A nebolo by pre cestujucich lepsie docasne tam prerusit zabradlie a spravit docasny prechod, ked je zjavne, ze len minimum cestujucich je ochotnych chodit velkymi zachadzkami cez prechod, alebo podchod? a hlavne ked vyluka trva tak dlho...
Keď nie sú argumenty, na rad ide hádzanie stoličiek. Ideš do extrémov.
Strmé Vŕšky sú komplex, nová časť ZB, kde sú/budú ľudia s trvalým pobytom, platiaci dane. Trvalý pobyt budú mať na území mesta Bratislava. Majú plný nárok na obsluhu MHD. Tu sa nikto nebaví o rozsahu, ale o tom, že nárok na obsluhu majú. Žiadať presunúť kompetenciu obsluhy tejto lokality pod m.č. znamená dať jej komerčný, nadštandardný štatút. To ale nie je pravda.
"Spodok" Karlovky nemá žiadne privilégia. Ťaží len z polohy pri električkovej trati. Svet nekončí v Karlovej Vsi ale tá trať pokračuje ďalej. Obyvatelia Karlovej Vsi majú síce spojenie s centrom každé dve minúty, ale treba si uvedomiť, že tie spoje nie sú len pre nich. Sú aj pre Dúbravčanov, obyvateľov DNV, obyvateľov Dlhých Dielov, teda v konečnom dôsledku aj pre Teba.
Ak by som to premietol do tvojej logiky, tak by som povedal, že mesto by malo menej prispievať na električkovú dopravu do Dúbravky a chýbajúcu časť nech preplatí m.č. Karlova Ves.
Takýto "separatizmus" m.č. by ale v konečnom dôsledku viedol len k väčšiemu chaosu.
A tú poslednú vetu, čo si napísal, si dobre prečítaj a zapíš za uši ? . Pretože nad rámec je napríklad linka 133. Teda absolútne nesystémový prvok.
(miesto nákladov na prevádzku tejto linky by možno mesto mohlo zabezpečiť lepšiu preferenciu električky, vybudovať priadny prestupný terminál Molecova a možno aj nejaké to obratisko pre dvojsmerné električky na Molecovej).
Ešte doplním, že akustické hlásenie zastávok hlásilo "Odborné učilište energetické". Inak tá budova nevyzerá byť opustená, čo je tam teraz? Videl som tam len nápis "Stredné odborné učilište energetické" a to nie je pravda...
Zvyšné dve nové zastávky hlásenie nemajú. Pamätníci, viem, že kedysi tam MHD premávala. Bolo to ešte v časoch, keď budova SOU energetického tam bola v okolí jediná? Na imhd nemôžem nájsť v sekcii "História" Trasy liniek. Ako často tam zachádzala 102-ka a zastávka bola len tá na konečnej?
Keby si tam býval tak na 100% určite budeš mať iný názor. Je to súčasť Bratislavy , tak že kto iný to má platiť ak nie mesto?
Prípoj je na dve veci podobne ako pri L64 a prestup /v špičke náhodný/ na L41 pri tých intervaloch čo tam sú.
X rokov mesto dotuje 5100€ mesačne linku do Ch.Grobu to nie je podľa mňa normálne. Som za jej prevádzku no nech si náklady podelia mesto po hranicu a BSK od nej do Ch.Grobu.
Ukamenujte ma,ale:
A spodok Karlovky ma tiez nejake privilegia pred Dlhodielcanmi ze ma spojenie do centra v spicke kazde 2 minuty ? Hoc je to aj peso dostupne,ale nie pre vsetkych . Ale takychto protikladov je viac.
Do kazdej m.č. ma ist isty pocet liniek na spojenie s centrom , budis nie vzdy sa da vyhoviet vsetkym.
2.9 neviem ale 3.9 o 15:30 pri okienkach SL na Nivách rada cca 10-15 čakajúcich čo je úplná pohoda v porovnaní s minulosťou ? len som prebiehal okolo tak netuším ako rýchlo sa o hýbalo ?
Nemáte niekto poznatky o tom, ako to vyzeralo 2.9. na predajniach DPB (príp. aj SL, ZSSK)? Teda, či boli fronty ako obvykle, alebo ľudia využili aj tie mimoriadne predajného hodiny. ?
Ja sa Ťa stále pýtam: obyvatelia zvyšnej časti ZB majú oproti obyvateľom Strmých Vŕškov nejaké nadštandardné privilégia? Lebo nerozumiem, prečo obsluha jednej časti ZB by mala byť zabezpečovaná mestom a inej mestskou časťou.
Dobre, potom podľa tejto logiky pusťme do Petržalky L95 zabezpečovanú mestom a zvyšok vrátane linkovania nech si riadi a hradí Petržalka.
Lenze ono to rovnaky princip nie je. 130 ide viac-menej v subehu s inymi linkami a v prevaznej vacsine trasy ma alternativu. Ide teda o linku ktora zabezpecuje nadstandardnu obsluhu.
Oproti tomu 37 na Strme vrsky zabezpecuje zakladnu obsluhu tam kde ina linka nie je v pesej dostupnosti a aj to hlboko pod standardom (interval 60/120 minut).
All1111