Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #186547:
A aky by toto malo zmysel prosim ta? Akurat, co to komplikujes. Ja ti stale vravim, ako obyvatel DNV, ze na 21cku MBCC netreba. Ja neviem, odkial si toto nabral. Tie SORky tu uplne stacia. Akurat by sa mozno zislo skratit interval medzi 18:30-21:00 z mesta do DNV.
Reakcia na: 810zssk #186546:
jj, ak by sa prepojila 202 na DD, tak 70 moze koncit na Rajskej.
Reakcia na: 810zssk #186547:
ty si proste neuznas, ze kecas blbosti a vymyslat to zlozite radenia busov a robit este vacsi bordel v dpb ako je. Proste ak patria do Petrzalky, tak nech jazdia petrzalske linky. A ak ine linky v meste nestihaju, nech ich posilnia.
Reakcia na: frenky #186538:
Jazdilo sa do Petrzalky?

Mozne riesenie (toto je aj pre Amosa) by bolo ze by MBCC neboli na pevno v jednej vozovni, ale prechadzali medzi nimi (na to by sa pouzivala L21 ktora by mala na urcitych poradiach vyjazd z Trnavky a dojazd do Petrzalky a naopak).. len v DPB kde je kazda prevadzka samostatny stat by to bolo zlozite presadit.
Reakcia na: Ike #186540:
Uz dnes mas po nabrezi rozne subehy, od Lafranconi po Novy most idu 31/39, od Noveho mostu po Safko ide 70.. toto vsetko sa da vyhladovo nahradit trolejbusom.
Reakcia na: 810zssk #186531:
uz ti bolo odpovedane, tak sa o tom podme bavit!
Reakcia na: 810zssk #186539:
ano take spojenie L33 a L202 cez nabrezie by nebolo odveci ?
Reakcia na: Ike #186540:
Nic ti nebrani elektrickovu trat takmer po celej dlzke oddelit ako v prahe od IAD normalnymi panelmi. Uplne oddeleny system. Par miest mozes zavchovat volnych pre prejazd sanitiek na trat-z trate....
Reakcia na: Ike #186535:
Ano, ovsem vsade ti idu nejake spoje subezne. Toto je spojnica DD-ASMN, to ze 5 zastavok pojde subezne s elektrickami neznamena ze je to nezmysel. aj 59 ide v raci subezne, aj 75 v raci, aj 78 v ruzinove, aj 50 v ruzinove, aj 31, aj 39 idu na nabrezi, aj 34/83 ti idu v dubravke subezne!....Tymto by si vsak cestujucim z DD(KV), ktory nemienia vystupovat v ritiach typu Botanicka, Lafranconi, Park kultury, River park brana 1, river park brana 2 (par stran diskuzie z temy 37 kde sa ma dakto snazil presvedcit ze do riverparku cestuju zo zahorskej a z marianky statisice cestujucich ktory su telesne postihnuty ze potrebuju pred kazdou branou mat zastavku, lebo 45m slapania uz je totalna hlupost v systeme MHD)....Chatámov šofér, a chcu vystupovat dajme tomu v MESTE! tak vyuziju l133, a budu tam za polovicny cas nez elektricka. navyse ich to hodi bez prestupu az na nivy, cim nebudu potrebovat preskakovat ploty a cestu pod niovym mostom kde je teorticky jediny mozny prestupny uzol na spoje, pricom sucasne iduca elektricka z KV a bus cakajuci na signal volno spod mosta sa nedaju stihnut bez nutnosti skocenia do cesty autam. Tym padom by si (ak by 133 stala pod lafranconi) vytvoril aj moznost menej urgentneho riesenia krizovatky na molecovej.

Sledovanie problemov miestynch a nie globalnych nie je dobre. Treba si vsimat aj to, kay to bude mat vplyv na ostatne veci 😉

Pozri, moj navrh umozni podstatne skorsie zatrolejovanie ci CSU alebo celej l32, vytvori druhu spojnicu popri nabrezi pre trolejbusy, najma z hrobonky ktore sa nebudu musiet motat po meste nez dorazia na linku.... Navyse vytvorim rychle a efektivne spojenie DD s mestom.

Tvoj napad pocita s kompletnou rekonstrukciou molecovej, 50% zatrolejovanim inkriminovaneho useku (ked chces l32 ako Tbus), nakup a modernizaciu elektrickovych vozidiel, modernizaciu celeho nabrezneho useku TT, uopravu CSS....dalsie veci radsej nechcem vediet co este. Co je z toho lacnejsie? A kto vravi ze zapcha sa neda odstranit pokrytim elektrickovej trate v useku Molecova-Chatamov sofer krytou dlazbou pricom celu trat moze vyuzivat aj trolejbus?
Reakcia na: 810zssk #186539:
Podľa mňa to zmysel nemá ?
- Prečo je potrebné spájať ASMN a Nivy?
- Výstavba trolejbusovej trate na jednom telese s električkou? V Bratislave? Pri našich vrbustoch? ? Tým by si úplne pochoval preferenciu električiek. A to nehovorím o tom, že zakrytie zvršku by asi dobrý nápad nebol.
Reakcia na: Ike #186535:
No ono je to proste: ten trolejbus sa tam nenavrhuje v principe na obsluhu nabrezia, na to su samozrejme najlepsie elektricky. Trolejbus sa tam navrhuje v principe ako spojnica DD a ASMN (pripadne CSU a Zochovej), podla mna to zmysel ma.

Rovnako by sme potom mohli povedat, ze preco po nabrezi chodi autobus (31, 39) ked tam je elektricka? 🙂

Na zaver: nic okrem KDI nebrani trolejbusom jazdit po trati, keby sa zmenil jej povrch...
Reakcia na: 810zssk #186537:
No co myslis ty? ?
Reakcia na: frenky #186536:
Dakujem. Ako sa to riesilo ked bolo to jedno CapaCity na Trnavke?
Reakcia na: 810zssk #186531:
Umyvarka je vacsia, na Trnavke ti MBCC nevlezie do umyvarky, vsetky servisne veci sa tam robia, ktore sa mozu robit. Dokonca sa tam najnovsie servisuju aj 1900 a 1901
Reakcia na: fanatikmhd #186533:
IMHO trolejbus na nábreží je hlúposť.

Ľudia uvedomte si, že na nábreží je ELEKTRIČKA a zápchy. Aký význam má budovať tam trolejbusovú trať a ťahať linku. To budú peniaze vyhodené do záchoda. Čo sa týka DD, tak pekne zatrolejovať 32, ktorá aj tak 70 % svojej trasy ide pod drátmi.

Šotošov je vás tu plno, ale nikto z vás z nejakého dôvodu nechce rešpektovať základnú hierarchiu nosného systému:
1. metro - vlak
2. električka
3. autobus - trolejbus

Keď už tam je električka tak NAČO trolejbus?
Tam by IMHO mala byť normálna trať, kde sa dá ísť 80 kmh, preferencia a pár súprav obojstranných električiek, ktoré by eventuálne mohli prestávkovať na Hríbikoch a kaliforňanom by sa presúvali medzi smermi. A samozrejme zrušiť celú 133.
Reakcia na: fanatikmhd #186533:
a k elektricke, samozrejme zabudol dopisat...... myslene casy boli za starych cias kedy sa jazdilo cez stary most. A zabudol som aj na linku 88 Ovsiste-Safko... ta mala tusim tiez nejak 10min.
Reakcia na: Ámos #186530:
Krasne povedane 🙂 k teme ciernych pasazierov sa vyjadrovat radsje nebudem, dokonca osobne neviem, ci vobec dakedy nejaky revizor bol na 21 (do DNV mmchdm chodievam za znamymi dost pravidelne!)

Ak sa chce navysenie cestujucich.....mal by sa prioritne menit interval, az nasledne ak bude nedostacujuci tak menit vozy. l.99 ma cca 5min interval.... Neurobime 15min a nenasadime MBCC?....

Dalsie - Elektricka do petrzalky. Ako tak vidim, NIKDY ste sa v spicke neviezli medzi zastavkami Farskeho - Safarikovo namestie. 95 mala 3min interval, 78 8min, 85 nepamatam, 89 10min a verte neverte, nebolo nikdy iste, ci na farskeho nastupite aspon na 5-6 autobus. proste 3min do centra....V pripade likvidacie 95 a jej nahradeni elektrickami sa uvolni X busov na ostatne linky, a sucasne sa takmer vsetky mosty + linky MHD z petrzalky odlahcia o riadne mnozstvo ludi, ktory presedlaju na najrychlejsie spojenie s centrom. A mmchdm, kto hovori ze elektricka musi koncit na safku? kludne mozes naviazat na hlavnu stanicu (ktora nikdy nebude) ci zlucit s 2kou.... 🙂 tak isto karloveska 6ka moze zachadzat. Tym by si dokonca vytvoril hadam po prvy raz spojenie prietrzky s KV.

A co sa cestovania na DD tyka. mam tam prechodne bydlisko, takze tamojsie cestovanie poznam velmi dobre. Avsak DD su ako VW. Iba narazove vlny. Rano a poobede by sa uzivilo aj trojclankove Volvo, cez obed aj B9.5 by postacovala kazdych 15min. Vikedny stacia aj solo vozy. Podla mna by DD vyborne prospelo viest l133 celodenne, a l 33 iba spickovo. Ovsem..co potom s trolakmi. Mozno casom dobudovanie TT ASMN-Safarikovo namestie-Most SNP-Molecova by nadherne umoznilo pretiahnutie l 133 az na Nivy, cim by vznikla celkom slusna a vyznamna zapadomestska linka.
Reakcia na: 810zssk #186531:
napr. umyvacia linka
Reakcia na: Ámos #186529:
Ake presne zazemie je pre MBCC v Petrzalke? Co je tam take specialne? Ked mi niekto toto zodpovie, potom sa o tom mozme bavit.

Ja nepouzivam ten hlupy argument ze niekto si zasluzi nieco.. proste MBCC majust ist tam kde ich je treba.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.