Reakcia na: Vlastimil #19176:
Pokiaľ nepopisuješ kariérové postupy a pády (z riaditeľstva DPB do vozovne Petržalka ), tak spojenia sú presne také (blbé) ako píše TeBeCe. Od diavadla Aréna je to dosť ďaleko.Mojej jedinej návšteve voz. Petržalka však predchádzal (z dôvodu mojej nevedomosti) presun zo zast. Mlynarovičova, čo však neodporúčam, pretože v ceste stojí dvojkoľajná železničná trať + cestný obchvat BA (Einsteinova)
Sarko
Vidim, ze kazdy nadava na autora precislovania, K. Kajdiho, aj ked navrh robil urcite s najlepsim svedomim. Podla mojho nazoru to pokaslal DPB ako celok.
Ako mimobratislavcan som vyvoj nesledoval, preto by ma zaujimalo, ako to dopadlo s celym planom precislovania. Dotiahlo sa to do konca? Viem, ze aj trolejbusy mali v poslednej faze dostat dvojmiestne cislo, cim by zapadli do cislovania s busmi.