Vo všetkých vlakoch S-bahn, R a REX platí samoobslužný výpravný systém, teda si povinný nastúpiť len s platným lístkom, inak platíš pokutu. Nastúpiť s lístkom nemusíš, len ak ani vo vlaku ani na zastávke, kde nastúpiš, nie je automat.
Čo viem zo skúsenosti, sprievodcovia ma nikdy nekontrolovali vo viedenskom S-bahne, v osobákoch a REXoch na území Viedne ale napr. nechodia veľmi ani na vlaky do Petržalky. V niektorých vzdialenejších regiónoch od Viedne, je celkom bežné, že sprievodca kontroluje lístky ako u nás. (Napr. relácia Selzthal - Linz, St. Polten - Linz, Attnang-Puchheim - Dachstein,...). Už som išiel aj takým osobákom, kde sprievodca bol, ale len vypravoval vlak a lístky vôbec nekontroloval.
Z výpravy si môžeme dočasne škrtnúť 28591 (N21), dnes v noci na hlavnej stanici ťukol 4127 (N80) šikovným spôsobom, takže si praskol celé čelné sklo ? Komentár šoféra N80: neviem čo robil, veď všetci vieme, že pri nočných odchodoch si musíme dávať maximálny pozor (Šofér N21 sa hral s palubákom pri posúvaní vozov a nevšimol si, že voz pred ním zastavil)
Dík za zaujímavé info. Inak nechápem tej rakúskej logike - ako je možné, že v tom motoráčiku medzi Marcheggom a Ganserndorfom (asi nikdy) nikto nekontroluje cestovné lístky? Takisto ani v takom istom motoráčiku čo ide z Ganserndorfu do Obersdorfu a zrejme ani v Talente medzi Neusiedl am See a Eisenstadt-om (a inde)...
A medzi DNV a Marcheggom ste už niekto niekedy zažili kontrolu CL od slovenského sprievodcu či až rakúskeho medzi Marcheggom a Viedňou?
Rada by som POCHVÁLILA vodiča 65tky, s ktorým som dnes doobeda o 9.24 cestovala z Ríbezľovej smer Avion a potrebovala som použiť vyklápaciu plošinu. Hneď po zastavení, vyštartoval von ku mne (naozaj rýchlo) a hoci môj asistent už plošinu otváral, povedal, že je to povinnosť vodiča a dokončil to sám. Bol veľmi milý a ani v týchto neskutočných horúčavach sa mu neťažilo vyjsť z autobusu (hoci nebol najmladší) a povedal, že je to len chvíľka, že mu to nerobí žiadny problém a je to jeho práca. Takýchto vodičov máme ešte stále málo... dúfam, že to jeho nadriadení ocenia....
ahojte, ja som novy na tomto diskuznom fore, velmi nerad kritizujem tych, co sa snazia nieco pre nas ostatnych vytvorit, ale fakt ked ma byt spomienka na koniec Sanosov, mali by tam byt fotky len Sanosov, osobne tento trolejbus povazujem za najlepsi klbak, aky kedy v Bratislave jazdil, aspon z hladiska tych, co sme na nom jazdili, aj ked ich spolahlivost bola kvoli diferakom uboha ?
Roberto, ja si myslím, že keď je téma o Sanosoch, nemá tam čo iné hťadať, keď sa budeme baviť napr. o T3 nemá tam čo hľadať napr. K2... Či máš iný názor?
15. výročie ukončenia premávky Sanosov si pripomeňme historickými fotkami trolejbusov (27.7.2013) historickými fotkami si ich pripomíname takže aj iných trolejbusov
Mišo môžem niečo k Tvojej galérii - update? Pozriem fotografie Sanosy a čo nevidím, polovica z týchto fotografií je 14 Tr alebo 15 Tr, robíš si srandu ? Link poslaný Jeřábovi, ahoj.
OEBB nemajú nejaké nové 1-podlažné vozne klasickej stavby na regionálnu dopravu. Tie, čo jazdia cez Marchegg ku nám, sa používajú bežne aj v rámci Rakúska, a to nielen v regionálnej doprave, ale napr. aj na posilových piatkovo-nedeľných IC. Na neelektrifikovaných tratiach sa pužívajú Desirá a 5047, klasická súprava rušeň+vozne v nezávislej trakcii je v Rakúsku v podstate rarita. Talenty aj poschodové lasice majú klimatizáciu. Bageta nemá ani vákuové toalety (sú tam obyčajné prepadové hajzle), nie ešte aby mala klimatizáciu. ? Zo šukafónov je klimatizovaný akurát 812.008 (pôvodne určený pre nikdy nerealizované vlaky InterRegio), ale neviem, či ta klimatizácia aj funguje. Na trať Marchegg - Gaenserndorf pre tých 5 cestujúcich v dohľadnej dobe asi nič novšie nenasadia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Radovid