Kde som pisal ,ze by tam koncili vsetky? Raciansku odbremenis poriadne. Rano po prichode vlakov na Vinohrady a Predmestie to na zastavkach vyzera podobne ako na hlavnej stanici. Vacsina z nich vystupuje na Racianskom a idu hufne na Sancovu smer Trnavske myto na prestup.Po novom by isli vlakom az na Trnavske myto odkial by to mali do 10 min.na vsetky smery do svojho ciela /Gagarinova,Centrum,Ml.Nivy a pod./
K tvojim prestupom na hlavnej tie by zostali zachovane resp. dufam ze konecne budu cez Hl.st.vlaky prechadzat v trasach Kuty-N.Zámky a Malacky-Pezinok či Trnava.
Riešením by bolo, ak by trať z Trnavského prechádzala podzemne okolo Nív, cez centrum mesta (Nám. SNP) k Hlavnej stanici a niekde medzi Prokopa Veľkého a Dubovou by sa pripájala na trať 110.
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.
Samozrejme, ale ak si zoberieš súčasnú situáciu, pomer liniek a interval spojov z Trnavského mýta a z HLST (RIP električková trať) je výrazne prospech TrMy. Druhá vec je štruktúra cestujúcich, ktorá je v bežný pracovný deň v prospech denne dochádzajúcich s destináciou v Bratislave. Tak mi to potom nejako vychádza, že súčasný stav je prispôsobený menšine a jej nárokom.
Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.
Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.
Podľa mňa je to super - oddelené stanice regionálnych vlakov (HÉV) a ostatných funguje aj v Budapešti. Predsalen, denná dochádzka do mesta má iné ciele a nároky ako týždňová. "Suburbánna" konečná na Trnavskom mýte s obrovskou plejádou liniek do celého mesta by bolo bezkonkurenčné riešenie. Ešte keby sa to spojilo s podchodom. Rozhodne príjemnejšie a rýchlejšie cestovanie ako pchať sa cez davy intrákovcov na hlavnej.
Z Nového Mesta pri oblúku na žst predmestie odbočka na trať predmestie-filiálka. Takže fyzicky by sa tie vlaky z DS neobjavili na stanici Bratislava - predmestie.
Tuto otázku a trochu v tvrdšom prevedení smeruj priamo na DPB a Magistrát a nahovor nato čo najviac ľudí a možno sa k 2.9 dočkáme zmeny k lepšiemu a to že sa 120 presmeruje na Patrónku kde je priami prestup na 211 Lebo vedenie DPB si osvojilo metódu vlády SR pokus omyl ideme ďalej ?
A to si ako DPB predstavuje, presunúť tie masy od Tesca na Patrónku a ďalej... to môžu rovno L22 resp. 120 zrušiť, nie je veľa ľudí, ktorí robia v Tescu...
To je druha vec a uplne iny problem. Ono spojenie Mokrohajska - Tesco Lamac by az tak nevadilo (je to smiesne blizko), ale problemom je silny vypadok v spojeni Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)...
Tí, ktorí idú električkou na Riazanskú alebo Pioniersku po Račianske mýto, alebo do centra na Kamenné nám. a okolie. (možno sa to spraví, ak pôjde X13 v hustejšom intervale po novej trase)
1. Existuju aj ine linky ako 22. Ak necestuje z Hriadok, postacuje jeden prestup.
2. Mohla, keby v DPB pouzivali rozum.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki