek.
Zjednodušene povedané preto, lebo sa to tak vždy robilo, aby sa vrchári nenadreli a energetici to mali jednoduchšie. Taká istá situácia bola aj v ČR ale keďže tam mala najväčšie problémy vlajková loď NÁRODNÉHO dopravcu Pendolino, tak sa zistilo, že 3/4 sťahovačiek nie sú potrebné alebo môžu byť podmienené.
Aj tie exOeBB vozne co ma RJ, mavaju problem s CZE rovnako ako aj Astra. Zahadne ? Staci si pozriet staznosti na ich FB stranke. Stale to riesia a furt nic..rovnako ako aj polofunkcne DMU na BA-KN ?
Vedel by mi niekto poradit ako sa dostat ku praci vodica elektricky ? Seriozne by ma to zaujimalo. Pretoze neverim moc internetovym dotaznikom a podobne nikto sa mi nikdy neozyva...
A tu nastava problem druhy : Nase vagony su stavane pre taketo trate . Vyuzivaju vlastnu bateriu, a v pripade vypadku napatia len utichne ventilacka. Akonahle nabehne napatie, system sa obnovi. Rumuni zjavne s niecim takym nepocitali. Jednoduche. A vyhovorky typu nefunguje lebo mame take trate. Funguju CD, PKP, ZSSK, ZSCS, MAV, OeBB, LEO, tak nech sa prisposobi on. Ci nabuduce kupim si britske auto, a tak donutim stat, aby prerobil cesty na lavostranne? ...Och, milovany RJ...cely svet sa mu musi prisposobit, inak bude zalovat.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023