Reakcia na: J #19233:
na 59 je v aktualnom CP platnom pre skolsky rok rano 13 poradi, popoludni 11 poradi. Rano je jazdna doba 39 + 38 minut (dokopy 77 minut) pri intervale 8 minut to znamena ze vodic ma prestavku dokopy na oboch obratiskach 27 minut; popoludni v spicke je jazdna doba rovnaka, interval 10 minut, t.j. vodic ma dokopy 33 minut prestavky. Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....
Igorko
Ad 3) - tp bolo vtedy, dnes to už môže byť presne naopak.
Ad 4) Vždy som nenávidel sóla - či už ako tramvaje alebo ako drátolezy. Vedecky definovať to nedokážem ale s klobásou sa mi proste jazdilo lepšie.
I.