Reakcia na: Z #20259:
Na "tratiach" TIR je situacia sice trochu ina, ale da sa porovnat. Pre dialkovych vodicov su v takychto situaciach najhorsie rady na hraniciach a posunovanie na autostradach. Napriklad taky Berg:raz nastalo akesi zlyhanie na terminaloch, LKWcka stali okolo 5 a pol hodiny - bol to cca dvojKM rad nakladnych vozov-viem si zivo predstavit ten zmatok, keby v tej sore na niekoho prislo "volanie zhora" a letel by hladat WC!!! V takejto situacii sa to vacsinou riesi tak, ze "postihnuty" jednoducho zamkne voz, da befel najblizsim okolostojacim LKW, ze MUSI odist a ak sa nestiha vratit, kym sa rad posunie, cakajuce vozy ho jednoducho obidu a radia sa pred neho.
J
Re #20210 Turbo: v tom prípade pýtaj jeho číslo, napíš na neho sťažnosť a napíš žiadosť o stornovanie pokuty z uvedených dôvodov. Kamarát tak spravil a generálny mu ju stornoval.
Re #20235 Sarko: Tak to už nemyslíš vážne. Tak keď vodič dostane napr. infarkt tak tam voz bude stáť až kým dispečer nedovezie nového vodiča?!
Okrem iného, ak chce dispečer riadiť nejakú mimoriadnu situáciu musí vedieť ako sa s vozidlom môže správať a neposielať napr. NP bus cez trávnik a iné nezmysli.
Keď dostaneš vodičák na bus tak tam nie je napísané bus bez cestujúcich a bus s cestujúcimi.