Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
Ešte k D4. Po jej otvorení sa situácia v Petržalke ešte zhorší. Žitný ostrov si bude krátiť cestu ráno do centra mesta cez Petržalku.
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
v Španielsku premávajú rýchlovlaky s rýchlosťou do 200 kmh. Nedávna nehoda v Santiago de Campostela sa stala v oblúku s maximálkou 80 kmh. Chceš mi teda povedať, že tieto rýchlovlaky v Španielsku sú slabým článkom na úrovni okresnej cesty?

Evidentne máš problém s matematikou. To, že ročne na Slovensku pribudne percento automobilov vypovedá v Bratislave o niečom? Skúmané územie "Slovensko" je príliš veľké na tak podrobné štatistiky ako dopravné systémy potrebujú. Spýtam sa Ťa inak: Ročný populačný prírastok na Slovensku bol v roku 2001 -2 %. Aký prírastok bol v Kecherovciach?

Potom nahraď "populačný" s "počtom vozidiel" a "Kecherovce" s "Bratislavou". A k tomu prirátaj tranzit na ktorý sa relatívne prenáša prírastok vozidiel s krajín, kde majú jeho účastníci vozidlo registrované.
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
No a ,kde konci Panónska resp.Dolnozemská. Na súčasných mostoch ,kde sú aj dnes každodenné zápchy. Bude sa to ,len zhoršovať. Južné mesto prispeje na infraštruktúru vybudovaním svetelnej križovatky a pod. no viac určite nie. Električka nie je vôbec najpomalší článok v doprave. V centre bude určite rýchlejšie ako súčasné vedené busy cez Apollo alebo SNP.
Na Štúrovej ,nám SNP až po Obchodnú máš povypínané semafory a električky idú prakticky bez zdržania.

Bez prefinancovania podzemnej dráhy štátom resp.EU je to ,len utópia. Bratislava je zadĺžená na min. 50 rokov dopredu.
Reakcia na: Marcelllooo #194479:
Na základe čoho mám pri rýchlejšej spotrebe evidenčných čísel uvažovať o úbytku áut? To je nejaká Marcelllooova matematická axioma na základe ktorej si počítaš aj popularitu v bytovom dome a v Petržalke?

Istý si nie som, neexistuje žiadna iná relevantná štatistika ako počet vydaných tabuliek pre daný okres(y). Sú to len moje dohady. Ak by sme mali údaje o počte vozidiel vyradených z evidencie, predpokladám, že by sme mali približný odhad počtu vozidiel v okrese.

To, že sa tabuľky s EČV míňajú rýchlejšie môže znamenať aj to, že sa vozidlá aj viac vyraďujú. Každopádne, pri pohľade na cesty je geometrický rast pravdepodobnejší variant. Okrem toho, trend počtu registrácií vozidiel je tak vysoký, že ak by bol podobný trend vyradení z evidencie potom by sme doslova šrotovali mladé autá. BL je v obehu tri roky, nepredpokladám, že by sa významné množstvo vozidiel so značkou BL vyraďovalo, pokiaľ sa nejedná o individuálne a špecifické dôvody (nehoda na totálku, strata tabuľky a pod.).

Reakcia na: Valec #194482:
Lebo to maju na x rokov vopred dohodnute s mestom, najma po financnej stranke...
Reakcia na: 810zssk #194480:
robilo sa x-studii este v 80 rokoch ako aj aktualizacie v nasledujucich. Vzdy vyslo, ze premostenie je nevyhodne a bolo zamietnute. Vid projekty Metroprojektu a PUDOSu.

s premostenim po Starom moste sa ratalo len v docasnom variante zatialco by sa pod Dunajom dokoncila finalna stavba. 1. etapa mala byť Petrzalka - cez Stary most k dnesnej Eurovei. pocas jej sprevadzkovania sa malo budovat tunel pod Dunajom a podzemna cast od dnesnej Eurovei na Hlavnu stanicu.
Zdravim,
vie mi niekto poradit, ze kolko stoji spiatocny listok Bratislava-Petrzalka - Eisenstadt?
Dakujem velmi pekne 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #194481:
Priemerná rýchlosť 45 km/h určite nie je priemernou rýchlosťou žiadnej mestskej linky hoc aj segregovaného systému nech by to bol akýkoľvek. Takúto priemernú rýchlosť síce dosahuje napr. linka U79, ale na MEDZIMESTSKOM úseku z Duisburgu do Dortmundu... mestský úsek ten priemer značne zníži.
Reakcia na: Valec #194482:
inteligent zvládne aj chaos ... aspoň vidíš rozdiel v metnálnej výbave medzi BA a Viedňou ....
WL informuje cestujúcich, čo a v ktorých úsekoch bude v najbližších 4 rokoch rekonštruovať na linke U4...
http://www.wienerlinien.at/eportal/ep/bvContentView.do?contentTypeId=1001&contentId=31666&programId=62924&channelId=-45100

Na porovnanie, u nás o tom nevedia cestujúcich informovať niekedy ani týždeň vopred.
Reakcia na: Sommelier #194469:
uvedené čísla a priemerné rýchlosti boli agregované štatistiky z európskych miest.

Kludne sa dá uvažovať s hustotou podľa pôvodného projektu Metroprojektu z 1988, teda 8 stníc/zástavok v Petržalke. Výchádza to priemerná hustota niečo okolo 750m.

samozrejme, ze hustota je nizsia oproti elektricke - to je zakladny a elementarny rozdiel medzi nosnym a doplnkovym dopravnym systemom.

Vyberám s použitím rozumy správne a relevantné informácie a dáta.
Reakcia na: Marcelllooo #194478:
Neexistuje jediny dovod ist v Petrzalke a pod Dunajom pod zem. Ano, radialy by mali byt mimourovnove, ale to sa da dosiahnut aj inak (postacuju MUK).
Reakcia na: Ike #194459:
uvažuješ aj s úbytkom áut? 😉

geometrický rad? si si istý, že to vyhovuje tvojej puntičkárskej dôslednosti najmä v oblasti matematiky? si si istý, že nárast automobilov je ozaj exponenciálny? 😃 😃 😃
Reakcia na: david1 #194458:
sam si odpovedas. CMO je pomala a nie je sanca to zlepsit bez prebudovania na segregovany podzemny system, minimalne v centre a pod Dunajom, idealne aj v Petrzalke. Toto vsak z uzemneho planu ma podla sucasneho navrhu vypadnut. Platí, ze elektricka je tak pomala a tak slaba, ako je pomaly a slaby jej najslabsi a najpomalsi clanok/cast.

Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.

medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.

je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.
Reakcia na: Marek1978 #194474:
Boze, to je zas zbierka hluposti.
Reakcia na: Marek1978 #194474:
a vianocne priplatky k dochodkom kde zabudla?
Reakcia na: MatejBA #194473:
To je skvely napad stiepit linky na niekolko liniek odvsadial-vsade raz za uhorsky rok. Pri MHD sme sa toho zbavili, tak hura to zaviest na zeleznici 🙂
Reakcia na: 810zssk #194472:
Vsak prave preto som tam chcel potiahnut S20, aby pripadnych zaujemcov odviezla na Hlavnu. ? Okrem toho, mohlo by to byt znacene ako S30 a S31, kde 30 by sla na Hl. St a S31 na Nove mesto a ludia by vedeli, kam nastupit a kam to ide 🙂 Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke 🙂
Reakcia na: MatejBA #194470:
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.