Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #187963:
Obávam sa, že Vlk o tomto nerozhoduje ? Skôr by som povedal, že naozaj robí tie malé kroky k zlepšeniu, ktoré spraviť môže.

Veľká škoda je, že častokrát ľudia s rozumnými názormi vypisujú do rôznych diskusií ale nepresadzujú svoje názory priamo a verejne. Častokrát preto, že si myslia, že to vôbec nepomôže. Lenže to paradoxne nie je pravda. Všetko je vecou komunikácie a veľa vecí sa dá presadiť, len nemému dieťaťu ani vlastná matka nerozumie, ako sa hovorí. Ani Rím nebol postavený za deň, takže nemožno čakať, že sa všetko hneď vyrieši (a samozrejme, treba sa zamyslieť, či je to čo chcem správne aj to najlepšie, resp. či vôbec existuje objektívne najlepšie ?). Základom dobre fungujúcej spoločnosti je záujem občanov o veci okolo seba a snaha ich zmeniť. Lebo čakať, že volení predstavitelia spravia všetko za nás bez nášho pričinenia je naivné. Aj keď pominiem korupciu, úradníci ani nemusia vedieť, čo ľudia chcú, mnohí z nich žijú vo vlastnom svete skostnatelých názorov. Pochybujem, že akákoľvek krajina s vysokou kvalitou života sa k tomu dopracovala ľahostajnými občanmi, ktorí len náhodou získali dobrých politikov. Skôr naopak.

Takže pevne verím, že svoje mnohé naozaj dobré podnety adresuješ aj na úradníkov či politikov. ?
Reakcia na: Mike #187964:
mike, mne je jasne, ze za durkiho prekopali povodnu DUR a vyskrtli povodnu estakadu, ale ked v aprili uz ftacnik, schlosser & co dokazali zmenit nasyp na estakadu v prospech sukromneho investora je doslova hlupost, ze to neurobili aj s estakadou bosakova, ktoru naopak v tomto navrhu definitivne odpalili.

cize oni navysili naklady v prospech sukromenho investora a obhajuju znizenie nakladov, ktore ale negativne ovplivni skutocnych pouzivatelov t.j. cestujucich a tomu nemozem niako inak povedat ako skorumpovanost, hlupost, debilita, vyber si ..

VLK to moze obhajovat kolko chce, a ked tomu nebodaj aj veri, tak svedci bud o jeho naivite alebo hluposti. to ze mesto kasle na MHD je vidno aj na tomto neodporucani bus pruhu na stefanikovej.

to urovnove riesenie jednoducho spravne nie je, lebo sa tym zlikviduje unikatna sanca tam mat skutocny nosny system a nie zase pomaly elektricku.. co uz. ale stale sa spolieham na to, ze ta banda neschopakov zase domrvi tender a nestihne sa to 🙂
Len pre zaujimavost, v Nitre budu od polovice februara vsetky zastavky na znamenie.. toto by mohla byt aj cesta pre Bratislavu, len najprv by sa vodici museli naucit:
a) pravidla zastavovania na zastavkach na znamenie
b) ze ak maju nadbehnute, na zastavke maju zastat aj ked nikto necaka ani nikto nedal znamenie na vystup
Reakcia na: david1 #187965:
Oni nerozhodli že to nebude. Vodorovné a zvislé dopravné značenie určuje operatívna komisia pri oddelení prevádzky dopravy Magistrátu. Len asi primátor sa rozhodol, že je to taká závažná otázka, že sa to prerokuje aj v komisií dopravy. Napr. tento istý materiál pôjde aj do samotnej operatívnej porady primátora a tam sa môže odsúhlasiť aj napriek zamietavému stanovisku komisií dopravy pri Mz.
kedze bol v tej komisii aj p.Drahovský sa ani nečudujem že to neprešlo. No dosť ma zaráža ,že o takej dosť podstatnej veci rozhoduju 4 slovom štyria ľudia.
Reakcia na: aquila #187963:
? ? ? ? Takže na základe pár príspevkov (a možno jeho webu) si dospel k presvedčeniu, že o tom či tam bude estakáda alebo úrovňové kríženie rozhodol vlk? alebo jemu podobní?
A čo ak to rozhodnutie ušetriť na estakáde padlo v časoch minulých a na úrovni Ďurkovský - Cílek - Fabor - Kovalčík?
A ak to niekto mal zmeniť a dať vypracovať 3. DUR tak to podľa mňa zasa mohlo byť na úrovni Ftáčnik - Schlosser -...

Vlk to môže obhajovať, lebo je presvedčený (a mnohí ďalší) že to nachystané riešenie je správne...
Reakcia na: Ike #187949:
lebo som maximalne vytoceny, ze taky sebastredni hlupaci ako vlcik namiesto dobreho zameru to doslova sabotuju a vdaka nim sa mozeme rozlucit so sancou na skutocny nosny system. proste ma to hneva, ze takyto susni rozhoduju o tom, co bude nemenne dalsich 100 rokov. je to doslova tragedia..
Reakcia na: ivanbuto #187961:
Lháři!!.... ?
V ISCP je zastavka Borinka, rekreacne stredisko. Chodili niekedy busy na Kosariska, ci ta zastavka je niekde inde? Ak chodili na Kosariska, ake vozy? 🙂
Reakcia na: peterko39 #187954:
Oficialny je pokial viem iba jeden starsi kde sa ratalo este s povodnym linkovanim v Petrzalke a elektrickovych liniek tam malo ist tusim 5. To uz samozrejme neplati.

Teraz je najpravdepodobnejsie predlzenie 3 a 8 do Petrzalky...
Reakcia na: Andreas.Papak #187952:
Mohlo by sa uvažovať nad zavedením zahlcovacieho poplatku, ktorý by platili autá vchádzajúce do zóny čo ja viem na začiatok od Staromestskej po Laradžičovu, časom nech aj od Mlynskej doliny po Bajkalskú ☺
Na tých ďalších zátarasoch na Obchodnej by si po koľkých metroch robil prechody ? A čo na to doktor ❓ Povedal, že sa tam máš ísť prejsť, či on si myslí, že električky pôjdu do kila za chvíľu ?
Reakcia na: petoo #187955:
Tak isteže, mne to vraveť nemusíš, ja som budúci elektrotechnik, ale beriem, zabudol som napísať maximálny a priemerný odberaný prúd, tých 100A je priemerný tuším. 🙂 Sry
Reakcia na: Andreas.Papak #187948:
T - bussy: 600V =
vlaky: 3kV = alebo 25kV 50Hz ~

prúd? ten predsa záleží od konkrétného vozidla (aký má príkon)
Je tu nejaky navrh linkovania elektriciek do petrzalky?Ak ano ako vyzera.Mohol by mi to niekto vysvetlit?
Reakcia na: Ike #187950:
Ja vyrazne zmeny linkovania urcite neocakavam. Hovori ti nieco AVED? Je to skratka pre "autobusova verzia elektrickovej dppravy". Tak bola pracovne oznacovana linka 95, ktoru istu dobu navrhovali oznacit 19. Sucasne linkovanie (od 2005) totiz uz na elektricku pripravene je.
Reakcia na: Ike #187950:
Autobusy a taxíky nič nekazia (červená a v ideálnom prípade žltá), to autá. Nedalo by sa samozrejme s príslušným P+R zatrarasiť vjazd do širšieho alebo užšieho centra mesta pre autá? Za Račkom, Trnavským, za Mostom SNP, za Patrónkou atď? 😃 Viem v Ba hlboko nereáne. Napríklad na Obchodnej autá, alebo na Kamennom mi dosť idú na nervy. A okolo trate na Obchodnej by mohli byť zátarasy, nech tam môžu ísť eliny aspoň 30-40, a medzi zast. Chatam Sófer a Most SNP , by mohla byť aj 60tka, aj v tuneli(!)
Reakcia na: Solider #187906:
Ono najmenším problémom by bol úsek Pionierska - Trnavské mýto. Tá Železničná poliklinika by sa musela vzdať parkoviska. Najväčší problém by rozhodne bola Karadžičova (ospravlňujem sa za omyl). Tam by bolo treba obetovať ten ostrovček, stromy a minimálne jeden jazdný pruh. Ale myslím si, že takáto trať naozaj chýba.
Reakcia na: 810zssk #187901:
Ja viem, ale treba si uvedomiť, že otvorenie trate do Petržalky zákonite vyvolá podľa môjho názoru dosť významnú zmenu linkovania. Očakávam, že sa uvoľní obratisko pod Novým mostom a nič nebráni presunúť linky zo Šafka tam. Z Námestia treba spraviť slušný a pekný verejný priestor. Celé to parkovisko, autobusy a taxíky to kazia. Ten miniparčík

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.