Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #202058:
V rokoch 1997 a 1998 (a asi aj 1999) keď to bola ešte 102ka tam zachádzali už iba (cca 3-4-5) spoje v nedeľu večer pri jazde spod mostu SNP do Záhorskej (ako návoz žiakov na intrák, ktorý bol pri tom (alebo priamo v tom) učilišti...
Reakcia na: Petto #202061:
Rozsah by mal byť v súlade s obslužnými štandardmi, o ktorých je mi známe, že buď neexistujú alebo sú neaktuálne.
Reakcia na: Ike #202059:
Stotoznujem sa s 133. Preferencia a terminal Molecova (v nedohladne) tiez povazujem za lepsi krok Ja 133 k zivotu nepotrebujem ako vacsina DD.

Ohladom tych Vrskov: ja suhlasim s obsluhou 37cky len sa neviem rozhodnut o rozsahu

Reakcia na: MatejBA #202057:
A nebolo by pre cestujucich lepsie docasne tam prerusit zabradlie a spravit docasny prechod, ked je zjavne, ze len minimum cestujucich je ochotnych chodit velkymi zachadzkami cez prechod, alebo podchod? a hlavne ked vyluka trva tak dlho...
Reakcia na: Petto #202054:
Keď nie sú argumenty, na rad ide hádzanie stoličiek. Ideš do extrémov.

Strmé Vŕšky sú komplex, nová časť ZB, kde sú/budú ľudia s trvalým pobytom, platiaci dane. Trvalý pobyt budú mať na území mesta Bratislava. Majú plný nárok na obsluhu MHD. Tu sa nikto nebaví o rozsahu, ale o tom, že nárok na obsluhu majú. Žiadať presunúť kompetenciu obsluhy tejto lokality pod m.č. znamená dať jej komerčný, nadštandardný štatút. To ale nie je pravda.

"Spodok" Karlovky nemá žiadne privilégia. Ťaží len z polohy pri električkovej trati. Svet nekončí v Karlovej Vsi ale tá trať pokračuje ďalej. Obyvatelia Karlovej Vsi majú síce spojenie s centrom každé dve minúty, ale treba si uvedomiť, že tie spoje nie sú len pre nich. Sú aj pre Dúbravčanov, obyvateľov DNV, obyvateľov Dlhých Dielov, teda v konečnom dôsledku aj pre Teba.

Ak by som to premietol do tvojej logiky, tak by som povedal, že mesto by malo menej prispievať na električkovú dopravu do Dúbravky a chýbajúcu časť nech preplatí m.č. Karlova Ves.

Takýto "separatizmus" m.č. by ale v konečnom dôsledku viedol len k väčšiemu chaosu.

A tú poslednú vetu, čo si napísal, si dobre prečítaj a zapíš za uši ? . Pretože nad rámec je napríklad linka 133. Teda absolútne nesystémový prvok.

(miesto nákladov na prevádzku tejto linky by možno mesto mohlo zabezpečiť lepšiu preferenciu električky, vybudovať priadny prestupný terminál Molecova a možno aj nejaké to obratisko pre dvojsmerné električky na Molecovej).
Reakcia na: Peon #202026:
Ešte doplním, že akustické hlásenie zastávok hlásilo "Odborné učilište energetické". Inak tá budova nevyzerá byť opustená, čo je tam teraz? Videl som tam len nápis "Stredné odborné učilište energetické" a to nie je pravda...

Zvyšné dve nové zastávky hlásenie nemajú. Pamätníci, viem, že kedysi tam MHD premávala. Bolo to ešte v časoch, keď budova SOU energetického tam bola v okolí jediná? Na imhd nemôžem nájsť v sekcii "História" Trasy liniek. Ako často tam zachádzala 102-ka a zastávka bola len tá na konečnej?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8469/vlecuca-sa-rekonstrukcia-elektrickovej-trate-v-dubravke.html#123203-Oznam-pre-cestujucich

Celkom sa mi paci, ze DPB robi nieco taketo, len by to mohol robit pri kazdej vyluke a bez tonu "vy tupci chodte podchodom" 🙂
Reakcia na: Petto #202054:
A co Stare mesto? To si zasluzi mat XY liniek do centra pomaly kazdych par sekund? ?
Reakcia na: Petto #202053:
Keby si tam býval tak na 100% určite budeš mať iný názor. Je to súčasť Bratislavy , tak že kto iný to má platiť ak nie mesto?
Prípoj je na dve veci podobne ako pri L64 a prestup /v špičke náhodný/ na L41 pri tých intervaloch čo tam sú.

X rokov mesto dotuje 5100€ mesačne linku do Ch.Grobu to nie je podľa mňa normálne. Som za jej prevádzku no nech si náklady podelia mesto po hranicu a BSK od nej do Ch.Grobu.
Reakcia na: Ike #202047:
Ukamenujte ma,ale:
A spodok Karlovky ma tiez nejake privilegia pred Dlhodielcanmi ze ma spojenie do centra v spicke kazde 2 minuty ? Hoc je to aj peso dostupne,ale nie pre vsetkych . Ale takychto protikladov je viac.

Do kazdej m.č. ma ist isty pocet liniek na spojenie s centrom , budis nie vzdy sa da vyhoviet vsetkym.
Reakcia na: Valec #202048:
Je tam naozaj take masivne osidlenie aby mesto tam platilo ci uz kazdy spoj 37cky alebo nejaky pripoj 137?
Reakcia na: Valec #202049:
2.9 neviem ale 3.9 o 15:30 pri okienkach SL na Nivách rada cca 10-15 čakajúcich čo je úplná pohoda v porovnaní s minulosťou ? len som prebiehal okolo tak netuším ako rýchlo sa o hýbalo ?
Reakcia na: Valec #202049:
Všetci moji známy sa tomu dňu vyhli ? Ak tak uvažovali viacerí, je možné, že to bolo celkom v pohode
Reakcia na: Valec #202049:
videl som len dubravku a most snp minuly tyzden, boli trochu rady, ale tak mozno do 10 ludi...
Inak, taká otázka do placu:

Nemáte niekto poznatky o tom, ako to vyzeralo 2.9. na predajniach DPB (príp. aj SL, ZSSK)? Teda, či boli fronty ako obvykle, alebo ľudia využili aj tie mimoriadne predajného hodiny. ?
Reakcia na: Petto #202042:
Aj všetky linky na DD by si mohla zaplatiť MČ... však v rovnakej dostupnosti ako majú Strmé Vŕšky L37 máte vy električky. ?
Reakcia na: Petto #202042:
Ja sa Ťa stále pýtam: obyvatelia zvyšnej časti ZB majú oproti obyvateľom Strmých Vŕškov nejaké nadštandardné privilégia? Lebo nerozumiem, prečo obsluha jednej časti ZB by mala byť zabezpečovaná mestom a inej mestskou časťou.

Dobre, potom podľa tejto logiky pusťme do Petržalky L95 zabezpečovanú mestom a zvyšok vrátane linkovania nech si riadi a hradí Petržalka.
Reakcia na: 810zssk #202044:
Prímestskú dopravu neobjednáva štát na rozdiel od železničnej dopravy. Teda žiadna diskriminácia.
Reakcia na: Petto #202042:
Lenze ono to rovnaky princip nie je. 130 ide viac-menej v subehu s inymi linkami a v prevaznej vacsine trasy ma alternativu. Ide teda o linku ktora zabezpecuje nadstandardnu obsluhu.

Oproti tomu 37 na Strme vrsky zabezpecuje zakladnu obsluhu tam kde ina linka nie je v pesej dostupnosti a aj to hlboko pod standardom (interval 60/120 minut).
Reakcia na: Petto #202036:
Ta studentka ma ale pravdu, preco casti studentov bude stat dotovat bezplatnu dopravu a casti nie na zaklade ich bydliska?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.