Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #187807:
Nemyslel som tieto veľké uzly. Myslel som skôr menšie ale napriek tomu kolízne - napr. na Račianskej radiále - Vinohrady, Hečkova, Čachtická a pod. Resp. tie, kde je kolízny iba jeden smer (napr. už taká Pekná cesta by bola zbytočná)
Reakcia na: VLK #187810:
stavim sa s tebou o basu sampusu ze to nebude fungovat, preferencia poriadne nefunguje ani vo viedni, kde su s myslenim a vsetkym uuuuplne niekde inde ..

hlavne nie v bratislave, kde sa vymyslaju take nezmyselnosti ako prijazd do podzemnych garazi pri tunely, prechod pre auta cez elektricky a priorit pre IAD pri centrale ..

neviem ci si naivka, alebo robis v niecom co nema s dopravou moc spolocne, ale v bratislave to NEBUDE NIKDY fungovat a opakujem svoju stavbku basu sampusu.

taktiez tvrdim, ze ten kto podaval za metro ba navrh zmeny nasypu na estakadu a akosi zabudol na estakadu bosakova je bud nebotycny debil alebo totalny zebedneny neschopak, ktory si nedovidi na koniec svojho tupeho nosu... obavam sa, ze je to kombinacia oboch..

a kto to odporucil by mu mali zobrat peciatku a diplom. ako som sa tesil na tento projekt, tak si teraz nic viac neprajem, aby zbabrali tender, boli namiestky na UVO, tender bol zruseny a nic sa nepostavilo pokial to neprekreslia..
Reakcia na: tr3mp #187808:
nakoľko aj cyklisti dostávajú naše projekty a občianske iniciatívy sa k nim vyjadrujú, tento prvok (cyklodoprava) nebude určite obídený...
Reakcia na: Ike #187806:
to je podla mna nerealizovatelne, ale tak ako spekuluje VLK, ty a dalsi je len dalsi dokaz ako je urovnove riesenie doslova na hovno a premrhana sanca ..
Reakcia na: aquila #187797:
to je čo za blbosť ❓ neznamená, že ak sa to doteraz nedokázalo, tak preferencia nejde spraviť... jednoducho si tu musia istí ľudia vytĺcť z hlavy, že tu sa nič nedá... inak fakt potom radšej nech posledný zhasne svetlo... sorry, ale podobné kecy ma iba otravujú a unavujú... som v práci od nevidím do nevidím a snažím sa, aby sa tu s určitými vecami pohlo a bol by som rád, keby nás takých bolo viac, inak bude Blava tam, kde bola doteraz...

snáď sa v najbližšej dobe ukáže, ako sa to má robiť ?
Reakcia na: Mike #187800:
ono uplne optimalne by bolo, keby bola zastavka elektriciek na estakade einsteinova, s tym, ze by bola napojena na zastavku vlakov einsteinova. touto zastavkou by sa obsluzili aj nove stavby v petrzalskom CMO, aj uvodna cast bosakova a spolu, tym padom by aj dalsia zastavka mohla byt posunuta ..

@810ZSS: vyhoda tej zastavky mi je tiez jasna, ale magoriatu sa to zdalo byt drahe, tak zrusili ..

nizmenej, toto uz nezmenime, kedze zodpovedni ludia su zabedneni a nenepadlo ich pri zmene estakady pre svojho chlebodarcu a sponzora zmenit DUR aj pre potreby obcanov na estakadu bosakova..
Reakcia na: VLK #187788:
Vrátane križovatiek... a budú v rámci jednej investície vybudované aj priechody pre cyklistov a ďalšie súvisiace opatrenia? Alebo sa predpokladá, že včetci cyklisti (napr. deti) budú prechádzať križovatkami s autami? ?

Viac v článku: http://www.cyklokoalicia.sk/modernizacia-elektricky-do-dubravky-a-cyklisti/
Reakcia na: Ike #187806:
Hej, lenze ked by si toto spravil na Trnavskom myte kde mas v pracovny den interval 2 minuty v kazdom smere tak ti jemne skolabuje cestna doprava 🙂

Na mensie krizovatky radsej beznu CSS. Lebo pri tebou navrhnutom systeme by sa polovodici napchali na trat a tam cakali kym sa budu moct zaradit do pruhu (ako sa to deje aj dnes na priecestiach bez CSS).
Reakcia na: 810zssk #187805:
Ono aj urovňové kríženia sa dajú krásne vyriešiť. Jednoducho to bude na rovnakom princípe ako vlak. S tým rozdielom, že električka vie rýchlo zastaviť a teda nemusí byť prezváňanie ako v prípade železnice, ale stačí obyčajné žlté svetlo. Električka bude 300 m od priecestia - oranžová, električka bude 200 m od priecestia - červená. V prípade nehody automaticky vinný vodič - bum - vybavené.
Reakcia na: ivanbuto #187804:
Ano, cely ten post sa tyka len trati ktore by som v buducnosti rad videl ako rychlodrazne, co su radialy.... centrum je podla mna viac-menej v pohode tak ako je, mozno by som akurat reorganizoval zastavky na Spitalskej a v useku Kamenne namestie - Nam. L. Stura...
Reakcia na: 810zssk #187789:
Úrovňové križovanie bez CSS samozrejme je prijateľné, pokiaľ to nie je na radiále, ale niekde v husto zastavanej oblasti (centre, pešej zóne) s upokojenou dopravou. Ty si asi myslel nové "rýchle" trate.
Reakcia na: MatejBA #187787:
Bože môj... ? tak to vidím zas na vyhýbanie sa 32-ky - raději elina.
Reakcia na: aquila #187797:
Ono to zas podla mna s tou zastavkou taka chyba nebola, bol by jednoduchy pristup na vsetky vetvy krizovatky.
Reakcia na: Mike #187794:
Ved dobre, ale o eurofondoch vedia uz dlho, preco teda nevratili povodne riesenie? Casu bolo dost, len im je to jedno, alebo z nejakeho zvlastneho dovodu toto povazuju za lepsie riesenie.
Reakcia na: aquila #187797:
Tiež som počul názor že zastávka by nebola hore ale potom ako električka klesne na Jantárovu.. ale spravme si kružnicu (izochrónu) dostupnosti alebo nejaké dochádzkové vzdialenosti a podľa mňa prídeme na to, že ideálna poloha zastávky je tam ako je dnes +- v križovatke a nie na úrovni domu Jungmannova 8 (10).
Reakcia na: Mike #187794:
ze ti blbci taku iniciativu nevyvinuli aj pri estakade bosakova .. cim to bude ?
Reakcia na: Valec #187795:
Jaj vlastne áno, investor je nad mestom, čo sa týka hierarchie aj kompetencií...
Reakcia na: VLK #187785:
toto je hlupost maximalna, v bratislave NIKDY preferencia nefungovala a NIKDY ani fungovat nebude. spominat ju je na urovni poplasnej spravy 🙂 lebo je to bohapuste zavadzanie.

urovnove riesenie nikdy nebude ani len len z casti adekvatne mimourovnovemu.

co bola chyba pri predchadzajucom projekte, ze chceli urobit zastavku bosakova priamo na estakade, pricom sa da chapat zamer, ze keby ju urobili hned za klesanim tak by to bolo kontraprodutkivne, lebo rozbehnuta elektricka z mesta by hned musela brzdti a rozbiehajuca zo stanice by potrebovala viac energie, ako rozbehnuta...

uspora by nebola temer ziadna, lebo sa to financuje z eurofondov, a bolo by to vyhladove a moderne riesenie ... vsak aj v brne a prahe sa aj pri novostavbach elektriciek snazia omaximalnu segregaciu ...
Reakcia na: Solider #187778:
http://www.denik.cz/regiony/plzenska-je-v-novem-za-tri-ctvrte20100917.html

791 mio CZK za 6 km t.j. cca 5.2 mio euro za 1 km trate.. reko dubravskej vychadza ak to budu fakt len 2 km skoro o 50% viacej .. a to bhvie ci to ozaj bude modernizacia a vymenia aj TV ..
Reakcia na: Mike #187794:
Hádam si ani na sekundu nepochyboval o tom, že by dotyčný platil niečo zo svojho ak mu to môže zafinancovať mesto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.