Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dopravnému podniku Bratislava sa asi darí. Ide si prenajať 79 áut za 1,3 milióna € bez DPH, hlavne že sa vozíme na starých šunkách a zástavky sa rozpadávajú, koše radšej nespomínam, chliev je slabé slovo!
http://www.topky.sk/cl/7/1367722/Dopravny-podnik-Bratislava-si-chce-prenajat-79-aut
Reakcia na: TeBeCe #195502:
Také, ktoré celú električku ešte viac "zvysokopodlažňujú". Nástupná hrana je vyššie o dobrých 10 cm. ?
Reakcia na: Mike #195497:
ma to nejake divne podvozky ?
ta 2346 na 84 bol zažitok
Reakcia na: AAA #195498:
On o tom vie. Pokiaľ viem, bolo mu to nanútené aby súhlasil, resp. že nemá na výber ak nechce byť odídený do dôchodku predčasne... ?
Kto vie, ako sa Ing. s menom v tvare zlomku zmieri s touto novelou vyhlášky 350/2010:
§ 44 ods. 7 súčasné znenie: Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri rozširovaní siete a obnove zvršku vrátane rekonštrukcií električkových tratí s rozchodom 1 000 mm sa použijú stavebné prvky, ktoré umožnia zmeniť rozchod na rozchod normálny.
Navrhované znenie, ktoré má byť účinné od 1. 12.: "Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri obnove a rozšírení existujúceho systému električkovej dráhy je možné použiť aj rozchod koľaje 1000 mm.“.
Na 7791 robili akú úpravu že zasa musí najazdiť x100 km? Jazdí skúšobné jazdy už minimálne 4 deň posebe od skorého rána do neskorého večera...
Reakcia na: mrkvakj #195487:
Treba si hlavne zodpovedať:
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.
Reakcia na: 810zssk #195494:
samozrejme, ze by mohli. ale KTO ich zaplati?
Reakcia na: Marek1978 #195493:
"Vlaky by na hlavnú stanicu mohli chodiť v polhodinových intervaloch"❗
Uverim az ked uvidim, ale zeby vazne niekoho osvietilo?
Reakcia na: 810zssk #195489:
R14, ti snivaju o vlaku nie? ?
Reakcia na: mrkvakj #195487:
Môzeme byť radi ak sa niekedy dočkáme ku 155
Reakcia na: AAA #195486:
Ja co som napisal spät neberem ?
Reakcia na: mrkvakj #195487:
Kto to bude platit a este dolezitejsie: kto by tym cestoval?
Reakcia na: AAA #195486:
Inak vnutorne dopytove tlacidla mozu byt, ale boli tam nejake doplnujuce podmienky od DU. Ktore ak SOR splni, mozu byt.
teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Reakcia na: Error 0x007 #195485:
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.