Presne tak... ved podla povodnej koncepcie BID (formalne stale platnej) v prvej etape SL nemal mat oznacovace, tie mali pribudnut az v dalsej. V tom duchu sa mohlo spravit to ze v prvej etape by sa len pridali oranzove oznacovace na stanice a v dalsej by sa cely system zmodernizoval u DPB aj SL.
Ja chápem, že niekto chce elektronickú peňaženku aj v MHD (obkejtívne, aj keď jej využívanie bude malé, ale bude to tiež zjednocujúci prvok IDS a ďalšia možnosť výberu). Avšak to mohlo ísť v ďalších etapách, keďže ten tender na nové cvakače bol už x- krát napadnutý a zrušený a ešte ďalších y krát bude...
Tak zastať napr. na takom terminály alebo čiernom lese na minútu, (kde bus bude blokovať aj autá za nim) a s celkom plným vozom, to sa niektorí vodiči nenaučia nikdy ? Radšej pôjdu celú Slovnaftskú 25 kmh (aj to je síce eviedntné brzdenie premávky ale podľa mňa lepšie ako jej úplné zastavenie... ?
http://bratislava.sme.sk/c/6679119/zavedu-elektricenky-pre-zahorie.html
Tak uz je to potvrdene, jednorazove IDS listky od decembra nebudu.. Vid:
"Bratislava bude potrebovať do svojho vozového parku takmer tritisíc označovačov. Hovorca primátora predpokladá, že by ich mesto mohlo mať na konci prvého štvrťroka budúceho roka"
Ja srdecne dakujem tomu kto vymyslel tento skvely tunel s vymenou oznacovacov... mohli sme mat spolocne jednorazove listky v sucasnom formate od marca, ale nie, na tom by sa nikto dostatocne nenabalil.
Obávam sa, že Vlk o tomto nerozhoduje ? Skôr by som povedal, že naozaj robí tie malé kroky k zlepšeniu, ktoré spraviť môže.
Veľká škoda je, že častokrát ľudia s rozumnými názormi vypisujú do rôznych diskusií ale nepresadzujú svoje názory priamo a verejne. Častokrát preto, že si myslia, že to vôbec nepomôže. Lenže to paradoxne nie je pravda. Všetko je vecou komunikácie a veľa vecí sa dá presadiť, len nemému dieťaťu ani vlastná matka nerozumie, ako sa hovorí. Ani Rím nebol postavený za deň, takže nemožno čakať, že sa všetko hneď vyrieši (a samozrejme, treba sa zamyslieť, či je to čo chcem správne aj to najlepšie, resp. či vôbec existuje objektívne najlepšie ?). Základom dobre fungujúcej spoločnosti je záujem občanov o veci okolo seba a snaha ich zmeniť. Lebo čakať, že volení predstavitelia spravia všetko za nás bez nášho pričinenia je naivné. Aj keď pominiem korupciu, úradníci ani nemusia vedieť, čo ľudia chcú, mnohí z nich žijú vo vlastnom svete skostnatelých názorov. Pochybujem, že akákoľvek krajina s vysokou kvalitou života sa k tomu dopracovala ľahostajnými občanmi, ktorí len náhodou získali dobrých politikov. Skôr naopak.
Takže pevne verím, že svoje mnohé naozaj dobré podnety adresuješ aj na úradníkov či politikov. ?
mike, mne je jasne, ze za durkiho prekopali povodnu DUR a vyskrtli povodnu estakadu, ale ked v aprili uz ftacnik, schlosser & co dokazali zmenit nasyp na estakadu v prospech sukromneho investora je doslova hlupost, ze to neurobili aj s estakadou bosakova, ktoru naopak v tomto navrhu definitivne odpalili.
cize oni navysili naklady v prospech sukromenho investora a obhajuju znizenie nakladov, ktore ale negativne ovplivni skutocnych pouzivatelov t.j. cestujucich a tomu nemozem niako inak povedat ako skorumpovanost, hlupost, debilita, vyber si ..
VLK to moze obhajovat kolko chce, a ked tomu nebodaj aj veri, tak svedci bud o jeho naivite alebo hluposti. to ze mesto kasle na MHD je vidno aj na tomto neodporucani bus pruhu na stefanikovej.
to urovnove riesenie jednoducho spravne nie je, lebo sa tym zlikviduje unikatna sanca tam mat skutocny nosny system a nie zase pomaly elektricku.. co uz. ale stale sa spolieham na to, ze ta banda neschopakov zase domrvi tender a nestihne sa to
Len pre zaujimavost, v Nitre budu od polovice februara vsetky zastavky na znamenie.. toto by mohla byt aj cesta pre Bratislavu, len najprv by sa vodici museli naucit:
a) pravidla zastavovania na zastavkach na znamenie
b) ze ak maju nadbehnute, na zastavke maju zastat aj ked nikto necaka ani nikto nedal znamenie na vystup
Oni nerozhodli že to nebude. Vodorovné a zvislé dopravné značenie určuje operatívna komisia pri oddelení prevádzky dopravy Magistrátu. Len asi primátor sa rozhodol, že je to taká závažná otázka, že sa to prerokuje aj v komisií dopravy. Napr. tento istý materiál pôjde aj do samotnej operatívnej porady primátora a tam sa môže odsúhlasiť aj napriek zamietavému stanovisku komisií dopravy pri Mz.
kedze bol v tej komisii aj p.Drahovský sa ani nečudujem že to neprešlo. No dosť ma zaráža ,že o takej dosť podstatnej veci rozhoduju 4 slovom štyria ľudia.
? ? ? ? Takže na základe pár príspevkov (a možno jeho webu) si dospel k presvedčeniu, že o tom či tam bude estakáda alebo úrovňové kríženie rozhodol vlk? alebo jemu podobní?
A čo ak to rozhodnutie ušetriť na estakáde padlo v časoch minulých a na úrovni Ďurkovský - Cílek - Fabor - Kovalčík?
A ak to niekto mal zmeniť a dať vypracovať 3. DUR tak to podľa mňa zasa mohlo byť na úrovni Ftáčnik - Schlosser -...
Vlk to môže obhajovať, lebo je presvedčený (a mnohí ďalší) že to nachystané riešenie je správne...
lebo som maximalne vytoceny, ze taky sebastredni hlupaci ako vlcik namiesto dobreho zameru to doslova sabotuju a vdaka nim sa mozeme rozlucit so sancou na skutocny nosny system. proste ma to hneva, ze takyto susni rozhoduju o tom, co bude nemenne dalsich 100 rokov. je to doslova tragedia..
Oficialny je pokial viem iba jeden starsi kde sa ratalo este s povodnym linkovanim v Petrzalke a elektrickovych liniek tam malo ist tusim 5. To uz samozrejme neplati.
Teraz je najpravdepodobnejsie predlzenie 3 a 8 do Petrzalky...
Mohlo by sa uvažovať nad zavedením zahlcovacieho poplatku, ktorý by platili autá vchádzajúce do zóny čo ja viem na začiatok od Staromestskej po Laradžičovu, časom nech aj od Mlynskej doliny po Bajkalskú ☺
Na tých ďalších zátarasoch na Obchodnej by si po koľkých metroch robil prechody ? A čo na to doktor Povedal, že sa tam máš ísť prejsť, či on si myslí, že električky pôjdu do kila za chvíľu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon