Len nezabudni, že slovenské myslenie nemožno porovnávať s rakúskym... Na Slovensku má MHD premávať bezplatne, v intervaloch do 10 minút, od všadiaľ všade má byť priame spojenie, zastávky by mali byť čo najbližšie k zdroju/cieľu cesty, ale zároveň nie veľmi nahusto vozidlá (najlepšie autobusy) by mali byť úplne nové, nízkopodlažné, klimatizované, vybavené wifi, ako spolucestujúci by mali byť len navoňaný fešaci a fešáčky vo vekovom rozmädzí 20-40 rokov, vodiči by mali byť vysmiaty, čakať na dobiehajúcich....
Dobrý deň Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Bolo to v rozhovore s niekym s ministerstva v Pravde ohladne vyhladovych projektov v okoli Bratislavy. Ta stanica tam tiez asi nebude skor ako v roju 2020. Inac momentalne prebieha komplet rekonstrukcia stanice Predmestie. Z budovy ostal len skelet. Malo by nasledovat aj nastupiste. Som zvedavy ci tam nechaju tie schody na nastupiste alebo prekvapia pohyblivými...
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.
Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.
A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.
Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
No lenze cely ten projekt drzia pri zivote najma kvoli tomu ze nad Filialkou chce stavat nemenovana prisera z Himalaj. Keby si tam postavil pozemnu stanicu, cely zmysel projektu by padol
Teoreticky by mohli aj zrekonštruovať starú trať na filiálku a za nie až tak náročný rozpočet by mohla byť koncová stanica pri Trnavskom mýte, kde končí aj stará trať. Nepokladám za nevyhnutné, aby bola trať pod zemou
Ten zamknutý podchod je skôr na závadu ľudom čo od vlaku idú nie smerom do mesta ale opačne smerom do Petržalky. Kedysi sa nezamykal.
Inak v tejto súvislosti keď už nie je problém s hranicami by možno padlo aj celkom vhod vybudovať jednoduchú vlakovú zastávku medzi stanicou Petržalka a Kittsee a to najlepšie tam kde trať prechádza cez hranicu + dobudovať chodník na sídlisko Lúky V. Od najbližších panelákov by to bolo 15min pohodlnej chôdze.
Výhodou by bolo, že by ľudia zo sídliska nemuseli ísť až na stanicu a potom sa prakticky "vracať" a ušetrili by nejakých 5-7 minút. Nie je to zase bohvieako potrebné ale zase ani veľa penazí by nezhltlo vybudovanie dvoch perónov s malými sklenenými prístreškami a automatom na lístky.
Len taký nápad.
Neprešlo im to cez TEN-T a teraz to zasa budú skúšať znova v menšom a stále iba vyhadzovať peniaze na štúdie, projekty, súťaže a aj tak sa nič nepostaví.
Namiesto toho mohli urobiť nové zastávky vo Vrakuni, v Ružinove pri obratisku električiek, taktiež zastávku v Devínskej novej Vsi pri Glavici. Možno by boli náklady rovnaké ako za projektovú dokumentáciu na tú nezmyselnú trať Predmestie - Filiálka. Zrekonštruovať Hlavnú stanicu, vo dvore urobiť z tých slepých koľají nástupištia pre REXy do Viedne a Push-Pully od Malaciek. Blížia sa voľby do VÚC a zasa sa budú kandidáti predháňať, kto sľúbi ovčanom megalomanskejšiu vec. ?
V koho plánoch? Sem s nimi. Pokiaľ ja viem, do roku 2020 sa so žiadnym výrazným posilnením regionálnej železničnej dopravy nepočíta a navyše ani jedna trať na to nemá kapacitu.
Lenze presne takto sa doprava robit nema. Ma existovat prehladne linkovanie a pravidelne trasy v hustych intervaloch. Nie odvsadial vsade raz za uhorsky rok.
Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak
KeĎ už je reč o tej železnici, akú maximálnu rýchlosť majú povolenú vlaku v úseku BA Rača - Trnava (teda na tej novej trati) ?