Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #19127:
je fakt, ze poobede chodia linky typu 90, 94 a 59 nie zrovna uplne naplnene, ale rozhodne sa to neda povedat o rannej situacii. rano by si tak musel signifikantne skratit intervaly, lebo inak neviem, ako by si tych ludi v 15 m buse odviezol.

inac s prejazdnostou 15 m busu v bratislave niekde nebudu problemy? lebo obcas aj klbaky maju na niektorych miestach trocha trable, a s 15 m busom sa asi manipuluje este horsie. alebo sa mylim?
Reakcia na: Vladimír #19133:
No prve by bolo to zmensenie poctu liniek, kontrola presnosti jazdenia, prerobenie chrono, spravenie prekladov a zabezpecenie prestupov vecer a rano.
No tak sem to nakonec oskenoval a spojil . takže je to tady http://fotky.svetmhd.sk/cepovka1.tif . Je to skenovaný z nechutně tlustý bichle. takže to berte na vědomí. Obrázek má okolo 600 kB .
Reakcia na: Igorko #19149:
ja uvazujem len triezvo,na novu elektricku peniaze nie su a ani nebudu, bude nasa MHD len pre vyvolenych?
Reakcia na: pako (inac ufo) #19143:
Kuxva, do rixi, ako Ti to mám vysvetliť, že KT8D je síce len o 2 cm užšia ale má INÝ PREJAZDNÝ PROFIL??????????
Hej, takže zrekonštruujeme tie najstaršie a najodpornejšie vraky, aby sme získali NP vozidlo, aby sme sa vyrovnali v počte vozidiel úchylnému Brnu? TO je myslenie vedenia DP. Postavíme K3N aby sem mali niečo nové, že? Keď, tak postavím 10m NP vlek za 2*T3 ale nebudem do rozpadávajúceho sa káčera (a koxotasizácia ten rozpad nespomalí) pchať NP diel.
Áno, tú tabuľku poznám veľmi dobre a pokladám to za obzvláštnu zvrhlosť, zatiahnuť si do siete vozidlá s obmedzenou prechodnosťou.
I.
Reakcia na: ufo #19145:
Ano ale kolik zákazů míjení by muselo bejt ? Pomalu na každý, a co na konečnejch ? to by pak jeden vůz zablokoval celou smyčku ? Přijeď se podívat do brna (to je nejblíž) na trasy pojížděný KT8 a uvidíš o kolik se musely rozšiřovat oblouky.
Reakcia na: Martin Fundárek #19136:
No, to je pekná teória ale praktický efekt bol znehodnotený tým, že na 14 sa síce ocitli káčeri ale zase na 9 boli vlnité plechy nahradené 2*T:-). Môj osobný názor je, že roztrhnutie 12 vzniklo tak, že modelári 1:1 (tzv. mierka UO (úplná nula)) skúšali, čo by si mohli na koľajisku vyskúšať a po roztrhnutí sa náhodou objavili pozitívne efekty:-). To je to isté ako Gabčíkovo:-).
I.
Reakcia na: Igorko #19137:
bol si vodic, mal by si poznat nieco take, co visi na prevese, je to zeleno-cerveny obdlznik a je na tom napisane napr. K8.
Reakcia na: Turbo #19131:
Hej, 30 centimetrov pridať môžeš:-).
I.
Reakcia na: Igorko #19140:
keby to malo byt dlhe ako stredny diel K8D5N, tak by to bolo uzsie o 1cm z kazdej strany- to nepreskocis 1cm naviac???
Netrapi ma ci to tu bude alebo nie, a ani sa s K3N uz nemienim zaoberat.
Takemu vozickarovi staci aj taky maly kusok nizkopodlaznosti, vidim, ze si este asi nikomu nemusel pomahat s vozikom nastupit v Bratislave...
Tvoje rozmyslanie sa podoba vedeniu DPB, to sa tak nerobilo, ze, to sa neda atd.
Reakcia na: Vladimír #19124:
Myšlienka spojenia malého Tesca s veľkým je síce pekná ale úplne absurdná. Prečo by sa mal niekto presúvať z Tesca do Tesca? Okrem toho l. 204 zase predstavuje pre Trnávku spojenie s Hodžovým námestím, takže spojenie do Tesca prosím áno, ale nech si ho Tesco platí samo a nie na úkor mestských liniek. Už vôbec nehovoriac o tom, že si nemali naprojektovať Tesco debilne na druhej strane cesty než je električková trať alebo mali zaplatiť preložku električky. Mesto tiež nemalo schváliť stavbu bez toho, že by nemali vyprojektované zabezpečenie dopravnej obslužnosti.
I.
Reakcia na: J #19127:
ale aj bez toho aby si sadli. 86 z Mileticovej nestaci ani 18m.- Ty si odkial, preco znizovat uroven cestovania, 15m sa hodi akurat na linky kde je teraz solo. Isiel si 94 ked konci na Vazovovej vyucovanie? Isiel si 96 ked koncia prednasky na EU? Isiel si 61 rano zo stanice, ked idu ziaci do sou na Ivanskej? Isiel si 59 rano do Race a poobede z Race a aj rano? Velakrat som sa do nej nezmestil... Isiel si...atd Ako keby si pracoval na DPB a vozil sa iba autom.
Reakcia na: ufo #19123:
Ty si fakt ako pako. Pridáš dĺžku, uberieš šírku. To je odhadom tak 10 cm z každej strany. Takže budeš mať NP diel, do ktorého nebudú cestujúci s kočíkmi musieť nastupovať po schodoch ale budú preskakovať medzeru medzi ostrovčekom a električkou. Fakt dobré. Ako Ti napísal PvvS: Skús si, prosím Ťa, najprv naštudovať nejaké fakty.
I.
Reakcia na: Turbo #19130:
Šmarjá , když vydržíte do konce týdne, tk já si seženu A3 scanner a sjedu ty tabuldy do elektronický podoby. Jsou tam naše, 2 německý a ruská norma. Pak pochopíte o čem je řeč. Jinak si skuste vzít kružítko, udělat třema v mírce 1:100 poloměr oblouků a na něj si vyneste profil T3 , T6, KT8 a toho článku. Totéž jinou barvou na proti oblouku. A až to budete mít , tak se podívejte co to dělá. Né nadarno mají T6 zůžený čela.
Reakcia na: m@rtin #19122:
Je to veľká škoda, že si tak zaslepený, že si si neprečítal vetu, že nič z toho, čo som navrhoval, som nemyslel vážne a bolo to len v očakávaní Tvojej nepríčetnej reakcie.
I.
Reakcia na: ufo #19118:
Môj Ty bože, ako Ti mám vysvetliť, že KT8D5 má iný prejazdný profil ako T3 či T6A5? KT8D by v Bratislave jazdiť nemohla, keď si aj T3 odrážajú v oblúkoch zrkadlá.
I.
Reakcia na: ufo #19105:
Výhodou bola možnosť nasadiť na menej zaťaženú ružinovskú radiálu vozidlá K2 a na viac zaťaženej dúbravskej súpravy 2xT3. V súčasnosti dokonca skrátiť interval v rannej špičke na polovičný (počas školského roka).
Reakcia na: Andy #19129:
Síce preháňaš, ale možno by nebolo od veci spraviť na webe anketu "čo by bolo pre teba najdôležitejšie". Vo formulári by každému z (nielen Tvojich) nápadov respondent priradil dôležitosť od 1 do 5 (musí byť - dôležité - môže byť - nemusí byť - totálna vtákovina).
Reakcia na: Andy #19115:
Tescá na Kamennom a ZP sú už teraz prepojené linkou 4:-).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.