taka zaludna otazka: je mozne si od DPB prenajat elektricku a so svojim opravnenim viest Elektricku ju aj odsoferovat? Asi by som sa mal obratit na DPB, len sa spytam najprv tu ci ste o taktom niecom poculi.
Existuje nejaké logické vysvetlenie, prečo 2 km úsek z Malinova do Zálesia trvá autobusom 20 alebo aj viac minút? To isté je aj v opačnom smere a všimol som si to aj pri starom CP na rok 2014.
1. Ak dnes trva vlaku DNV-Hlavna stanica jazda bez zastavenia 15 minut, tak nechapem ako vlaku stojacemu na "Patronke" moze trvat 10.
2. Co za nezmysel je ta linka S4, komu ma sluzit a preco si myslis ze OBB maju zaujem jazdit po Slovensku?
3. Zastavka Volkswagen ma byt akoze kde?
4. Preco linky delis na "S" a "ZSSK"?
5. Ak chces spravit nieco aspon trochu realisticke tak tam musis zakomponovat skutocnost ze po tych tratiach jazdia aj ine vlaky - takze tam zakreslit rychlik, expresy, REXy, ICcka, ECcka a potom pomedzi ne skusit napchat tie Ska. Ono zial zeleznica nefunguje tak ze nahodne sa vyberie cas kedy vlak ide a kasleme na ostatne co tam ide...
Aha, tak ale potom je škoda, že na mnohých (väčšine?) medzinárodných liniek je zakázaná vnútroštátna preprava. Teda v tomto prípade Gyor - Budapest.
Chápem, že každý štát si chráni svojich dotovaných dopravcov, ale keby tam dal Student Agency cenu rovnakú alebo mierne vyššiu ako u maďarských dopravcov, tak to sedadlo by v úseku Gyor - Budapest mohol využiť niekto iný a tým pádom by snáď mohlo zlacnieť cestovné z Bratislavy do Gyoru...
Takže v čase keď lístok BA - Gyor stál 7 €, tak toľko stál aj lístok do Budapešti?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ross