Sarko: No myslel som to tak, že pri botanickej záhrade sa niečo stane, príde dispečer, vodiča odvezie RZP, a dispečer nasadne do voza a oddíde s vozom po trase linky, pričom další ide pre záložného vodiča z vozovne. Niekde sa stretnú, záloha nastúpi a dispečeri idú pre druhé auto na Botanickú. Dúfam, že je to aspoň trochu pochopiteľné, lebo keď som to čítal po sebe znovu, je to trochu chaotické
Proste aby sa premávka obnovila čo najrýchlejšie. Inak ako vôbec môže robiť dispečera človek, ktorý v živote neriadil bus, elinu, T-bus.
A ešte ma napadlo, že za trest by mohli dispečerov dávať ako vodičov. Tak ako policajtov posielajú z kriminálky na križovatky riadiť dopravu.
Proste aby sa premávka obnovila čo najrýchlejšie. Inak ako vôbec môže robiť dispečera človek, ktorý v živote neriadil bus, elinu, T-bus.
A ešte ma napadlo, že za trest by mohli dispečerov dávať ako vodičov. Tak ako policajtov posielajú z kriminálky na križovatky riadiť dopravu.
Sarko
Iste, lenže trojička prekračovala iba predpísanú maximálnu dĺžku vlaku. Schváleniu výnimky predchádzalo množstvo opratrení a DPMK musel na oplátku splniť bezpečnostné a prevádzkové podmienky. Najdôležitejšou bolo istenie oceľovým lanom, takže na roztrhnutie súpravy sú náchylnejšie práve dvojičky. Ďalej dĺžka zastávok minimálne na celú jednu súpravu trojičky (45m), bežne však majú zastávky aj 75m. Zaujímavosťou je napr., že na intravilánových zastávkach boli na stĺpoch TV nainštalované parabolické zrkadlá pre lepší prehľad vodiča.
Ale späť k diskusii. Uvedom si, že ja sa nijako nebránim myšlienke cúvania cez spojky. Systém prevádzky však treba premyslieť v rámci prevádzkových a zákonných možností, špekulatívny spôsob nikam nevedie.