Musím mierne skritizovať niekoľko skutočností ohľadne výluky električiek do Dúbravky. (Nevravím, že som nejaký dopravný profesionál a mám patent na rozum, ide mi len o akýsi poloprofesionálno-laický pohľad na vec a konštruktívnu kritiku so zámerom zlepšenia):
Čo považujem za problém:
-Počas tejto výluky neboli vyhotovené a namontované zastávkové terčíky odklonených električkových liniek (tak ako to bývalo bežné pri iných výlukách)
-Na dúbravskej radiále neboli zakryté električkové zastávky nápisom „Zastávka je zrušená“ (tak ako to bývalo bežné pri iných výlukách)
-Navyše napr. na zastávke Park kultúry boli CP liniek 1 a 12 prelepené s nápismi „NEPREMÁVA“, ale CP liniek 4, 5 a 9 prelepené neboli (čo je pre cestujúcich značne mätúce) – pretože to vyzerá, že 1 a 12 nepremáva, ale 4, 5 a 9 premáva.
CESTUJÚCI SÚ TUPÍ a vôbec im nevadí, že okolo nich už prešli tri autobusy X – preto treba električkové zastávky podstatne viditeľnejšie označiť ako neobsuhované!!! ––> Označník zakryť vrecom, upevniť nápis „Zastávka je zrušená“ a cestovné poriadky prelepiť bielymi papiermi a všade dať oznam – Električky nepremávajú, zastávka nie je obsluhovaná, použite náhradné autobusové linky X1 a X4 - najlepšie na nejakom žiarivom papieri:
Musím ale uznať, že náhradná doprava X1 a X4 je dobre pripravená a plne postačujúca. Problém je inde. Bratislavský cestujúci je strnulý vo svojich prepravných návykoch – keď ide do Dúbravky z Obchodnej – a zrazu 1, 5 a 9 nepremáva, nevyužije linky 13+X, ale ide na linky 34 a 83. Tie ale posilnené neboli (navyše 34 premáva teraz idiotsky len v špičke do 19:00). Beztak to už pripomína dopravu niekde v Indii, a keď sa k tomu pridá ešte výpadok vozidla, výsledok je taký, že na Patrónke sa z balíku čakajúcich ľudí polka do vozidla nedostane a v Dúbravke má na palubnom počítači –10...
Komu sa moja kritika nepáči, nech sa povozí večer 83-kou do Dúbravky.
Čo považujem za problém:
-Počas tejto výluky neboli vyhotovené a namontované zastávkové terčíky odklonených električkových liniek (tak ako to bývalo bežné pri iných výlukách)
-Na dúbravskej radiále neboli zakryté električkové zastávky nápisom „Zastávka je zrušená“ (tak ako to bývalo bežné pri iných výlukách)
-Navyše napr. na zastávke Park kultúry boli CP liniek 1 a 12 prelepené s nápismi „NEPREMÁVA“, ale CP liniek 4, 5 a 9 prelepené neboli (čo je pre cestujúcich značne mätúce) – pretože to vyzerá, že 1 a 12 nepremáva, ale 4, 5 a 9 premáva.
CESTUJÚCI SÚ TUPÍ a vôbec im nevadí, že okolo nich už prešli tri autobusy X – preto treba električkové zastávky podstatne viditeľnejšie označiť ako neobsuhované!!! ––> Označník zakryť vrecom, upevniť nápis „Zastávka je zrušená“ a cestovné poriadky prelepiť bielymi papiermi a všade dať oznam – Električky nepremávajú, zastávka nie je obsluhovaná, použite náhradné autobusové linky X1 a X4 - najlepšie na nejakom žiarivom papieri:
Musím ale uznať, že náhradná doprava X1 a X4 je dobre pripravená a plne postačujúca. Problém je inde. Bratislavský cestujúci je strnulý vo svojich prepravných návykoch – keď ide do Dúbravky z Obchodnej – a zrazu 1, 5 a 9 nepremáva, nevyužije linky 13+X, ale ide na linky 34 a 83. Tie ale posilnené neboli (navyše 34 premáva teraz idiotsky len v špičke do 19:00). Beztak to už pripomína dopravu niekde v Indii, a keď sa k tomu pridá ešte výpadok vozidla, výsledok je taký, že na Patrónke sa z balíku čakajúcich ľudí polka do vozidla nedostane a v Dúbravke má na palubnom počítači –10...
Komu sa moja kritika nepáči, nech sa povozí večer 83-kou do Dúbravky.
Igorko
I.